KE TEC

KE TEC

Del

Kristian Edvardsen Jeg har siden 2002 arbejdet med lyd, lys, AV og TV. Først ved siden af min skole, senere som en del af min skole og fra 2005 på fuld tid.

Lige fra den lokale fritidsklub over Danish Music Award til festivaler og teaterforestillinger. De sidste 7 år har jeg arbejdet med at lave lyd og lys til events, fester og koncerter samt bygget messestande på 9 m2 til over 300 m2 i henholdsvis Danmark, Sverige, Tyskland og Italien.

25/04/2016

Så er tiden kommet til at jeg er en tur i århus hvor jeg skal lave Sikkerhedseftersyn hos DR for JPM Hofmann

Mobile uploads 21/09/2014

Så står den på en aften bag en LS9-32

13/06/2014

På job med Sound Crew hos IBM Lyngby

08/06/2014

Så står den på 12 timer opsætning af lys til Dansk Energi i TAP1 for Nordic

Mobile uploads 28/03/2014

Aftens kontor
Der afvikles J-popcon

24/12/2013

🎄Glædelig jul og godt nytår 🎄

29/11/2013

Er på vej til Birkerød på job til hvad der ender med at blive en maraton arbejdsweekend! Vi ses på tirsdag :)

Mobile uploads 09/11/2013

Dagens job er FIRST LEGO League

Mobile uploads 29/10/2013

I den sidste uges tid har der været en del at se til. Jeg har været med til at bygge en messestand for JPM HOFMANN i Forum til fotomessen. Og så har jeg været med en tur på DTU for Lydlys for at pille et lille av setup ned og igår havde jeg en en stormfuld eftermiddag/aften på Lydlys's lager.

08/09/2013

Så er jeg på vej på job for Nordic i Forum

Photos 07/08/2013

Så starter 10 dage i christianskirken

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Copenhagen?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Telefon

Internet side

Adresse


Kurlandsgade 17
Copenhagen
2300