30/08/2013
Kære DØKkere. Det går hurtigt med pladserne til årets fest, og vi vil så gerne sikre os, at I alle får muligheden for at være med. Husk derfor at købe jeres billet inden der er solgt ud!
Se billederne fra festen sidste år på https://www.facebook.com/media/set/?set=a.464305846941270.102286.222335721138285&type=1.
Tilmeld jer festen på http://galla.doek.dk/
Årets Gallafest blev holdt lørdag d. 10 november i KFUM´s lokaler på Store Kannikestræde
08/11/2012
Så er BOSSK holdet ved at røre på sig igen, og planlægningen af BOSSK'2013 er i fuld gang.
I år vil der være en utrolig eksklusiv konkurrence med lækre præmier. Læs mere på http://bossk.doek.dk/konkurrence
Vi BOSSKes ved i 2013!
Konkurrence | BOSSK
BOSSK åbner i år op for endnu en konkurrence! Udover muligheden for at vinde den eftertragtede titel som årets æresBOSSKer kan man nu også gå efter at blive den officielleBOSSK resident DJ husven Maestro. Og hvordan kan jeg så få dette på mit CV, tænker den engagerede DØK'er jo selvfølgelig.
06/09/2012
Vi sidder i Gryden og hygger. Kommer du forbi?
31/08/2012
Husk det er i morgen, vi har den famøse Kanalrundfart+ så husk at s**t ind på http://intro.doek.dk/kanalrundfart og køb arragementet med det samme!
I skal medbringe jeres egne øl, men der er selvfølgelig mulighed for at tanke op efter sejladsen. Dog vil det være en rigtig god idé at medbringe minimum en sixpack på båden.
Vi glæder os til at se så mange af jer som muligt i morgen til dag, hvor selv vejret er med os. Det bliver awesome!
I'm on a boat, mo********er!
Kanalrundfart+ | DØK Intro
Gør dig klar til en introdag uden for CBS' officielle rammer. Vi starter med en privat sejltur rundt i de Københavnske kanaler, som ikke vil minde om nogen kanalrundfartstur, du nogensinde har været på. Der er planlagt flere forskellige aktiviteter af mere (u)seriøs karakter bl.a. det, for de fleste...
30/08/2012
DØK Intro "last" night out... Ses vi på LA Bar?
30/08/2012
Husk at drikkevarer købes til arrangementet, så husk nu de cashmoney!
Hvis der er nogen der endnu ikke har tilmeldt sig arrangementet, så kan det stadig nås via vores hjemmeside http://intro.doek.dk/intro-arrangementer
Arrangementer | DØK Intro
30/08/2012
Skulle du ha' siddet her i dag? Om ikke andet så ses vi vel i aften til grill :-)
29/08/2012
Til alle dem, der gerne vil have styr på bøger inden semesteret starter, har vi fundet jeres pensumliste frem her: http://academicbooks.dk/pensumlister =76634&study=102&semester=29528
I kan vælge at købe bøgerne direkte i Academic Books på Solbjerg Plads eller via deres hjemmeside. Hvis man gerne vil spare lidt penge kan man nogle gange finde bøgerne billigere andre steder. DØK har vores eget forum, hvor alt bogsalg foregår mellem årgangene, og hvor i med sikkerhed kan spare nogle penge. I kan finde gruppen her:
https://www.facebook.com/groups/136552146409186/
Vi ses i morgen! Og hvis i ikke allerede har købt Sorte tirsdag på en torsdag, så gør det med det samme. Det gælder både for nye og gamle studerende ;-)
28/08/2012
Vi vejledere vil gerne takke jer for en fed rustur. Vi har ihvertfald nydt det, og vi glæder os til at se jer igen på Torsdag!
26/08/2012
Vi siger tak for en awesome omgang bowling i dag! Kys fra de søde vejledere :)
23/08/2012
Så er awayteam checket ind på Stævninghus og vi glæder os til at tage imod jer i morgen :D
Møzzez Birita, David og Michael