28/08/2023
Kære alle,
Som det måske allerede er kendt af mange, søger EBU i øjeblikket en række nye engagerede medlemmer. For dem af jer, der eventuelt gik glip af præsentationen på grund af eftervirkningerne af en festlig aften eller dem, der måske faldt i søvn under mødet, vil jeg gerne give en kort opsummering af vores budskab.🕺
Vi er på udkig efter 8-10 nye studerende til EB-union, der er motiverede til at arbejde hårdt og organisere en række fantastiske arrangementer. Ansøgninger indsendes ved at udarbejde en kreativ ansøgning, der kan være alt fra en video til en præsentation i PowerPoint-format med mere. Ud over at lære jer at kende gennem jeres præsentation, er vi også interesserede i at høre, hvilke unikke kompetencer og bidrag I føler, I kan tilføre EBU. Dette spænder fra jeres evner inden for webudvikling, SoMe (sociale medier), og jeres personlige netværk osv.
Ansøgningsfristen udløber den 10. september, hvorefter vi vil afholde samtaler fra den 11. til den 13. september. Ansøgningerne bedes indsendes til EBU via vores officielle Facebook-kanal. Skulle der opstå spørgsmål, er I velkomne til at kontakte os skriftligt.
Jeg er bevidst om, at nogle søger sammen som hold, hvilket er utroligt positivt! Jeg vil dog gerne fremhæve, at vi desværre ikke kan garantere, at begge ansøgere fra samme hold vil blive udvalgt. Vi ser frem til at modtage mange spændende ansøgninger.🥳
Med venlig hilsen, Isabella, formand for EBU
01/06/2023
Hej. Som I ved har vi planlagt galla den 7. juni (på onsdag). Desværre er der ikke så mange tilmeldte som forventet. Sø Pavillonen har et minimumskrav på 180 personer, og i øjeblikket er vi kun 160 tilmeldte. Derfor skriver vi til jer alle for at høre, om dem der ønsker at deltage i gallaen, nåede at tilmelde sig før fristens udløb? Hvis ikke, er det muligt at tilmelde sig senest i dag kl 14:30 ved at følge dette link: https://tickets.nyxapp.net/events/GByCTAlB . Hvis vi ikke når minimumskravet på 180 personer, bliver vi desværre nødt til at aflyse gallaen i år.
Hilsen EBU
Søpavillonen - Gallafest CBS EB
Click here to purchase tickets for Gallafest CBS EB at Søpavillonen via Nyx.
28/05/2023
Så er der kun 3 dage til betalingsfristen udløber og vi nærmer os snart en brag af en fest🥳!
Er du i tvivl om hvad billetten indenholder?
Ved ankomsten vil du blive taget godt i mod med en velkomstdrink på terrassen med udsigt over søerne!
Herefter bliver der bydt på en sommerlig 3-retters menu specifikt designet til os.
Under resten af aftenen vil der være rig mulighed for at holde den gode stemning kørende, ikke mindst i baren med 30% rabat
Efter 22 vil der være mulighed for at kunne invitere venner som ikke går på EB og feste resten af aftenen på Søpavillonens helt egne klublokaler.
Det er selfølgelig også vigtigt at huske på, hvad det er vi ser frem til at fejre:
1. Årgang skal selfølgelig fejre at have sendt deres første års projekt afsted, og klaret det igennem Macro eksamen
2. Årgang får fejret en tidlig afsked inden udveksling og slutningen på finansiering.
3. Årgang har sidste mulighed for at opleve en EB fest for alle årgange og særligt pre-fejring af bachelor
🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻
Link til betaling:
Søpavillonen - Gallafest CBS EB
Click here to purchase tickets for Gallafest CBS EB at Søpavillonen via Nyx.
10/04/2023
Kære EB
Vi håber, at i har haft en god påske og er ved at komme jer over påskefrokosterne!
Festen er lige rundt om hjørnet og vi vil derfor huske jer på at gå ind og købe en billet inden torsdag, så vi sikre os den bedst mulige fest!
Billet link: https://tickets.nyxapp.net/events/UvJoJBvg
Vi glæder os til at se jer alle.
Mvh,
EBU
23/03/2023
Hej Alle,
Så er det i morgen der skal holdes endnu et brag en fest med vores alle elskede medstuderende. Husk at tilmelde jer til Dinners inden kl 18 i dag.
Så fremt at man ikke kan deltage til dinners er der selfølgelig altid mulighed for at komme på KB3 og mødes med alle andre kl 21:30.
Vi glæder os til at se jer allesammen.
Mvh,
EBU.