Healingsterapeut Maj Klint

Healingsterapeut Maj Klint

Del

Jeg tilbyder terapeutiske forløb og healing. Jeg er uddannet healingsterapeut på Sjælsro Skolen, i Herstedøster. Jeg tilbyder bl.a.

Jeg har taget en 3,5 år uddannelse og blev færdig i 2016. terapeutiske forløb, hvor jeg arbejder ud fra Jung filosofi, gestaltterapien og bodywork. Healing kan også indgå som en del af terapien. Jeg er uddannet pædagog og har altid interesseret mig for at hjælpe mennesker. De fleste af os skal igennem hårde perioder i livet og det kan somme tider være nødvendigt at række ud og få noget professione

På rejse med sjælen 21/07/2018

Skønne billeder fra retræten; På rejse med sjælen. Sammen fik vi skabt et tillidsfuldt og trygt rum, hvor dybe processer og selvhealing, på magisk vis opstod. Tak til alle deltagerne, som udviste stort mod, hjerterum og åbenhed over for ny læring ❤

12/08/2017

12/02/2017

Jagten på at være perfekt er opslidende!

Vi lever i en tid, hvor jagten på at fremstå perfekt, bliver en ubevidst stræben for mange. Det er i hvert fald en tendens i den vestlige verden. Vi lærer tidligt at det "pæne" er at foretrække og det mindre flatterende, rynker vi på næsen af og vender ryggen til. Vi bruger oceaner af energi på at vise verden at vi har styr på karrieren, vores børn går i det rigtige modetøj og får den perfekte opdragelse, vi har de helt rigtige venner og helst mange, vi dyrker vores udseende mere end vores indre og vi møder verden med et smil, også på de dårlige dage. Vi bliver eksperter til at vise verden, hvor overskudsagtige vi er og har styr på det hele, mens vi desperat prøver at skjule alt vores kaos inden i. Det kræver faktisk en stor mængde energi at holde på sit kaos og det dræner os for energi. Men vi tager dagligt vores masker på og går ud i verden med et smil, imens vi græder inden i.

Men vi svigter os selv, med disse masker på. Vi mister kontakten til vores autentiske selv, som rummer alle sider, som sorg, ensomhed, tristhed, vrede og alle de følelser, som er svære at vise og tale om. Vi vil ofte ikke kendes ved dem og de bliver til vores skyggeside, som vi fornægter. Men det er os selv vi vender ryggen til. Og dette er ikke uden konsekvenser. Det kan føre til depressive tilstande og tilmed angst.

Så hvorfor er det så svært at stå ved sin egen sårbarhed og sige "hey, jeg har også et stort blødende sår inden i, skal vi dele vores smerte"? Sikkert fordi det ligger i vores opdragelse, kultur og tid, at dyrke det modsatte, det pæne og perfekte. Hvad det så end er? Det paradoksale er, at vi er perfekte som vi er, inklusiv alle vores mørke sider. Hvis vi kan rumme os selv med alt vi indeholder, stopper kampen mod os selv og vi bliver frie.

Hvis du godt vil lære, at stå ved dig selv og arbejde med større selvkærlighed, kan du gå ind på min hjemmside www.healingsterapeut.dk og se hvad jeg kan tilbyde dig.

09/02/2017

TO GRATIS BEHANDLINGER !
I anledningen af min nye hjemmeside
www.healingsterapeut.dk, vil jeg gerne forære to behandlinger væk.
Du kan frit vælge imellem en session med healing eller samtaleterapi. Du skal blot:

Like min side
Like mit opslag
Jeg ville blive glad, hvis du også deler opslaget, men det er ikke et krav.

Tag dig selv eller en ven, du synes fortjener til en times nærvær, med fokus på dig/din ven. Jeg offentliggøre på Facebook, hvem der har vundet, d. 14/2-17.

Gå gerne ind på min hjemmeside www.healingsterapeut.dk og se
hvad jeg kan tilbyde dig.

26/01/2017

Lær at fylde dig selv med kærlighed, så du er fri for at lede efter den i andre mennesker. Her igennem opnår du frihed, glæde og evnen til at være i sunde og kærlige relationer.

24/01/2017

Se min nye hjemmeside www.healingsterapeut.dk
Her vil du se, hvad jeg kan tilbyde dig af behandlinger, samt
priser.
I terapi hos mig, vil du lære at acceptere dig selv, med alt du rummer og se dig selv med kærlige øjne. Her igennem opnår du den største healing.

Profilbilleder 07/12/2016
27/09/2016

Gratis healing til tidligere klienter!
I forbindelse med ny hjemmeside, har jeg brug for udtalelser fra tidligere klienter. Så hvis du er tidligere klient hos mig og vil skrive en udtalelse, som jeg kan bruge, får du en times gratis healing. Send mig en pb, hvis det har din interesse.

01/05/2016

Vil du gerne finde ind til din egen ro og større glæde i livet? Så læs her:

Jeg er ved at afslutte min 3½ års uddannelse som Sjælsro Healingsterapeut på Sjælsro Skolen og er færdig til juli. I den forbindelse tilbyder jeg terapeutiske forløb til prøveklienter. Jeg arbejder ud fra principper fra gestaltterapien, kropsrelateret terapi og mindfullnes. Jeg arbejder i et nænsomt tempo og støtter dig i din udvikling, på en kærlig og ærlig måde. Sammen udforsker vi, hvad du har med af gamle mønstre, som ikke tjener dig længere, så du kan slippe dem og leve et liv med større frihed og glæde.
Det koster 300 kr. for 75 minutter. Denne billige pris, da jeg stadig er under uddannelse.
Jeg befinder mig i mit behandlerlokale på Frederiksberg.
Hvis du er interesseret kan du kontakte mig ved at sende en pb eller på tlf. 31 18 09 21.

12/03/2016

Jeg er ved at afslutte min 3½ års uddannelse som Sjælsro Healingsterapeut, på Sjælsro Skolen og er færdig til maj. Jeg tilbyder terapi til prøveklienter. Jeg arbejder ud fra det princip, at sjæl, psyke og krop er uadskillelige. Jeg arbejder i et nænsomt tempo og støtter dig i din udvikling, på en kærlig og ærlig måde. Healing kan indgå som et redskab i terapien. Det koster 300 kr. for 75 minutter.
Jeg har behandlerlokale på Frederiksberg.
Hvis du er interesseret kan du kontakte mig ved at sende en pb eller på tlf. 31 18 09 21.

Photos 05/02/2016

SELVUDVIKLINGSGRUPPE på Østerbro - kun 300 kr. pr. gang. Hver anden mandag med start den 12/9 2016
___________________________________________________

Vi er to behandlere fra Frederiksberg Behandlerhus, der søger deltagere til et kursus i selvudvikling i trygge rammer.

Vi arbejder ud fra et terapeutisk synspunkt og i arbejdet tager vi udgangspunkt i bl.a.: Gestaltterapien, Buddhistisk filosofi og traumeterapien. Endvidere arbejder vi ud fra en holistisk tilgang med fokus på krop, sind og ånd.

Vi mødes hver anden mandag . Vores intention er, at du får lov til at arbejde med dig selv i et nænsomt tempo og vi – Nanna og Maj – støtter dig på denne vej. Aftenerne vil byde på forskellige øvelser og gruppeprocesser. Vi skal bl.a. arbejde med:

- Selvkærlighed
- Meditation
- Mindfullnes
- Kunstterapi

Vi mødes over 8 gange, 3 timer pr. gang fra kl. 18:30-21:30

Datoerne er:12/9 – 26/9 – 10/10 – 24/10 –7/11 –21/11 – 5/12 – 19/12

Prisen for hele forløbet er 2400 kr. inkl. the, kaffe og forfriskninger.

Sted: Willemoesgade 87, kld., 2100 København Ø

Du er velkommen til at ringe eller skrive til Maj på Tlf.: 31180921 eller Nanna på tlf.: 4263 1672 og høre nærmere eller for tilmelding. Der er max plads til 10 deltagere. Du må meget gerne have arbejdet med dig selv før, det er dog ikke et krav.

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Frederiksberg?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Telefon

Adresse


Mariendalsvej 54 Street Th
Frederiksberg
2000