11/02/2025
Så er dagen kommet for generalforsamlingen. 😊
Vi har lokale A027 på Sigurdsgade og starter der kl 16.
Jeg vil minde jer om at alle posterne i KSR's ledelse er til valg som altid, men at vores kasserer har meldt at de ikke stiller op til genvalg.
Alle KATRISK-studerende er velkomne og har stemmeret, uanset om i har meldt jer til begivenheden på Outlook, og det gælder selvfølgelig også uanset om i kommer fysisk eller deltager online. 😁
Mvh
Jeres formand, Anton
Join conversation
27/10/2023
Efter en veloverstået ekstraordinær generalforsamling, består KSRs bestyrelse nu af følgende medlemmer:
Forperson: Selina Kirkaas
Næstforperson: Thea Veidiksen
Ledelsesstøtte: Alexander Hermann
Kasserer: Laurits Hjorth
Således er der kommet én titel mere på, med det formål at KSR er robust, selv hvis en eller flere er i udlandspraktik. Derudover giver de flere hænder mulighed for, at flere gode ideer kan realiseres.
Velkommen til det nye stærke team i KSR!!
17/10/2022
Vi ønsker os et ! Vi ønsker os et valg med fokus på hvordan vi skaber trivsel, investerer klogt i uddannelse og ikke mindst skaber økonomisk tryghed for unge.
Hvis vi vil løse de kriser, vi står overfor, skabe et ressourcestærkt samfund og komme i mål med velfærd og grøn omstilling, kræver det at vi giver ungdommen en god start på voksenlivet!
Derfor håber jeg, at du sammen med mig vil gøre til
25/09/2022
Torsdag d. 22 september blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling ved "Studenterådet ved Københavns Professionshøjskole". Hertil fik vi valgt vores kære KSR-forperson, Aksel, ind som ny forperson for SRKP. Hertil blev Rasmus valgt som næstforperson og Noah blev valgt som menigt medlem.
På billedet ses også Mads der blev valgt som repræsentant for studiecaféerne. Samt Julie fra forretningsudvalget og nyvalgt suppleant til forretningsudvalget Frederik.
Katastrofe og risikomanageruddannelsen har altså fået seks stærke personligheder der kommer til at repræsentere os i SRKP.
19/09/2022
I dag blev der afholdt intromesse for de nye Katastrofe- og risikomanagerstuderende på 1. Semester. Formålet med dagen var at give de nye indblik i de forskellige foreninger der er tilknyttet uddannelsen. Udover os fra KSR deltog BST, DAF og Sigurdsbar.
Tak for et dejligt arrangement og vi håber at se jer ude i fremtiden.
20/05/2022
Ved Katastrofe og Risikomanageruddannelsen på Københavns Professionshøjskole havde vi i går besøg af forsvarsminister Morten Bødskov, der koblede vores uddannelse til den aktuelle sikkerhedssituation.
Tak for et meget spændende oplæg, hvor der også var mulighed for at stille spørgsmål til ministeren.
KSR's formandsskab nåede også lige at få et billede med minister og institutchef.