mit adhd liv dk

mit adhd liv dk

Del

Coaching med fokus på ADHD - primært for nydiagnosticerede. Men alle er velkomme! ☺️

14/03/2024

⁣”Ej, du har da ikke adhd? Du er jo slet ikke hyperaktiv??”

NEJ, OG ER DET IKKE BARE VIDUNDERLIGT?! 🤩⁣

… 😑⁣

Gad vide om mennesker, der siger den slags, nogensinde tænker over, at der jo nok er en årsag til at adhd’eres visuelle hyperaktivitet ‘forsvinder’? 🧐 En ret lige til og logisk forklaring kunne jo være “𝘴𝘰𝘤𝘪𝘢𝘭𝘦 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘦𝘳” eller “𝘧𝘰𝘳𝘥𝘰𝘮𝘮𝘦”? ⁣

🤫 Mystikken om den ‘forsvunde’ hyperaktivitet bliver ofte forklaret med, at vi er blevet voksne. Hvilket på sin vis også er sandt; men det er jo ikke bare dét at vi er blevet ældre. Det er jo ikke sådan, at kroppen tænker “så for satan, nu er hun blevet en ældre sag på 22 år; nu må vi hellere skrue ned for hyperaktiviteten” ✋🏼⁣

😆 Og nej, det er heller ikke fordi vores knogler ældes hurtigere end neurotyp*ske (I s**t you not, der var engang en, der prøvede at bilde mig ind at det var en ting). ⁣

📍 Årsagen er, at jo ældre vi bliver, des bedre forstår vi de 𝘴𝘰𝘤𝘪𝘢𝘭𝘦 𝘴𝘱𝘪𝘭𝘭𝘦𝘳𝘦𝘨𝘭𝘦𝘳. Vi forstår hvad der anses for værende ‘normalt’, ‘almindeligt’ eller ‘rigtigt’. At løbe på væggene eller hoppe rundt i stolene, er ikke ‘normalt’ for en voksen.⁣
🫣 Så vi 𝘴𝘬𝘫𝘶𝘭𝘦𝘳 𝘩𝘺𝘱𝘦𝘳𝘢𝘬𝘵𝘪𝘷𝘪𝘵𝘦𝘵𝘦𝘯. Vi internaliserer den. Noget kommer vi af med ved at ‘fidge’, men det meste bliver i kroppen og i hovedet - og derfor er det godt at udfordre vores hjerner og bevæge os dagligt.

Nogle af os (🙋🏼‍♀️) oplever at den indre uro bliver værre med alderen; min hjerne føles mere belastet, end den gjorde da jeg var yngre. Mine tanker er blevet tidoblet.
Det er naturligvis ikke kun adhd’ens skyld; det skyldes bl.a. også at jeg har mere og større ansvar nu, end da jeg var barn og ung. ⁣

Så jo, vi har adhd - også selvom der ikke ses visuel hyperaktivitet. Hvis bare man kunne se, hvor meget der foregår oppe i hovedet 😮‍💨⁣

25/08/2023

⁣⁣💭 Jeg har lagt mærke til at mine nydiagnosticerede gæster siger (lidt) det samme;⁣⁣⁣
Noget af det sværeste ved at have en uopdaget adhd, er den konstante søgen på undskyldninger og forklaringer i forsøget på at retfærdiggøre en adfærd, man ikke engang selv forstår eller kan forklare. ⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
❤️‍🩹 Det gør ondt, at høre hvordan deres følelser og oplevelser er blevet affejet af læger, psykologer, psykiatere, forældre, venner, kærester, you name it. ⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
De bliver affejet fordi: ⁣⁣⁣
👉🏼 De kan ikke forklare hvad de føler, og hvad der foregår inden i. ⁣⁣⁣
👉🏼 Det er svært at forstå når hverken afsender eller modtager ved, at der er tale om udfordringer med (bl.a.) eksekutive funktioner - at der altså ikke “bare” er tale om et dovent menneske, som gennemgår en dårlig periode i livet. ⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
❣️ Derfor er den her til dig, der mistænker at du har adhd, autisme, aspergers, eller anden diagnose; ⁣⁣⁣
Det er helt okay, at du er ked af det eller sur. Det er helt okay, at du har lyst til at give op - og måske endda gør det. Det er helt okay, at du føler dig anderledes og at du gerne vil finde svar på dine udfordringer. Det er okay at give op for en stund, lægge sig fladt ned, græde, skrige og forbande hele verden.⁣⁣⁣
Er du blevet tromlet eller affejet så er det helt okay at føle lige præcis dét, du gør.⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
🗣️ Rejs dig når du er klar, stræk nakken. Og kræv at blive lyttet til; du godt må godt blive vred, når du bliver tromlet. Sig højt; “𝘋𝘶 𝘩ø𝘳𝘦𝘳 𝘮å𝘴𝘬𝘦 𝘩𝘷𝘢𝘥 𝘫𝘦𝘨 𝘴𝘪𝘨𝘦𝘳, 𝘮𝘦𝘯 𝘥𝘶 𝘭𝘺𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘬𝘬𝘦. 𝘑𝘦𝘨 𝘷𝘪𝘭 𝘨𝘦𝘳𝘯𝘦 𝘣𝘦’ 𝘰𝘮 (𝘪𝘯𝘥𝘴æ𝘵 𝘴𝘦𝘭𝘷), 𝘧𝘰𝘳𝘥𝘪 𝘥𝘦𝘵 𝘩𝘢𝘳 𝘫𝘦𝘨 𝘣𝘦𝘩𝘰𝘷 𝘧𝘰𝘳 - og 𝘫𝘦𝘨 𝘩𝘢𝘳 𝘣𝘦𝘩𝘰𝘷 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘵 𝘥𝘶 𝘭𝘺𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘪𝘭 𝘮𝘪𝘨”. ⁣⁣⁣
Undskyld ikke for at blive vred eller for at be’ om noget, så længe du taler ordentligt. 𝐃𝐮 𝐡𝐚𝐫 𝐫𝐞𝐭 𝐭𝐢𝐥 𝐚𝐭 𝐯æ𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫, ligesom alle andre! ⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
🥰 Synes du ovenstående er svært, så forstår jeg. Det lyder nemt, men det er det ikke for mange af os adhd’ere - vi vil ikke spørge om hjælp af frygt for at virke svage eller inkompetente.⁣
⁣⁣⁣
Hiv fat i en der forstår, og kan støtte dig - eller hiv fat i mig, jeg vil altid gerne hjælpe! 💛

03/08/2023

Kender du det; der er ting du 𝘴𝘬𝘢𝘭 have gjort, men du kan simpelthen ikke komme i gang? Du er overvældet, du føler dig måske fastlåst og du kan ikke samle tankerne om, hvor eller hvordan du skal starte? Det er adhd lammelse - bedre kendt som adhd paralyse. ⁣⁣
⁣⁣
🔎 Adhd påvirker vores eksekutive funktioner (✨surprise✨); det betyder at det er sværere at behandle informationer og træffe beslutninger og valg på baggrund af disse informationer. Og sådan mærker vi adhd paralysen; vi kan ikke beslutte os for hvad vi skal gøre, hvor vi skal starte eller hvordan vi skal gøre det. Resultatet er at vi “fryser”, vi er ikke i stand til at tænke eller fungere ordentligt.

Vi får altså (endnu 🥴) sværere ved at følge op på forpligtelser og udføre opgaver på arbejdet, i skolen eller derhjemme. En slags handlingslammelse.⁣⁣
⁣⁣
Vi kan dele paralysen op i tre kategorier ⤸⁣⁣

⇢ 𝐌𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥𝐩𝐚𝐫𝐚𝐥𝐲𝐬𝐞; når vi er overvældet af tanker, følelser information eller ved sensorisk overbelastning. Det føles lidt som om at hjernen crasher, og det er svært at finde ud af, hvad vi skal gøre eller sige. ⁣⁣

⇢ 𝐁𝐞𝐬𝐥𝐮𝐭𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬𝐩𝐚𝐫𝐚𝐥𝐲𝐬𝐞; når vi skal træffe en beslutning, men vi har for mange valgmuligheder. Vi kommer til at overtænke eller overanalysere situationen, bliver overvældet og kæmper dermed at træffe en beslutning.⁣⁣
⁣⁣
⇢ 𝐎𝐩𝐠𝐚𝐯𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐥𝐲𝐬𝐞; når vi føler os umotiverede, tøvende eller måske endda bange (eller nervøse) for at påbegynde en opgave, kan vi opleve opgaveparalyse. Vi har en tendens til at udsætte og undgå opgaven så meget som muligt, ved at lave alt muligt andet - eller ved at zone helt ud. ⁣⁣
⁣⁣
🫨 Adhd paralyse kan godt ligne overspringshandlinger, men der er forskel. Stort set alle (adhd eller ej) har udsat ting, fx pga. manglende motivation eller træthed. Derimod opstår paralysen når vi bliver overlæsset med information, instruktioner eller opgaver ⁣⁣
⁣⁣
Vores manglende handling er altså ikke bevidst. Er du pårørende til en adhd’er, så vid at vi synes det er mindst lige så irriterende, som du gør ♥️⁣

03/11/2022

* Beklager på forhånd den måske lidt deprimerende læsning *

😮‍💨 Ved du at;

- adhd er en af de mest udbredte psykiske lidelser i DK?

- adhd er den mest almindelige psykiske lidelse blandt børn og unge; den udgør tredjedel af alle diagnoser?

- ca. 4,4 procent af voksne har adhd, hvoraf størstedelen har symptomer der kræver behandling?

- ubehandlet adhd koster samfundet ca. 3 milliarder om året? 💸

- kun fire ud af ti med adhd gennemfører folkeskolens afgangseksamen?

- af dem med misbrugsproblemer, har en fjerdedel adhd eller adhd-lignende symptomer?

- mænd med adhd lever ca. otte år kortere? Jo ældre man er, når diagnosen stilles, jo større risiko er der for at dø før tid.

- adhd’ere har ca. 4000 kr. mindre om måneden ift. sammenlignelige personer?

- 47 procent af voksne med adhd er straffet for en kriminel handling. For den øvrige befolkning er det kun 20 procent.

😒 Jeg synes det er under al kritik - og paradoksalt. Vi bor i et land, hvor vi har så meget viden om, hvad der skal til for at hjælpe adhd’ere på rette vej… alligevel er oddsene for et godt liv så lave, for en adhd’er.

🤥 I 10-års planen nævnes der ikke noget om voksne med adhd . Der står; “Styrkede indsatser for mennesker med svære psykiske lidelser og her-og-nu kapacitetspakke til den regionale psykiatri”, hvilket i og for sig er fint nok. Men når adhd af mange stadig betragtes som en lidelse i den lettere ende af spekteret, hvad nytter det så?

😓 Jeg lyder måske negativ og utaknemmelig, det er jeg ikke. Jeg er skuffet og ked af det; på egne vegne, men endnu mere på vegne af alle dem der hver dag kæmper en brav kamp, for bare at leve livet - alle dem der har det sværere end jeg.⁣

Hvad tænker du?

03/10/2022

Har du som adhd’er (eller anden diagnose) nogensinde hørt den sætning? ⁣

Because, daaaamn I have 😩 Og jeg tror muligvis at jeg hader den sætning lige så meget som “du skal bare..”. Det eneste tidspunkt det er ok at sige “du skal bare” til nogen er, hvis det er efterfulgt af “luuuuk”. ⁣

Nå, det var lidt et sidespring. ⁣

🤓 Det her opslag er en lille hjælp til dig der enten har sagt, eller måske bare har tænkt, sådan. ⁣

Hvordan kan vi overhovedet respondere på et sådant statement? Hvad skal vi sige? Hvilket svar forventer du at få? Måske “åh, f**k man. Jeg er VILDT glad for du lige fortalte det. Jeg kan bare mærke min adhd forlade kroppen. Sikke en ud-af-kroppen-oplevelse!” .. oder was? 🤨⁣

Jeg tænker, at det du egentligt prøver at sige er; da du var ung, gik folk rundt udiagnosticeret. De kunne ingen hjælp, ingen støtte og ingen forståelse hente - de var sådan set bare tvunget til at lide i ensomhed og stilhed hele livet 💔⁣

Ej, det lyder som en festelige tid! ... ihhhj, hvor er jeg dog ked af at jeg gik glip af det. Hvor er det altså bare smadder ærgerligt. Øv bøv ☹️⁣

…⁣

Anyways, vil du måske fremadrettet overveje at tiderne har ændret sig, ligesom synet på diagnoser - og vil du måske overveje at anerkende den hjælp det kan være, at få en diagnose? De fleste af os, især os der er sent diagnosticeret, oplever en hel ny verden. Vi opdager at vi faktisk hører til i samfundet, at vores udfordringer ikke skyldes at vi er dumme og dovne, men at vi bare er skruet lidt anderledes sammen. Vi får en større selvforståelse, som giver (nogle af) os lidt ro. ⁣

Vær sød ikke at tage det fra os, fordi du ikke forstår ❤️

12/09/2022

Jeg husker tydeligt den dag vi hentede dig. Du var 8 uger gammel, og den absolut mindste og sødeste hvalp jeg nogensinde havde set.⁣

Du har lært mig enormt meget, og den sidste lærdom må være at med stor kærlighed, kommer en endnu større sorg. Du har hjulpet mig igennem mørke tider, og været min absolut bedste, meste loyale og trofaste ven igennem 12,5 år. Nu føles det hele lidt ensomt, jeg har mistet min bedste ven 😞

Jeg har forsøgt at beskytte dig mod alt der gjorde dig ondt - det eneste jeg ikke kunne beskytte dig mod, var tiden. Sov godt Bubs, tak for alt du gav os. Jeg vil altid elske dig. ⁣

12.02.2010 - 01.09.2022 💔

05/08/2022

🤷🏼‍♀️ Du kommer ikke til at mestre hele dit liv, på en dag. Heller ikke på et par måneder. ⁣

🗂 Du tænker måske, at du bare lige skal finde det helt rigtige system og struktur, og så vil alting køre på skinner. At den eneste grund til du ikke lige har styr på x og y endnu, er fordi du ikke har fundet det der virker for dig. Det er tildels også rigtigt - og samtidig helt forkert. ⁣

😄 Du kan sagtens ha’ styr på dine ting, og stadig opleve en skoddag.. måske endda en skodperiod, der strækker sig over lang tid. Derfor vil “dit bedste” og din præstation ikke se ens ud hver dag - og det er helt almindeligt. Dette gælder for alle.. også dem du tror, altid har styr på alting.⁣

😵‍💫 Nogle gange er “dit bedste” at stå op, uden at miste besindelsen. Andre gange er det at gøre hele hjemmet rent, mens du gennemgår din præsentation af et nyt produkt til arbejdet og koger vand til pastaen ved siden af. Det hele afhænger af mange faktorer; dit humør, din søvn, dit selvværd, din medicin (hvis du sp*ser den slags), dit overskud, etc. ⁣

Tag det roligt - og en dag ad gangen ❤️ ⁣

Og til sidst; vær sød ikke at sammenligne dig med andre. Det eneste du får ud af det er, at du demotiverer dig selv.

19/07/2022


💔 Jeg var seks år første gang jeg mistede en jeg elskede højt; min farmor. Jeg husker tydeligt dagen jeg fik det at vide, en sommerdag, hvor jeg legede med de andre piger fra vejen.⁣⁣
⁣⁣
😶 Da jeg kom retur fra samtalen med min mor, spurgte en af pigerne, hvorfor jeg var ked af det. Jeg fortalte at min farmor var død. Vi talte ikke yderligere om det, men fortsatte legen. Efter en rum tid, siger en af pigerne “jeg tror ikke på, at din farmor er død.. du er slet ikke ked af det, du smiler”.⁣⁣
⁣⁣
🥺 Jeg fik ondt i maven og følte skam, som jeg aldrig havde følt det før; hun havde jo ret, hvordan kunne jeg smile og lege, når min farmor lige var død?⁣⁣
⁣⁣
Ærligt? Så tænkte jeg slet ikke på min farmor da vi legede. Men det gjorde jeg til gengæld i det øjeblik min farmor blev nævnt, og jeg begyndte igen at græde. ⁣⁣
⁣⁣
Ser du.. udover at jeg kun var seks år og begrebet “død” var nyt, så har jeg adhd - og det betyder at jeg nogle gange kan glemme alt, herunder også følelser, hvis der sker et skift i mine omgivelser. ⁣⁣
⁣⁣
🤔 Siden min farmors død har jeg mistet alt for mange mennesker, som jeg har elsket højt. Mennesker jeg stadig sørger og græder over. Her er der flere gange blevet sagt ting som “græder du stadig over det??” eller “hvorfor skal du nu bringe det op igen?” eller “du kan da ikke blive ved med at græde over det” o.lign. Og helt ærligt.. hvad er det for noget p*s? Hvorfor skal vi føle os forkerte, fordi du ikke lige forstår vores reaktion? ⁣

🪦 Al den død betyder at jeg ofte bliver konfronteret med den gamle sorg jeg stadig bærer rundt på, fra de mange mennesker jeg har mistet. Det har lært mig, at sorgprocessen tit ser anderledes ud for os med adhd; og at vores proces mange gange bliver udskammet. ⁣Sorg kan være vanskeligt og ekstremt udfordrende at håndtere - vi har en tendens til at bearbejde og udtrykke vores følelser meget mere intenst. Og det er altså helt okay!⁣

🥰 Skal 2022 ikke være året hvor vi lader folk sørge som de vil, kysse (og gifte sig) med hvem de vil, gå i det tøj de vil, have det arbejde de vil, dyrke den religion de vil - året, hvor vi holder op med at udskamme og dømme hinanden?⁣

24/06/2022

🤫 Har du, hånden på hjertet, nogensinde strukket sandheden.. bare en lille smule? Eller har du måske direkte løjet? ⁣

Op med lappen hvis du har. Jeg starter; 🙋🏼‍♀️⁣

Det er absolut ikke ualmindeligt at ADHD’ere bruger løgn som en forsvarsmekanisme. ⁣

✋🏼 Når vi føler os truet går vores limbiske system på arbejde, som er den del af hjerne der er med til at styre vores følelses- og adfærdsmæssige reaktioner. Herunder findes også den adfærd vi har brug for, for at kunne overleve (fx. fight or flight). ⁣Det limbiske system bruges altså som en forsvarsmekanisme.

😣 Mange ADHD’ere har udfordringer med impulsivitet og følelsesregulering. Derfor er det ikke ualmindeligt, at vi godt kan fyre en hurtig hvid løgn, i et desperat forsøg på at please vores omgivelser - samtidig med vi kommer ud af en situation som gør os utilpas. ⁣

🤷🏼‍♀️ Måske lyver du for at undgå at skuffe nogen, for at redde ansigt, et forsøg på at skaffe mere tid eller fordi du simpelthen er for ukomfortabel med sandheden i situationen. ⁣

Hvad kan vi gøre ved det?⁣
Hvis du ikke allerede ved, at du gør det, eller hvornår du gør det, så er det en god ide at identificere de situationer hvor du lyver.⁣

📍 Når du ved hvilke situationer der udløser en løgn, skal du ikke være bange for at turde tage kontrollen - det gør du ved at “sætte farten ned” i den givne situation. Derefter er det lettere at komme med det rigtige, ærlige svar. Fx;⁣
👉🏼 jeg har brug for lige at samle tankerne, giv mig lige to minutter til at tænker over det. ⁣

👉🏼 må jeg vende tilbage med et svar senere? Jeg har brug for lige at tænke det igennem. ⁣

Hvis du kommer til at lyve, hvilket nemt kan ske i stressede situationer hvor vi kommer til at lyve før vi overhovedet når at tænke, så vær ikke nervøs for at være ærlig - og forklare dig; ⁣
👉🏼 det var ikke et helt ærligt svar, det var mere en automatisk respons på situation. Hvad jeg egentligt gerne ville sige var xx. ⁣

👉🏼 jeg var lige uopmærksom,⁣
og fik sagt noget der ikke passer. Jeg vil hellere xx⁣

🤍 Det er sjældent at andre dømmer os på vores fejl - det er måden vi håndterer vores egne fejl, når vi er konfronteret med dem, vi bliver dømt på.

08/06/2022

Det her opslag bliver lidt anderledes - det kommer nemlig til at handle om mig.⁣

🫣Jeg har været væk et stykke tid fra SoMe, men også mentalt. Det var ikke planlagt, livet ramte bare lige pludselig med 200 km/t, og det var… temmelig udfordrende, mildt sagt. ⁣

🤔 Så, hvordan kommer man tilbage efter at have været væk så længe? - skal jeg lade som ingenting? - skal jeg være ærlig? - eller skal jeg bare lave et helt almindeligt opslag om adhd? Jeg har været meget i tvivl, men jeg kom frem til at jeg vil være åben og ærlig, dog uden at være alt for detaljeret.⁣

❤️‍🩹 På fjorten dage mistede jeg to familiemedlemmer og en gammel skole-veninde. Og på trods af at døden har været en hyppig gæst de sidste 12 år, med ca. to begravelser om året, så var det anderledes denne gang. Sorg blev erstattet af ny sorg, og jeg kunne simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skulle håndtere det. ⁣

😠 Så jeg gjorde, hvad jeg plejede at gøre; jeg blev rigtig vred. Vrede var i mange år min go-to tilstand, når jeg oplevede ting jeg ikke vidste hvordan jeg skulle håndtere eller bearbejde. Jeg var meget vred før (jeg fik min diagnose), fordi jeg aldrig rigtig følte mig set, hørt eller forstået. Jeg holdt op med at gøre de ting der giver mig glæde, fordi det hele føltes som pligter - og det helt i orden, for en periode. ⁣

📌 Min pointe er, at selvom jeg har en uddannelse der giver mig viden og værktøjer til netop at håndtere udfordringer, en god slat erfaring med et kaotisk liv, selvindsigt, et godt netværk og et stærkt bagland, så kan korthuset altså sagtens vælte when s**t hits the fan 🤷🏼‍♀️⁣

Nogle gange skal vi blive væk, så vi kan finde os selv igen. Jeg blev væk, men nu er jeg tilbage igen 🤍

Photos from mit adhd liv dk's post 26/04/2022

🎁 Reklame/gave (bogen altså, ikke babyen.. den har jeg selv lavet).⁣

For et godt stykke tid siden modtog jeg denne bog af - og tusind tak for det 🫶⁣

Som du måske kan se, så er både Walther og jeg i gang med at læse den. Vi har dog opgivet at læse den sammen, da en af os læser lidt hurtigere end den anden.. en blev meget utålmodig. Så nu er der i stedet dømt højtlæsning - og det går da også meget godt, Walther bøvler kun lidt med udtalen på enkelte ord 🤪 Ej, spøg til side.⁣

Bogen er skrevet af , som (også) fik adhd diagnosen sent i livet.⁣

📚 Jeg har efterhånden læst en hel del bøger, artikler og undersøgelser om adhd - nogle har været lettere at få læst, end andre. Men den her bog.. den er anderledes. Hvorfor? Jeg ved det ikke. ⁣

❤️‍🩹 Måske fordi den er skrevet af en kvinde, der (ligesom mange andre af os adhd kvinder) har fået diagnosen sent i livet, og derfor skriver hun på en sådan måde at jeg virkelig føler mig set og hørt. *Disclaimer; du kan også sagtens finde bogen interessant og brugbar som mand! 😄*⁣

👏🏼 Derudover er der en god blanding af information om adhd og mestringsstrategier - dét er jeg helt pjattet med! Jeg kan nemlig godt have svært ved at implementere strategier, hvis jeg ikke får et konkret eksempel. ⁣

Jeg har endnu ikke fået læst den færdig, men lige så snart jeg har, så skal jeg nok fortælle mere om den. Indtil videre; så er jeg meget begejstret! 🤩🥳

16/04/2022

🧳 Vi har alle udfordringer, fordi vi alle har en fortid - en historie med bagage.⁣

📈 Uanset hvor meget du har arbejdet med dig selv og dine udfordringer og uanset hvor langt du har rykket dig, så ryger du nogle gange tilbage i de gamle mønstre, roller eller adfærd - og det gør du fordi det er et sikkert og tryg sted at være. ⁣

🫣 Udvikling er en proces der kan føles ubehagelig og til tider skræmmende - derudover så medfører udvikling som regel forandringer, og de kan være svære at håndtere når du har adhd. ⁣

😎 Du har jo aldrig været her før; du har aldrig været denne version af dig selv. Det er kun helt naturligt og meget almindeligt, hvis du er lidt skræmt. ⁣

Pust ud, prøv ikke at blame dig selv - og vid at du er på rette vej ❤️

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Copenhagen?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Telefon

Internet side

Adresse


Copenhagen
2500VALBY

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 09:00 - 17:00
Tirsdag 09:00 - 17:00
Onsdag 09:00 - 17:00
Torsdag 09:00 - 17:00
Fredag 09:00 - 17:00