29/07/2025
Så er det mere end et år siden at jeg har lagt noget op på min firmaprofil. Efter en meget ufrivillig lortepause (undskyld) startede jeg så småt op igen inden sommerferien.
Arbejdet er godt for mig - det giver mig både tid til at tænke, og dulmer min rastløshed, når jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv.
Sommerferien, for det meste tilbragt i sommerhuset, har fungeret som genoptræning. Ud af overskudsmaterialer fra forskellige projekter (tak til Peter Gjersøe, Lene Aaen, Frederiksdal Klatrepark, svigerfar m.fl.), fik jeg flikket nogle nye havemøbler sammen som erstatter de gamle pallemøbler.
Så en opfordring til ikke at smide materialer ud - man kan bygge alt muligt - selv ud af små rester:-)
Men ellers bare et pip herfra og et ønske om at vi alle passer på hinanden🥰
Fortsat god sommer.
10/06/2024
Til alle jer der tænker "Nå, går han bare og driver den af", så vil jeg da lige opdatere nogle af de projekter jeg har gjort færdige. Her er billeder af crossfitbanen på Sportsefterskolen Sjælsølund, tvillingeterrasserne på hjemmeadressen, den hyggelige terrasse med lævægge og gamle vinduer. Har en masse teambuilding billeder også - meeeen GDPR gør det meget omstændeligt at lægge dem ud:o)
Derudover har jeg bundet mit første klatrenet til Til-Tops Frederiksdal - jatak.
Før sommerferien kan jeg lige nå at vedligeholde Klatrebanen på ovennævnte skole og bygge et hegn på den lækre cafe Picniq - Valbyparkens spiseri.
Så nej - jeg laver faktisk noget.....
09/05/2024
Så har Cafe Picniq i Valbyparken fået sig en scene/terrasse til deres udendørskoncerter og spisende gæster.
Jeg kan virkelig anbefale Thermo fyr. Miljørigtigt, pænt og nemt at arbejde med:-)
God ferie derude😁
08/04/2024
Det begynder da at ligne noget:-)
23/12/2023
Kære alle med relation til verdensfirmaet Ytting Team&Building - I ved hvem I er:-)
Tak for jeres hjælp og støtte på hver jeres måde, til endnu engang at slå tidligere års indtjening!
Jeg har haft sindssygt travlt i år med alle de arbejdsopgaver I efterhånden ved jeg tiltusker mig, så hvis jeg skal slå rekorden igen næste år, skal der ske noget i firmastrukturen.
Det har igen været et år med superspændende opgaver i kategorierne Klatrepark, Byggeri og Teambuilding.
Udvidelse af SES klatrepark og spændende udvikling af Frederiksdals Klatrebaners fremtid.
Gangbro og naturskjul i Brobæk Mose, Cafe interiør og outdoor område, Hængesofa, Crossfit park og halvcirkelformet kæmpecykelskur.
Teambuilding i hele landet og i Sverige. Mindste gruppe 3 og største 120, på nye fede lokationer:-)
Og helt exceptionelt en uge på Copenhell!!
God jul og godt nytår! Vi ses på den anden side - pas godt på jer selv!
10/12/2023
Det er det største træ jeg har været med til at fælde. 4 dage med nedfiringer, opskæring og 2 dage med bortskaffelse. 120 cm i diameter i bunden og delte sig i fire forgreninger, hver så tykke som et mellemstort træ. Så kan man vel godt tillade sig at gå i skovmandsskjorte…..
27/11/2023
Så har jeg igen været heldig med et fedt projekt. Sportsefterskolen Sjælsølund, hvor jeg før har bygget klatrepark, kæmpe træhytte og startrampe på deres skibakke, har bestilt et udendørs crossfit område med træningsfaciliteter til dips, curls, rolls, pull-ups, push-ups, sit-ups og hvad det altsammen hedder. Jeg bygger i en lille birkelund, som er skabt til formålet.
Det er køligt derude i øjeblikket, men det er udfordrende og spændende arbejde og så går det nok altsammen.
Hav en fantastisk julemåned!!