20/04/2026
Er der nogle af jer som kan huske den her?
Rockerjakken 🫣
Den har hængt på fjernlageret længe, men nu har en elev på Syskolen ønsket sig at få den frem i lyset.
Det er lidt spændende.
Det er Nana fra som i sin tid hjalp mig med at lave mønsteret.
Jeg tror det var i 2010.
13/04/2026
Små tasker med på tur til Paris sammen med 💕
En kold og dejlig tur i slutningen af marts.
12/04/2026
Flæsetasken syede jeg og fotograferede i Paris i 2017.
Den holder stadig og jeg bruger den jævnligt til indkøb og lignende.
Elsker den 🖤
11/04/2026
Det her lille menneske fylder snart 20 år og bliver student til sommer ❤️❤️
Kjolen og jakken holder stadig (og det gør hun i den grad også!) og der har i alle årene været hundredevis af elever forbi for at sy til deres børn, børnebørn niecer, fætre eller venner!
Jakken kan købes som PDF.
Kjolen skal du komme forbi og sy på en af mine workshops.
Det kunne f.eks. være lørdag d. 30. maj hvor der er sommer workshop i kælderen på Vesterbro ❤️
Håber vi ses
11/04/2026
Kig i fastgjort story og find alle datoer for workshops i de kommende måneder
09/04/2026
En lille taske med flæser (som ikke rigtig har fået noget navn endnu) fotograferet opad en dør, som jeg går forbi hver dag på vej hjem fra arbejde.
Hvis du kunne tænke dig at sy sådan en skøn taske, skal du komme og være med på syskolen.
Jeg har ledige pladser på både tirsdagsholdet i begge uger og onsdagsholdet i ulige uger.
Du kan også melde dig på til en hel dags syning lørdag d. 30 maj.
Jeg ved det er blevet dyrt. Priserne er steget pga den pålagte moms på undervisning. Desværre ikke en stigning jeg tjener en øre på.
Eleverne falder fra, tilmeldingerne udebliver og det giver altså rigtig ondt i maven, når man er Syskole-ejer 🙃
08/04/2026
ANNE MARIANNE - til salg!
Pris 600 kr (normal pris 3000 kr)
Str 34
Quiltet med vamset vat af 100% uld
Sælges billigt da den har hængt som prøvemodwl på Syskolen og ellers ikke fejler noget andet end små antydninger hist og her på indersiden fra lim (se sidste billede)
07/04/2026
Onsdag d. 22. april kl 17 starter et nyt patchworkforløb, hvor vi skal sy tæpper fra start til slt - og der er stadig ledige pladser, så du kan nå at være med.
Det kræver at du har din egen symaskine, men ellers er der ikke så mange krav.
Der er nemlig uendeligt mange fine mønstre som også egner sig rigtig godt til nybegyndere.
Jeg vil mene at alle kan sy smukke tæpper, blot med den rette vejledning.
Jeg har fundet nogle af mine bøger frem til inspiration.
Skal du være med?
For tilmelding er der direkte link i story.