24/06/2026
SKØN DIMISSIONSMIDDAG🇩🇰🥂🎈
Onsdag aften var hele 3. g årgangen samlet sammen med deres lærere til en skøn fejring, som både indebar festmiddag, fællessang, legater, elevtale og ikke mindst den legendariske lærerrevy😀 Vi ses igen på fredag til translokation på Frb Rådhus (studenter skal møde senest kl 9.30).
23/06/2026
KÆMPE TILLYKKE til tirsdagens studenter🇩🇰🥂🎈 Fest, farver og store smil var det gennemgående tema på FG i dag. Tak for en skøn dag. Nu venter vi spændt på at sige tillykke til alle studenterne onsdag👏
Tak til .oskk for de fine pletskud📸
22/06/2026
FESTLIG MANDAG - tillykke til alle dagens studenter🇩🇰🥂 Vi ses til flere nyudklækkede studenter i morgen.
Tak til .oskk for fine fotos👏
2026
19/06/2026
SÅ ER FESTEN I GANG🇩🇰🥂🎈
Fredag sprang FG’s tre første studenter ud. De tre studenter fra 3.a tyvstartede pga et særligt eksamensudtræk. Stort tillykke. Den gode nyhed er vi fortsætter mandag, tirsdag og onsdag. Vi glæder os👏♥️ God weekend til alle FG’ere og held og lykke med de sidste eksamener til både 1. g’ere, 2. g’ere og kommende studenter.
14/06/2026
1z og 2w afviklede deres alternative årsprøver på Folkemødet i år. Der blev arbejdet hårdt for at indsamle information til deres mundtlige oplæg. Både gennem en masse debat og interviews 🤠 Heldigvis var der også tid til hygge på Halse camping og til at fange selfies med forpersoner fra de politiske partier😎
24/05/2026
STEM på skoleårets bedste minde og vind fede præmier. Skoleråret 2025/26 har været proppet med gode oplevelser. Men er hvad er dit bedste minde? Skriv nummeret på dit favoritminde i kommentarfeltet og deltag i konkurrencen om biografbilletter:
1) DM i fodbold🏆 - inde og ude
2) Teaterkoncerten
3) Turen til Grønland
4) Sidste skoledag på Frankies
5) Gallafesten
6) Forårskoncerten
7) Februarfesten med Skinz
8) 2. g’ernes studietur
9) Turen til Færøerne
10) 1. G’ernes højskoketur
Giv din stemme😀
Held og lykke til alle med de kommende eksamener🤞
22/05/2026
Hvis I synes det lugtede lidt brændt 🔥 på 2A-gangen i dag, så var det bare 1zFy, som var i gang med at teste effektivitet af kul, affald og biomasse som brændsler, så klassen fremstår skarpe 🤓 og oplyste 🤩 når de om kort tid drager til Folkemødet på Bornholm. Både 1.z og 2w tager til Folkemødet på Bornholm i juni👏