Vild med vand i haven

Vild med vand i haven

Del

Grundskole for anlægning af vandbehandlings anlæg i private haver !

16/01/2025

Naturværkstedets 6 biotoper får nu Svampemycelium🧐🤗🥰 introduceret !

Naturværkstedet er begyndt at arbejde med Svampe Myselium i nyttehaverne !😘🤗

04/11/2024

Sommerens smiley fra Moder natur !🥰

Naturværkstedet har fået en glad smiley af moder natur!
En lille vanddråbe på et Rødkåls blad viser den smukkeste smiley.
Prøv at zoome ind og se den smukke smiley!🤗🧐😍

18/10/2024

Moder Natur har givet Naturværkstedet en smiley. den er jeg umådelig glad og stolt af.
Sådan en kan i også få hvis i får et Naturværksted i haven.
Man skal selv fortjene den, når alt spiller og man holder det hele i gang kommer der belønninger i form af gode oplevelser.
Naturen er ikke svær at omgås. den skal bare have levebetingelser !🧙‍♂️🌈🌏⛈💧🌱

Naturværkstedet har fået en glad smiley af moder natur!
En lille vanddråbe på et Rødkåls blad viser den smukkeste smiley.
Prøv at zoome ind og se den smukke smiley!🤗🧐😍

16/10/2024

Kære venner !
Ingen her bliver eksponeret.
Ingen bliver brugt i statistikker.
Ingen bliver holdt til ansvar for noget som helst.
Men vi får langsomt men sikkert rettet op på naturens økosystemer.
Kom nu bare med det koster gratis.
Følg mine sider Association Back to Nature og Vild med vand i haven og Share and Care og du bliver en del af fremtidens sociale netværk der arbejder for Naturens økosystemer !🧙‍♂️🤗

Photos from Vild med vand i haven's post 07/10/2024

Godmorgen !
En uge med regn forude er ikke nyt.
Men nu er det koldt og blæsende på samme tid.
Så vil de sidste blomster pakke ned for i år.
Hvis du samler frø er det sidste udkald.
Men husk at de skal være helt tørre før de pakkes i luftige poser-
Jeg har brugt The filterposer til mine frø. som jeg ikke er helt sikker på er tilstrækkelig tørrede.
De lukkes nemt med en lille clips og man kan skrive på dem eller sætte en label på.
Nu venter jeg kun på min Pore blomst. den kan godt tåle lidt nattefrost. og skal helst tørre på planten.
Men det er da sjovt når man kan opformere sine egne grøntsager.
Om alt går vel får jeg 200 frø fra den ene blomst.
Det er pænt meget mere end jeg selv skal bruge.
Jeg har fået den ide at pakke alle frø fra Naturværkstedet i poser med 10 frø af hver plante og dele med andre der er i gang med at opføre et Naturværksted i egen have.
Følgere maf Association Back to Nature som er i gang med anlægning kan frit hente en frøpakke efter aftale med mig !
God dag derude Erik Mikkelsen Guardian of Nature🧙‍♂️🌈🌏⛈🌱

06/10/2024

Man behøver ikke økonomiske ressourcer eller videnskabelig viden for at få et Naturværksted til at fungere.
Det er helt og aldeles Moder Natur der tager over så snart der bare er rent naturligt beriget vand til rådighed !🥰🤗

06/10/2024

Er du/i i gang med at etablere et "Naturværksted" i egen have, kan i vederlagsfrit hente en frøpakke i Naturværkstedet i Danmark !
Det kræver kun at i er følgere på min side Association Back to Nature !
Erik Mikkelsen Guardian of Nature 🧙‍♂️🌈🌏⛈💧🌱

05/10/2024

Det fine ved Naturværkstedet er at alle kan være med.
Det kræver ikke indsigt, status eller økonomiske ressourcer.
Det kræver kun vilje og helt almindelig dømmekraft.
Har du viljen kan du også være med her.
For Naturværkstedet guider alle på vej.
Bliv følger og find din egen plads i foretagendet !
Erik Mikkelsen🧙‍♂️🥰

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Esbjerg?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Type

Internet side

Adresse


Esbjerg
6710