04/11/2025
🌟 Fint besøg i Troldehulen i dag! 🌟
I eftermiddag har vi haft fornøjelsen af at få besøg af borgmester Jesper Frost (V) sammen med Anne Marie Geisler Andersen (RV), Susanne Dyreborg (DD) og Dino (K). 🙌
De kom forbi for at høre om hverdagen i Troldehulen, vores pædagogiske arbejde og de politiske udfordringer, vi møder i dagtilbudsområdet. 💬
Det blev en god og nærværende snak om kvalitet, trivsel og de rammer, der skaber en tryg og udviklende hverdag for vores børn. ❤️
Børnene syntes, det var spændende at møde en “rigtig borgmester” – og viste som altid deres dejlige nysgerrighed og glæde. 👦👧
Tak for besøget – og for interessen for vores hverdag i Troldehulen 🌈