19/06/2026
Vi har haft en dejlig uge, med en sjov stand tur i den dejlige solskinsvejr😊
Valby Privat Dagpleje er en dagpleje i hjertet af København. Vi har mange års erfaring indenfor det pædagogiske branche.
Vi er lokaliseret i børnevenlige og nyoprettet lokaler på Retortvej 41 B 3. Th ,
Vi tilbyder en god og tryg, og ikke mindst en stabil dagpleje i rolige og familiere omgivelser. Ligeledes sørger vi for bleer, vaskeklude, mad, drikke, og frugt mv. Vi har ture til legestue mandage og torsdage, hvor børnene kan lege, og synge sammen med andre børn. der vil også være ture til det lokale biblioteket é
19/06/2026
Vi har haft en dejlig uge, med en sjov stand tur i den dejlige solskinsvejr😊
12/06/2026
I sidste uge havde vi fornøjelsen af at byde tvillingerne Emma og Mathilde hjerteligt velkommen. De er stille og roligt ved at finde sig til rette i vores hverdag og leger allerede så fint med de andre børn.
Det er dejligt at se, hvor godt de trives, og hvordan børnene tager imod hinanden. Vi glæder os til mange gode oplevelser sammen med Emma og Mathilde.
12/06/2026
Dette er nogle skønne billeder af ungerne fra sidste uge, hvor vi fulgte vores faste ugentlige rutine.
22/05/2026
Vi har haft 2 sjove uger sammen. Vi har sagt hej til søde Ahad som er startet. Han er hurtigt blevet en del af fælleskabet og alle børnene har haft det sjovt med ham. Vi har haft nogle sjove dage med masser af leg og grin. Vi ønsker jer alle en god weekend og vi ses igen næste uge😊
08/05/2026
I dag siger vi farvel til en sød og glad pige Athena, som skal videre på nye eventyr i børnehaven.
Vi ønsker hende en fantastisk start i børnehaven med masser af nye venner, sjove oplevelser og glade dage.
Held og lykke på din nye rejse, søde Athena
01/05/2026
Her er nogle skønne billeder fra denne uge😊
24/04/2026
Vi har nydt det dejlige solskinsvejr denne uge🦋, vi har haft mange cykeltur hvor vi har hygget og haft det sjovt. Vi har leget på mange forskellige legepladser. Vi har leget rolleleg og brugt vores fantasier. Vi har også selfølgelig været på børnerytmik😊
20/04/2026
🥳Jubbiii så Sofia blevet 1 år🥳
Tusind tak til Sofias mor for dejlig frugt, som vi har nydt med små pandekager.
Vi har nydt denne smukke dag med at bygget sandslotte og gynget i denne dejlige solskinsvejr🦋
17/04/2026
Her er nogle søde billeder af børnene fra denne uge😊
10/04/2026
Efter påsken er vi kommet rigtig godt i gang igen, og vi har haft en dejlig uge.
Vi har savnet Victor meget og tænker ofte på ham. Vi ønsker ham en rigtig god tid i dagsinstitutionen. Held og lykke fremover, vi hepper på ham hele vejen.
Og god weekend til allesammen
| Mandag | 08:00 - 16:00 |
| Tirsdag | 08:00 - 16:00 |
| Onsdag | 08:00 - 16:00 |
| Torsdag | 08:00 - 16:00 |
| Fredag | 08:00 - 15:30 |