08/05/2026
I en verden, hvor mange unge ser op til og stræber efter nogle idialer, der handler om at være perfekt, både med udsene, uddannelse, indtjening mm, er der opstået et enormt pres på vores unge smukke mennesker. Det er der nogle effekter af. Bla. at følelsen af ikke at komme i mål, at være god nok og hele tiden stræbe efter noget mere, noget bedre. Så hvor kan de finde et pauserum, et sted i deres indre liv, hvor det handler om, at kunne sige til sig selv:
JEG ER NOK - JEG HAR NOK...?
En del tror ikke det kan lade sig gøre,- jeg véd det kan lade sig gøre... Ha' en rigtig god og dejlig dag;-)
09/04/2026
28/02/2026
20/02/2026
18/09/2025