Din MentalTræner

Din MentalTræner

Del

Coaching indenfor følgende områder:
- Personlig udvikling
- Skilsmisse
- Sorg
- Job
- Parcoaching
- Børn/Teenagere
- Forhold
- Vægttab

Står du et sted i dit liv - hvor du har brug for at komme videre? - Er der en blokering eller en udfordring som du har brug for hjælp til at tackle? Jeg beskæftiger mig med det menneskelige behov for progression. Vi har allesammen et behov for - at føle at vi kommer fremad i livet - men til tider møder vi udfordringer der gør - at vi måske ufrivilligt pludseligt står stille. Ved hjælp af forskelli

14/07/2018

- I momemtet er det bedste for dig, ikke det bedste for andre, men for dig er det.

I momentet lever du, vi- men ikke alle

I momentet sker for dig ikke det samme for mig- I momentet er du dig- og jeg mig

I momentet er vi alle ens, for det der er for dig er det rigtige, i momentet..🙏❤🌞

23/11/2017

Det perfekte liv... Hvad er det perfekte liv?
Vi vil gerne præstere på alle parametre- Uddannelse, fritidsinteresser, udseende, venner, kærester og karriere. Vores globaliserede og evigt online verden, gør det uundgåeligt at vi sammenligner os selv med andre, da vi konstant bliver eksponeret for den ene succes tilværelse efter den anden, på de sociale medier. Mange får følelsen af, at de ikke er gode nok.
Vi gør alt for at skabe de perfekte rammer i form af: Boligen, bilen, børnene, hunden, træningen osv. Forholdet bliver holdt i live via de sociale medier. Men hvordan er det indeni i DIG? Kan du følge med? Løber du fra det ene projekt " perfekt" til det næste?
En dag bliver du indhentet af dit eget jeg, når projektet " perfekt" er færdigt- for hvad skal vi så finde på.. Lige dér, begynder de fleste først at lære sig selv at kende, mærke og føle sig selv.. 🤗 Pas på dig, husk at trække vejret🙏💫♥️

21/10/2017

Da jeg er igang med noget forskelligt research, i forhold til det jeg laver- vil jeg lave forskellige opslag, som jeg håber i vil være behjælpelige med🤗
Jeg ved det kan være grænseoverskridende, men alt er fortroligt🙏
Hvis nogen af jer kvinder, "lider" af PMS og har lyst til at skrive til mig om det? evt vil jeg samle en gruppe så vi kan samtale og dele..
Håber at høre fra jer🤗♥️☀️🐬

20/10/2017

Hej alle🤗
Jeg søger et par, til parterapi ( coaching/vejledning)
Det er ganske gratis. Hvis nogen har brug for det, lyst og mod på det- kontakt mig da på messenger. ♥️

04/10/2017

Ser du altid det negative i dig selv? Lever du dit liv efter, hvad andre tænker om dig?
-Hvis jeg taber mig, kan de bedre lide mig.
-Hvis jeg får succes, kan de bedre lide mig.
-Hvis jeg.....
At elske sig selv, er den største men også den, sværeste kærlighed i vores liv.
Vores Ego tror vi er, hvad andre tænker om os.
Egoet har brug for at, forsvare og retfærdiggøre. Og Egoet tror, det er en seperat enhed, der henter kraft i vores ydre.
Vi bliver født som en smuk og skinnende krystal, men i løbet af livet kommer der fedtfingrer på, i form af andres og dine egne begrænsende overbevisninger om, hvem du er.
Overbevisninger om, at du ikke er god nok, som du er. Det betyder at du pludselig er bange for, at være dig selv- og du glemmer at du ikke er fedtfingrene, men du derimod er den smukke krystal. Fedtfingrene skal pudses af én for én, så du kan skinne igen🤗
Det er ligemeget hvad andre tænker om dig, du er god nok som du er. Du er smuk & dejlig,
LIGE præcis som du er...🤗♥️☀️🐬

Photos 22/05/2017

- Rigtig mange mennesker slås med noget indeni, og intet er for småt- Alt betyder noget.
Hvor mange gange har vi ikke hørt: " Du lever, dine børn og familie har det godt, smil og op på hesten".
Det er også rigtigt vi skal se på det gode, som vi har i vores liv. Men hvis mennesker slås med noget indeni i, er det ikke sikkert det er så nemt for dem, at få øje på alt det gode de har.
Derfor er det vigtigt vi som mennesker tænker over, at der altid er en grund til at folk gør som de gør. Det kan være de har en indre kamp, det kan være hvad som helst.
Har du en indre kamp? Prøver du at fjerne fokus fra den? Hvordan gør du?
Tag dig af dine følelser- Forstå at de er skabt af dine tanker- ikke kun af og til, men altid.
Dine tanker skaber dine følelser, og dine følelser afgør dine handlinger..
Jeg ønsker dig en god og smuk aften🤗♥️☀️

Photos 02/05/2017

Hjertet er et følsomt et, vi skal passe på det.
Hjertet rummer følelser, følelserne kan vi ikke styre- det er det eneste vi ikke bestemmer over. Ligemeget hvor meget vi lever i et liv, som er kontrol styret- så kan vi ikke styre dem. Når vi mærker en følelse, som ikke er rar er det nemmeste at "løbe" fra den, men den vil altid indhente os.
Men når du mærker en følelse, som ikke er rar- så omfavn den, mærk den.
-Buddha sagde for over 2.000 år siden, at vores sorger og følelsesmæssige sår bliver helet, når vi berører dem med medfølelse..🙏
Jeg ønsker dig en god dag🤗❤️☀️

Photos 20/03/2017

I det lange løb skaber vi selv vores liv og os selv. Processen slutter ikke før vi dør, og de valg vi træffer er i sidste ende, vores eget ansvar🤗❤☀

Photos 09/02/2017

Hvornår bliver du tilfreds? Hvornår stopper du med at kritisere dig selv?
Er det når du har løbet et Marathon- tabt de obligatoriske 5 kg- fået tjent din første million- fået en ny stilling- sparet nok op- fået det perfekte hjem- de perfekte børn- den perfekte partner.. Listen kan være lang..
Stopper du op og mærker dig selv?
Når vi får en følelse ligemeget hvilken situation det er, der gør at vi får en følelse- prøv at stop op, mærk følelsen. Træk vejret og spørg dig selv, hvorfor du får den følelse. Mærk den ( selvom det kan være ubehageligt)
Er det en glad følelse som får smilet frem, så kør videre og smil. Er det en "av" følelse eller en kvalmende følelse, så spørg dig selv hvordan det kan være, at du får det sådan.
Og hvad du kan gøre ved situationen.
Det kan være alting-situationer- mennesker, som giver dig denne følelse.
Gør du de ting der gør dig glad?
Pas på dig🤗 EtLiv💖☀

Photos 02/02/2017

Hvilken vej vælger du?
Den sikre og trygge vej, vejen som du kender? Tryg og god på sin egen ( måske) utrygge måde... Men den er velkendt..
Eller vælger du den anden vej? Vejen hvor du kommer ud af din Comfort zone- den er ny, spændende og skræmmende.. Adrenalinen pumper- du har is i maven, det hele bobler.
- Går det? - Kan jeg? - Tør jeg??
Hvis ikke du prøver, finder du aldrig ud af om det går.. Tro på dig selv, tro på at du kan.
Ret ryggen, rul skuldrene tilbage- træk vejret HELT ned i maven- Smil til dig selv i spejlet.
Og tro på, at du godt kan😃🙏❤☀🍀

Photos 23/11/2016

-Den største fejl du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en... 💚💛

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Sundbyerne?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Telefon

Internet side

Adresse


Sundbyerne
2300