Laste õue Loovuskeskus

Laste õue Loovuskeskus on omanäoline lasteaed, kus laps omandab eluks vajalikud oskused ja teadmised ning koolivalmiduse, läbi mängu vabas looduses.

Mission: Jälgides looduse loomulikku rütmi, arenevad lapse tundmused, ilumeel värvi-, vormi- ning helitaju, kus toimib ise tegemine ja kogemine.

Operating as usual

Traditsiooniline jõuluteater õpetajatele Pärnus. Seekord siis sedamoodi.

Sellel aastal tegime jõulude puhul laternamatka Glehni pargis. Matka lõpus üllatati meid suure lumevalliga, mida paar päeva tagasi veel küll ei olnud. Lastele aga see meeldis väga.

Isadepäev sel aastal siis sedamoodi.

Meie tänane vihmane päev.

Tarkusepäeva puhul tegime matka Merimetsa matkarajal. Kõigile oli ülesandeks otsida-leida 5 erinevat eset, millest pärast tuli kokku panna pilt. Oli päris keeruline neid erenevaid esemeid leida.

Juulikuu pakkus meile palju toredat. Avastasime, kui huvitavad tegelased on teod. Kogusime neid kohe päris palju, tegime neile pesa ja panime süüa. Aga järgmisel päeval olid nad kõik kadunud! Siis tuli nad plastiliinist meisterdada. Ja tore, kui on ikka nii palju mustikaid, et neid saab kohe mitu päeva korjata.

Juulikuu on tore kuu. Saab käia vaarikal ja mustikal. Nuusutada lilli ja niisama tormata mäest üles ja alla.

1958 aastal magati lasteaias voodites, nüüd peab leppima vaid madratsiga.

Alustasime suvist hooaega suure ronimisega. Kuigi terve päeva ilm oli sügiseselt ikka päris sajune, siis meie ronimise ajaks tuli päike välja.

Sellel nädalal sai kõvasti ronimist harjutatud. Ei tea, kas mõnest lapsest tuleb ka kaljuronija. Puude otsas ronimine pole meile enam mingi probleem.

Meie maikuu askeldusi nii Muuga kui Hipodroomi hoius

Meie toimetamisi Muugal

Oleme tasapisi pöördumas oma tavapärase elu juurde tagasi. On olnud päris keeruline aeg. Seda toredam on jälle koos olla ja ühiseid tegemisi teha. Ja nagu ikka kuuluvad meie igapäevaste tegemiste juurde matkad, matkad, matkad. Volbripäeva eel õppisime ka tuld tegema ja rääkisime tuleohutusest. Muuga lastega aga jõudsime isegi Kabelikivini ja tagasi kõndida. Ja mööda kive ronida. Lapsed on väsimatud.

lastega.ee

NURRUPALL - lõbusad lastelaulud

lastega.ee Ilmunud on autorikogumik lastelauludega „Nurrupall”, autor Kersti Kuusk. Laulavad Merit ja Märten Männiste ja hästi palju laulupasi. Kogumik sisaldab: CD, noodiraamat ja värviraamat.

Vabanes paar kohta Hipodroomi lastehoius. Ootame 4-5 aasta vanuseid poisse ja tüdrukuid meie vahvasse peresse. Info tel 53936830 Marjet

Rõõmsat sõbrapäeva! Meie tähistasime seda väikese matka ja meisterdamisega.

Kolmapäeval, siis kui kõik kurtsid, et kohutav vihm ja tugev tuul möllasime meie Kloostrimetsas ega saanud vihmast arugi. Leidsime hoopis hiiglama vägeva ümber kukkunud puu, mis andis toimetamist tükiks ajaks. Alguses õppisime veel, kuidas ületada kraav, kasutades selleks ühte mahalangenud puud. Pisematel jäi see kraav ületamata. Tore oli ka suurest mäest alla joosta ja üles ronida. Bussi oodates olime küll juba päris väsinud. Bussis pidime ka püsti seisma, sest eks me olime ikka päris märjad ja porised.

lood.delfi.ee

Sa pead lapsega suhtlemisel muutma ainult ühte asja ja tema areng saab täiesti uue suuna! - Pere ja Kodu

lood.delfi.ee Laps, kes saab uurida, pärida ja avastada nii palju kui võimalik, kasvab enesekindlaks, loovaks, vastutustundlikuks ja motiveeritud täiskasvanuks, kes suudab õigeid otsuseid langetada ja enda jaoks õigeid valikuid teha. Paljud vanemad tüdivad lapse pidevast „miksitamisest” ning käratavad ...

Uue aasta alguses,
kuukiirte valguses
puhkas mets ja nurm ja aas.
tuul aga tõusis vaikselt maast,
hakkas laulma lootusest,
soovide täitumissoovidest...
Head uut aastat!

Hipodroomi hoius saime täna suure üllatuse osaliseks. Vahepeal oli meil käinud Jõuluvana ja jätnud meile suure kotitäie mänguasju. Suur tänu sellele salapärasele jõuluvanale.

Maplewood Outside School

#winter #dressingguide #layers #optoutside #natureplay #forestschool #maplewoodoutsideschool

Käisime jõulumatkal Männiku hiidrahnu juures. Matka alguses kontrollis matkajuht, kas me ikka oleme valmis. Olime. Ja retk võis alata. Oli hea teada saada ja näha, kuidas inimene oma tegevusega on loodust muutnud. Kivi juurde jõudes proovisime teda ära mõõta, aga meid oli liiga vähe. Kinnitasime keha ja siis avastasime uue puuliigi " kotipuu". Ja üllatus-üllatus. Nendes kottides oli midagi sees ka.

02.12. Hipodroomil ja 04.12 Muugal toimus küünalde meisterdamise töötuba. Siginat-saginat jagus mõlemale poole.

Vot ka nii võib lasteaias magada.

‪USSR, kindergarten - kids sleeping outside in winter to improve their immune system, 1958.‬

Meie matk Merimetsa matkarajal. Ja kuigi Muugakatele tagasi teel kippus bussis uni peale oli ikkagi väga vahva.

Isadepäeva puhul läksime Ronimisministeeriumi. Päeval jõudsid lapsed veel isadele ka tordi teha. Oli väga vahva. Aitäh selle toreda õhtu eest!

Leivanädalal oli meilgi käsil suur leivategu. Ei olegi see leivategu nii kerge. Päris pikk protsess. Kõigepealt tee juuretis, jäta seisma, siis sega tainas, jäta seisma, siis leib,jäta seisma-kerkima, siis alles ahju. Ja lõpuks saad süüa.Ja see maitse on ka erinev. Hea, et ise sai võid peale määrida. Oli vähemalt tore pool pakki viilule panna. Maitsesime ka sõdurite leiba ja üllatavalt mõnele maitses see hoopis rohkem kui enda tehtud.

Matapihi Kindergarten

A perfect day for a dip in the stream.

Käisime täna Teletorni sünnipäeval. Ja kuigi meie lapsed olid kuidagi häbelikud ning hoidsid Lotte mängudest kõrvale, oli ikkagi väga tore. Kõige vahvam oli selili maas vaadata, kuidas langevarjurid Teletorist alla hüppasid.

Käisime täna Hipodroomi ja Muuga lastehoiu lastega retkel loomaaias. Läksime sinna liinibussiga ja mis võib olla ühele õpetajale parim tunnustus kui see, et täiesti võõras inimene bussis ütleb:"Ma ei ole näinud veel mitte kunagi nii korralikult käituvaid lapsi." Lapsed olid tõesti väga väga tublid. Lausa lust on käia selliste lastega igal pool ringi.

Rullin rullin tainast.... Laste loovusel ja kujutlusvõimel pole piire. (laste omaalgatuslik pirukategu)

Trips-traps-trull.....

Hipodroomi hoiulapsed käisid kanu söötmas ja väikest varssa piilumas. Poisse muidugi köidab hoopis suur traktor.

Want your school to be the top-listed School/college in Tallinn?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Address

Huulheina Tee 50, Muuga
74117
Other Education in Tallinn (show all)
Free Flow Studio Free Flow Studio
Viru Tänav 4
Tallinn, 10140

Free Flow Studio

Akadeemia Nord Akadeemia Nord
Siili 14
Tallinn, 13413

Meie tunnuslause "Ainult haritud on vabad!" väljendab hästi meie missiooni luua tingimused vaba isiksuse kujunemiseks, olla edukas, ettevõtlik ja eetiline, olla rahvusvaheliselt konkurentsivõimeline, seada suuri eesmärke ja mõelda avaramalt!

Rollerblade Rulluisukool / Inline School Rollerblade Rulluisukool / Inline School
Saku Suurhalli Esine Parkla / Lillepi Pargi Kergliiklustee Pirital

RULLUISUKOOLITUSED: lastele / algajatele / harrastajatele / sportijatele

Eestec Chairpersons' Meeting 2013 Eestec Chairpersons' Meeting 2013

EESTEC Chairpersons' Meeting is the second biggest event of EESTEC. This year it will be held by LC Tallinn from 3-9 November.

Grey Garden Grey Garden

Florist

Saksa Keskkonnafondilt Eesti noorteadlastele Saksa Keskkonnafondilt Eesti noorteadlastele
Raua 37/14
Tallinn, 10124

Saksa Keskkonnafond (DBU) jagab stipendiume Eesti noorteadlastele.

Golden Lotus Club Golden Lotus Club
Roheline Aas 13,
Tallinn

European Center for Development and Research of Human Abilities - Golden Lotus Club - Taiji, Tai Chi, art of sword, tui shou, pushing hands..

Kristina Ilukool / Kristina's Beauty School Kristina Ilukool / Kristina's Beauty School
Lauteri 5
Tallinn, ESTONIA

Ilukoolitused Tallinnas Oleme Töötukassa koolituspartner.

Nõmme Raadio Nõmme Raadio
Pärnu Mnt 326
Tallinn, 11625

Teadmiseks: see lehekülg ei ole kärbsepaber idiootidele, idioodid blokeeritakse.

Kesklinna Keeltekool Kesklinna Keeltekool
Tartu Mnt 63
Tallinn

Kvaliteetne keeleõpe minigruppides ja individuaalõppe õppevormides. Asume Tallinna kesklinnas.

Goldwell education Estonia Goldwell education Estonia
Järvevana Tee 9
Tallinn, 11314

Discover programs where you can develop yourself further and refine your skills together with our education team. Join us, we’re looking forward to seeing

Asendusõpetajad Asendusõpetajad
Telliskivi 60a
Tallinn, 10412

Meie eesmärk on ühendada Eesti koolijuhid ja asendusõpetajad, et kvaliteetselt ja kiirelt asendada koolis asendamist vajavad koolitunnid.