Så er tiden kommet til at jeg er en tur i århus hvor jeg skal lave Sikkerhedseftersyn hos DR for JPM Hofmann
KE TEC
Kristian Edvardsen Jeg har siden 2002 arbejdet med lyd, lys, AV og TV. Først ved siden af min skole, senere som en del af min skole og fra 2005 på fuld tid.
Lige fra den lokale fritidsklub over Danish Music Award til festivaler og teaterforestillinger. De sidste 7 år har jeg arbejdet med at lave lyd og lys til events, fester og koncerter samt bygget messestande på 9 m2 til over 300 m2 i henholdsvis Danmark, Sverige, Tyskland og Italien.
21/09/2014
Så står den på en aften bag en LS9-32
På job med Sound Crew hos IBM Lyngby
Så står den på 12 timer opsætning af lys til Dansk Energi i TAP1 for Nordic
Så er dagen kommet hvor vi starter på tre uger med teater føst som lysassistent og der efter som scene teknikker. I kan læse om stykket på:
https://www.facebook.com/grandprixmusical
Vi maler byen rød: The Musical Køb billetter til “Vi maler byen rød: The Musical 2" i København eller Nyborg i 2025: bit.ly/m/vimalerbyenrød
28/03/2014
Aftens kontor
Der afvikles J-popcon
🎄Glædelig jul og godt nytår 🎄
Er på vej til Birkerød på job til hvad der ender med at blive en maraton arbejdsweekend! Vi ses på tirsdag :)
09/11/2013
Dagens job er FIRST LEGO League
29/10/2013
I den sidste uges tid har der været en del at se til. Jeg har været med til at bygge en messestand for JPM HOFMANN i Forum til fotomessen. Og så har jeg været med en tur på DTU for Lydlys for at pille et lille av setup ned og igår havde jeg en en stormfuld eftermiddag/aften på Lydlys's lager.
Så er jeg på vej på job for Nordic i Forum
07/08/2013
Så starter 10 dage i christianskirken
Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.
Sted
Kontakt skolen
Telefon
Internet side
Adresse
Kurlandsgade 17
Copenhagen
2300