Mastercoach Marianne Arnkjær

Mastercoach Marianne Arnkjær

Del

Jeg er uddannet clairvoyant rådgiver, mastercoach, stressterapeut og energihealer. Jeg er også uddannet i økonomi og regnskab fra CBS + en masse andet.

Gør en forskel i din karriere som kvinde 50+
Gå fra usynlig til anerkendt i dit arbejdsliv
Lær at mestre din indre virkelighed, så den arbejder FOR dig og FOR din karriere Derfor kan jeg hjælpe dig med dine personlige udfordringer, både privat og i karrieren.

17/05/2026

Det ved vi godt, ik?

Men hvorfor holder vi os så tilbage? Hvorfor siger vi igen ikke det vi havde tænkt på mødet?

Det er fordi vi har lært det. Vores opdragelse og kultur har sørget for det.

Men vi har selv taget det til os.
Vi kan selv lægge det fra os igen ❤️

Tankerne er dine egne - eller er de?

Fri vilje er en by i Rusland, så længe vi er opdraget til at være stille og pæne piger.

Hvad mener du egentlig der skal til for at du kan nyde livet i fulde drag? At gøre den forskel du ønsker dig?

Det handler ikke om hvad du kan være bekendt eller hvad andre tænker. Eller "det går da meget godt" og "Det her kan jeg godt nøjes med" ...

Vidste du, at den slags tanker holder dig tilbage fra at se dig selv, som det store menneske du faktisk er?

Jeg lover dig, at du er et meget større menneske, end du tror, og at du kan meget mere, end du forestiller dig lige nu.

Der er metoder til at aflægge årevis af begrænsende opfattelser om, hvad du kan og må - så du kan komme ordentligt igang med dit liv og din karriere på dine præmisser!

Og fremelske din naturlige personlighed, der ligger nedenunder fernissen af pigeopdragelse og opfattelser af, hvad kvinder kan udrette.

Go' søndag 🤩

.dk

13/05/2026

I mange år knoklede jeg på mit arbejde og kom sent hjem.
I weekenden var jeg udmattet.

Nu har jeg en 4-dages arbejdsuge.
Jeg holder weekend i sommerhuset.
Jeg ser dem, jeg elsker, så ofte som muligt.

Jeg tror på, at den største mening med livet er at nyde det og elske dem vi er sammen med.

Der er selvfølgelig også meget andet, men det skal altsammen føre til at nyde livet.

Det er bare så sjældent vi tillader det. Pligten kommer først.

Dine omstændigheder og relationer har samme energi frekvens, som din indre tilstand.

Vi er altid et match til det vi oplever. Altid.

Så hvis du ikke kan lide det du oplever, hvis du har alt for meget pligt ...
så prøv at arbejde med dine indre tilstande - dvs. dine overbevisninger, tanker og forventninger.

Det er lidt som at skifte frekvens på radioen, så du modtager på en anden frekvens.
Det du tænker, føler og gør, er den frekvens du modtager i dit livs radio.

Og det er der metoder til hvordan du stiller ind på

08/05/2026

mange år knoklede jeg på mit arbejde og kom sent hjem.
I weekenden var jeg udmattet.

Nu har jeg en 4-dages arbejdsuge.
Jeg holder weekend i sommerhuset.
Jeg ser dem, jeg elsker, så ofte som muligt.

Det er meningen vi skal nyde livet og elske dem vi er sammen med.

Dine omstændigheder og relationer har samme energi og frekvens, som din indre tilstand.

Vi er altid et match til det, vi oplever. Altid.

Så hvis du ikke kan lide det, du oplever, skal du arbejde med dine indre tilstande – dvs. dine overbevisninger, tanker og forventninger.

Og det er der metoder til

05/05/2026

At udsætte er ikke dovenskab eller mangel på fokus.

De fleste har en to-do-liste, der føles som en pligt og giver dårlig samvittighed.
Beslut, hvad du vil, og slet resten.

Dit nervesystem slår bremserne i for at du kan passe på dig selv, sådan som du har lært. Overspringshandlinger har intet at gøre med, at du ikke kan fokusere.

Find ud af, hvilken konsekvens du bekymrer dig om, og deal med det.

Magelighed har intet med dovenskab at gøre, men med at du har brug for at mærke efter og lytte til dig selv for at træffe autentiske beslutninger. Dovenskab er en myte.

Udsæt mageligheden, til du har gjort det, du har bestemt, og drop så alt andet for i dag.

Sig nej. Drop historierne om hvorfor du ikke kan. Det er bare undskyldninger. Stå ved at du ikke vil, hvad det så end er.

Det er faktisk helt ok ikke at sige ja hvis du bare gør det for at være flink.

24/04/2026

I mange år knoklede jeg på mit arbejde og kom sent hjem.
I weekenden var jeg udmattet.

Nu har jeg en 4-dages arbejdsuge.
Jeg holder weekend i sommerhuset.
Jeg ser dem, jeg elsker, så meget som muligt.

Forandringen kom gradvist.
Men først var der en beslutning om at nyde livet og bare være mig. Ikke en kvinde med en karriere, men en kvinde med livskvalitet.

Jeg begyndte med at indrette en del af stuen som i et sommerhus for at skabe følelsen af frihed og fred.

Det endte med, at jeg inviterede mine klienter derind, fordi vores samtaler gav dem bedre indsigter og i sidste ende resultater - fordi de havde det rart.

Jeg tror på, at det er det vigtigste forhold, vi kan skabe for os selv. At have det rart, mens man er sig selv. Ikke noget, der er stort og fancy.

Jeg tror også på, at det gør vores krop gladere og på sigt sundere.

Hvad skal du i weekenden?
Skriv det i kommentarer ❤️

24/04/2026

Jeg vil gerne lære af dig ❤️ kommentér hvad du tænker om det her.

Min oplevelse er, at vi tit tror, vi ikke kan lave vores omstændigheder om.

Jeg ser at små handlinger hver dag,
De samme tanker om os selv hver dag,
Den tilstand vi plejer at være i,

bliver til vaner vi ikke tænker over.

bliver til en slags regler vi bøjer os for.

Men at vi kan vælge noget andet, hvis vi hver dag sætter tid af til en "bevidsthedstime"

Hvad vælger du? Reelt - og hvad ville du gerne i stedet?

23/04/2026

Vil du gerne gøre en forskel?
Vil du gerne være anerkendt og set?
Vil du gerne tjene mere?
Vil du gerne have et job du stortrives i?
Eller noget helt femte... ?

Uanset hvad du vil - Den måde, du taler om dig selv i dine tanker, har kæmpe betydning for, om du vil lykkes med det.

Sproget bestemmer, hvordan du føler dig.

Din emotionelle tilstand bestemmer, hvad du tiltrækker og får øje på.

Din hjerne vil nemlig filtrere alle muligheder væk, der ikke passer til det du siger om dig selv.

(hvilket i realiteten er godt da vi ellers bliver overvældede)

Emotionelle tilstande og tanker er i stort omfang vaner, som kan ændres.

Tænk på noget andet om dig selv, som får dig til at føle dig anderledes.

Drop f.eks. "Det ved jeg ikke, hvordan jeg gør" som er en form for hjælpeløshed.

Erstat med: "Det finder jeg ud af", som er en empowered tilstand (og sæt tid af i din kalender til det - ellers sker det ikke).

Har du tænkt over, at vores opdragelse har vænnet os til at bede om lov først? Til at skulle have fortalt, hvordan ting skal gøres, for at vi er sikre på, at det er "rigtigt"?

Du har hermed al den tilladelse der skal til for at følge din drøm - hvis du skulle have brug for det ❤️

21/04/2026

Vi bliver det, vi tror om os selv.

En vild sætning, som da betydningen gik rigtigt op for mig, forandrede alt.

Det virker sådan her: hvis du fx. tænker du ikke er værdsat - så er det et kæmpe vink om, at du ikke altid værdsætter dig selv.

Det har de dybeste konsekvenser, for så glemmer vi at elske den vi er, anerkende og gå efter vores drømme.

De fleste af os er opdraget til at tro, at vi skal fortjene at blive værdsat. Det er usandt og dybt skadeligt. En "kvindekarma" som kommer med pæn-pige-opdragelsen, hvor piger skal drage omsorg for andre hellere end at udtrykke sig unikt.

Det bliver til baggrundstanker, vi ikke er opmærksomme på, men som farver den måde, vi griber mulighederne – hvis vi overhovedet ser dem, før hjernen har filtreret dem væk.

De farver dine følelser, og dermed dit velvære og din trivsel.
Det sænker frekvensen af din emotionelle tilstand, og derfor tiltrækker du med tiden oplevelser, som din opdragelse kalder på (mere omsorg for andre og pleasing).

Hvilke tanker tænker du, som egentlig ikke gør noget godt for dig?

Hvad ville du hellere tænke i stedet?

20/04/2026

Det var så nemt førhen at komme til at føle mig magtesløs.

Hvis du kender det, så skal du vide, hvad der egentlig ligger bag og at du kan gøre noget ved det ❤️

Så jeg knoklede på indtil 80% og opgav resten, holdt mig tilbage fordi tiltroen til mig selv blev mindre og mindre år for år. Jeg følte mig utilstrækkeligt.

Det blev en selvopfyldende profeti - men ved du hvad?

Dine tanker er bare tanker, som kan laves om.

De gamle tanker kommer fra barndommens opdragelse.
Pæn pige syndrom = kvindekarma i min optik.

Men du er ikke din opdragelse.
Kvinder er altid blevet opdraget til at være stille og holde sig tilbage.

Det er normer for hvordan vi skal være. I virkeligheden bare (løgne)historier.
De gør stor skade - selvom det er så åbenlyst.

Du behøver ikke at ligge under for det.

Da jeg valgte noget andet at tro på, kunne jeg se beviserne – så lavede jeg det om.

30/01/2026

Hvad nu hvis du ikke bare en kvinde med et job som hver måned modtager en løn på bankkontoen.

Du er ikke bare en der skal have de næste 20+ år på arbejdsmarkedet til at gå.

Du er god til det du laver. Det har du altid været. Du har bare aldrig gjort noget væsen ud af det.

Vi kvinder har nemlig lært at "ordne" ting. Lidt ligesom at rede sengen. Det gør man heller ikke noget væsen ud af, selvom det er vigtigt.

Den indsigt gjorde at jeg indså hvad der skulle forandres - i min karriere og hos mig.

For jeg længtes efter at gøre en forskel og have mere tid uden færre penge. Det har jeg fået.

Du går fra at ordne arbejdsdagen. Tilrettelægge, organisere, hjælpe kolleger - uden tak eller anerkendelse

Til at lede indsatsen og projekterne. Italesætte at du gør det, så andre ser dine resultater.

Der er mere synlighed og flere penge i at lede en indsats fremfor at ordne og lette indsatsen.

Hvorfor sætte dit lys under en skæppe?

Forestil dig at du går fra at føle du nok ikke gør det godt nok, tænke hvornår de opdager dig som imposter, og presset ved at skulle yde endnu mere for at sikre det hele er perfekt.
Og du i stedet for ved at det du gør er dit bedste og at det er værdifuldt og godt.

Forestil dig, at du i stedet for at Google nye kompetencegivende uddannelser (fordi du ikke føler dig dygtig nok) i stedet for ser, at du allerede har evnerne og er tryg ved at vise det og tale om det.

Den vej jeg har gået pgra. at de her indsigter, har været epokegørende i at skabe en karriere, hvor jeg føler mig godt tilpas og glad ved den forskel jeg gør.

Se min masterclass om at gøre en forskel i karrieren. Gå til heartmind.dk eller link i bio.

Det handler om det indre arbejde i forvandle sig fra en pæn pige som holder sig tilbage, til hvordan du rent faktisk anerkender og ser dig selv og hvorfor det er vigtigt ift. at gøre en forskel og tjene en bedre løn.

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Copenhagen?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Internet side

Adresse


Hørsholmsgade 22
Copenhagen
2200

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 09:00 - 15:00
Tirsdag 09:00 - 15:00
Torsdag 09:00 - 15:00