04/09/2013
Kære skønne fraggler!
Intro er slt for denne gang, og vi håber at I har nydt det lige så meget som vi har!
Planlægningen af dette års intro har været længe undervejs, og vi synes i al beskedenhed (og ikke mindst takket være jer!) at DØK Intro 2013 har været en kæmpe succes!
Der er imidlertid ikke plads til at hvile på laurbærene! For at sikre at Intro 2014 bliver mindst lige så godt, har vi brug for jeres input.
Vi har derfor udarbejdet et spørgeskema, som I meget gerne må udfylde ved lejlighed. Spørgeskemaet bliver minutiøst gennemgået af vejlederne ved vores evaluering, og kommer til at have stor og direkte indflydelse på udformningen af næste års intro.
Vi håber derfor meget at I vil tage jer tid til at hjælpe os med at sikre at DØK Intro også fremover bliver det fedeste introforløb!
Det er selvfølgeligt 100% anonymt!
Spørgeskemaet kan findes på https://docs.google.com/forms/d/1QMyi9IwSLY_bmJp5cm87aboSBT2PSepUUj8ulFE0uZE/viewform
Tusind tak for jeres hjælp og et fantastisk intro!
Kys og kram
Vejlederne 2013
DØK Intro 2013 evaluering
Senere på dette semester vil I modtage et officielt spørgeskema fra CBS. Indtil videre er det dog vigtigt, at vi vejledere internt, for koordinering af næste års intro og evaluering af dette års arbejde, får jeres mere "personlige" evaluering indenfor en række kriterier vi selv opstiller.
30/08/2013
Kaptajnen og hans besætning er klar til i morgen... Er du?
Køb din billet her: http://intro.doek.dk/kanalrundfart
30/08/2013
Kære DØKkere. Det går hurtigt med pladserne til årets fest, og vi vil så gerne sikre os, at I alle får muligheden for at være med. Husk derfor at købe jeres billet inden der er solgt ud!
Se billederne fra festen sidste år på https://www.facebook.com/media/set/?set=a.464305846941270.102286.222335721138285&type=1.
Tilmeld jer festen på http://galla.doek.dk/
DØK Galla
26/08/2013
Husk at det er imorgen, tirsdag d. 27. at jeres instruktorer i datalogi afholder en vigtig workshop, hvor I blandt andet får lejlighed til at møde jeres underviser, der vil fortælle lidt om faget, samt få sat jeres computere op med alle de programmer I behøver.
Workshoppen foregår fra 9.50 til 15.20 i SP216.
22/08/2013
Reminder: Mødetid 09:00 i SPs16 imorgen, og husk at møde op iført sort tøj :-)
21/08/2013
Hvem kommer på Miami Bar nu? :-)
Husk mødested i morgen er SPs16 (kl. 09.00). NNIT glæder sig til at se jer ;-)
20/08/2013
Hej smukke fraggler og erfarne DØKkere!
Af hensyn til madbestillingen til "Grill med de gamle" må I meget gerne skynde jer forbi vores hjemmeside og reservere jeres plads til fredagens brag af en afslutningsfest.
Vi glæder os til at se jer alle og til at se om de erfarne DØKkere kan følge med det nye kulds utrolige energiniveau.
Nye: http://intro.doek.dk/grill-med-de-gamle-fraggler
Erfarne: http://intro.doek.dk/grill-med-de-gamle
19/08/2013
Så er vi hjemvendt efter en kanon rustur i det jyske - Tak til alle der deltog. Slutspurten sætter vi ind på onsdag kl. 09.00!
15/08/2013
RUSTUR: I skal møde i Terminal 1 (DIT-Lab) på Howitzvej 60, kl. 0930. Da vi ikke tager imod dankort i internationalt luftrum, beder vi jer medbringe småmønter, i tilfælde af køb af forfriskninger på rejsen. Computer må ikke medtages i flyet.
Mvh DØK AiRwAyZ
15/08/2013
Hvem mistede sit kort i går?
Vi fandt igår følgende Visa kort.
Er det dit, så kontakt os så du kan få det.