02/06/2026
"أشياء تبدو طبيعية… لكنها مؤذية نفسيًا."
إنك تحس بالذنب
لو ما رديتش فورًا.
وتخاف الناس تزعل…
فتكون متاح طول الوقت.
حتى وإنت تعبان.
حتى وإنت محتاج مساحة.
مع الوقت…
بتتعلم ترضي الجميع…
إلا نفسك.
بتعرف تختفي شوية… من غير إحساس بالذنب؟
#حدود #علاقات #نضج
27/05/2026
25/05/2026