28/04/2025
Mød geologi-studerende ved Åbent Hus på Instituttet for Geovidenskab og Naturforvaltning onsdag d. 7. maj 14-17.
Her vil du bl.a. kunne høre fra geologer i job og få en smagsprøve på geologiundervisning🧑🏫 og selfølgelig få muligheden for at snakke med en masse passioneret studerende!
Vi glæder os til at se jer!🌍🌎🌏