16/06/2026
أسبوع واحد بيفصلك عن بداية رحلة تحقيق حلمك.. اتعب أسبوع عشان ترتاح العمر كله! ⏳✨
يا أبطال ثانوية عامة، خلاص هانت ومبقاش فاضل غير خطوة واحدة على اللجنة. الأسبوع ده مش وقت خوف ولا وقت ندم على اللي فات، الأسبوع ده هو وقت "المعافرة الأخيرة" والثبات الانفعالي.
انت تعبت وعملت اللي عليك طول السنة، فخليك واثق ومطمن إن ربنا شايفك وعارف مجهودك، ومش هيضيعلك تعب أبداً، وهيعملك دايماً اللي فيه الخير ليك.
طالما لسه في وقت، يبقى "لسه عندك فرصة" تقف على رجلك وتدخل الامتحان وأنت جاهز. كمل سعي لآخر نَفَس! 🤝🏆
09/06/2026
الحكاية مخلصتش.. ولسه في إيدك فرصة تغير كل حاجة! 🫵
و احنا معاك .... كل اللي مطلوب منك تعمل اللي عليك لأخر لحظة 🔥❤
04/06/2026
تم فتح باب الحجز مادة ال Physics لطلاب اولى بكالوريا المنقولين لتانيه بكالوريا 🚨🤍
مع اقوى نظام في مادة ال Physics في مصر 🔥😉
1️⃣ بنشرح كل جزئية بالتفصيل و ازاى نفهم مش نحفظ.
2️⃣ بنحل اسئلة من كل المصادر و الامتحانات السابقة.
3️⃣ حصة حل للواجب اسبوعياً.
4️⃣ معاكم team متخصص للرد على اسئلتكم على مدار الساعة.
5️⃣ بنحل مع بعض أسئلة كتير اثناء الشرح.
6️⃣ متابعة أسبوعية مع ولي الأمر.
7️⃣ امتحانات شهرية و Quiz كل حصة.
📲للتواصل ابعتولنا رسالة على الصفحه او على الواتساب.
https://wa.me/message/Y5LYYJTJOFIBF1
📞 او كلمونا على رقم 01025513962
01/06/2026
سيبك من دوشة "الوقت فات" و"كان المفروض أبدأ من زمان".. الكلام ده مش هيغير حاجة، لكن الـ 20 يوم الجايين دول يقدروا يغيروا كل حاجة.👌🔥
ال Physics مش بعبع، لو بطلت تشتت نفسك وبصيت لليوم اللي في إيدك، هتلاقي إن لسه عندك وقت تلم، وتفهم، وتظبط دنيتك.
سمّي الله، ارمي دوشة السوشيال ميديا ورا ضهرك، ويلا بينا.. الحكاية لسه في إيدك و احنا معاك! ❤️🔥
26/05/2026
كل عام وأنتم بخير وإلى الله أقرب. 🐑🤍
عيد أضحى سعيد ومبارك على كل طلابنا وأسرهم الكريمة. نسأل الله أن يتقبل منكم طاعاتكم، ويرزقكم التوفيق والنجاح الدائم اللي يفرّح قلوبكم.❤
20/05/2026
اللهم في الليالي المباركة بدّل تعبنا راحة، ودعواتنا فرح،واكتب لنا الخير والتوفيق من حيث لا نحتسب.❤
في الأيام ديه ادعي بكل اللي بتحلم بيه و اوعى تضيع الفرصة ديه من ايدك 👌✨
13/05/2026
مفيش سعي بيمرّ من غير جبر.❤
كتير بنسمع كلمة "ده حظه حلو" أو "جت معاه صدفه"، بس الحقيقة إن مفيش حاجة عند ربنا بتيجي صدفة. النجاح هو رزق، والرزق بيحب اللي بيسعى. هو مكافأة ربنا ليك على السهر، على القلق اللي كنت بتداريه في صلاتك، وعلى كل مرة فتحت فيها كتابك وأنت تعبان بس قولت "يا رب قويني".
افتكر دايماً:
ربنا مش بيضيع أجر من أحسن عملاً: تعبك في المذاكرة وتفاصيل المنهج ده "عمل"، وربنا وعدك إن تعبك ده محفوظ وهتشوف نتيجته.👌✨
03/05/2026
في المراجعات النهائية… مش المهم تذاكر كتير،
المهم تراجع صح.👌❤
✔ ركّز على أهم الأفكار مش كل حاجة
✔ حل امتحانات وأسئلة كتير
✔ راجع أخطاءك و اسأل لو فس فكره مش فاهمها
✔ افتكر اننا دايما معاك في اي وقت تحتاجنا فيه
اللي بيراجع صح… هو اللي بيقفل في الامتحان. 💪
25/04/2026
ماهو خلاص هتبدأ اكتى بجد و تحقق حلمك ؟😏
مستني ايه … المنهج خلص و المراجعات بدأت و الأيام بتعدي 🔥
حلمك مش هيستناك …. اعمل اللي عليك عشان ميجيش يوم و تقول يارتني 🥹