Psykoterapi v. Stine Glem

Psykoterapi v. Stine Glem

Del

Psykoterapeut studerende på 3. år
Sundhedscoach, yogaunderviser og personlig træner. TRÆNINGSKLIENT TIL TERAPI SØGES FRA MARTS
250,- PR. SESSION
1 PLADS TILBAGE

24/11/2024

Kan du lide at bruge en dag alene?
Er det ren forkælelse eller drænende og kedeligt?
Hvad gær du med tiden - gør du noget der lader dig op og giver dig energi? Er det kærligt? Ved du hvad du har lyst til?

Vores forhold til os selv, når vi er alene med os selv, påvirker vores livskvalitet og forhold til andre. Så det er værd at udforske 🤍

17/11/2024

Søndagen startede med en tur i havet og har ellers stået på afslapning med familien. Men har ikke kunne holde fingrene fra mit nye yoga program jeg er ved at lave, hvor jeg nørkler lidt med chakraer, energiarbejde og kroppen. Det er svært at holde helt fri, når det er så spændende 😅😍

13/11/2024

"Hvad er dit bedste råd til valg af terapeut?" blev jeg spurgt.


Det kan være svært at vælge! Og det kan gøre det endnu sværere at komme igang. Så her deler jeg lidt råd om valg af terapeut.
Skriv gerne flere her i kommentarerne, hvis du har nogle erfaringer du vil dele ⏬

21/10/2024
21/10/2024

Nu er jeg officielt gang med terapi efter første session. Det er stort. Og virkelig spændende! 🙏🏻
Og jeg er så glad for beliggenheden her centralt på Vesterbro ☺️

20/10/2024
Photos from Psykoterapi v. Stine Glem 's post 15/10/2024

Træningsklienter til psykoterapi søges (Vesterbro):

Som en del af min uddannelse til integral psykoterapeut på ID Academy, søger jeg træningsklienter til individuelle samtaleforløb.

Det koster kun 250,- pr. session (75 min.)
Jeg giver rabat ved forløb.

Jeg har også en professionsbachelor i Global Nutrition and Health, og noget af det jeg har lavet før psykoterapi er bl.a.:
-sundhedscoaching
-personlig træning
-kostvejledning
-yogaundervisning
-holdundervisning i træningscenter

Jeg har tavshedspligt, modtager løbende supervision og følger Dansk Psykoterapeutforeningens etiske retningslinjer.

Skriv gerne en privat besked til mig hvis det har din interesse. Jeg tilbyder også en gratis forsamtale ved behov.

Tak for at læse med!

De bedste hilsner,

Stine Glem

28/09/2024

Er du nysgerrig på psykoterapi eller kender én som måske er?
Vil du prøve det til en god pris hos en studerende?
Så er der mulighed for det nu 🤍
DEL-DEL-DEL gerne 🙏🏻

Kender du det, når en samtale føles overfladisk og du savner dybde? Tiden i brugte sammen måtte gerne have føltes mere meningsfuldt, på en eller anden måde.. Du ville måske gerne tættere på den anden. Det kan være svært, især i nye relationer. Det var måske nemmere dengang vi var yngre? 
Der er overhovedet ikke noget galt med small talk, og jeg har faktisk selv fundet en stor glæde ved det med tiden. Og jeg har fundet ud af, hvor meget det egentlig handler om min egen tilstand og nærvær. 
Men - HVIS man godt kunne tænke sig, at komme lidt tættere på én, så kan det være en god idé at være mere åben og sårbar selv - at turde fortælle om noget, som betyder noget for én, eller gå mere i dybden.
Jeg har i hvert fald lagt mærke til, at åbenhed og sårbarhed smitter. Forleden dag blev jeg helt overrasket over, hvor meget jeg åbnede op overfor en ny veninde. Og én af grundene var helt sikkert, at hun selv delte meget af sig selv og samtidig spurgte ind og var lyttende og nærværende. Jeg værdsætter virkelig sådan nogle samtaler 🤍 25/09/2024

Kender du det, når en samtale føles overfladisk og du savner dybde? Tiden i brugte sammen måtte gerne have føltes mere meningsfuldt, på en eller anden måde.. Du ville måske gerne tættere på den anden. Det kan være svært, især i nye relationer. Det var måske nemmere dengang vi var yngre?
Der er overhovedet ikke noget galt med small talk, og jeg har faktisk selv fundet en stor glæde ved det med tiden. Og jeg har fundet ud af, hvor meget det egentlig handler om min egen tilstand og nærvær.
Men - HVIS man godt kunne tænke sig, at komme lidt tættere på én, så kan det være en god idé at være mere åben og sårbar selv - at turde fortælle om noget, som betyder noget for én, eller gå mere i dybden.
Jeg har i hvert fald lagt mærke til, at åbenhed og sårbarhed smitter. Forleden dag blev jeg helt overrasket over, hvor meget jeg åbnede op overfor en ny veninde. Og én af grundene var helt sikkert, at hun selv delte meget af sig selv og samtidig spurgte ind og var lyttende og nærværende. Jeg værdsætter virkelig sådan nogle samtaler 🤍

Kender du det, når en samtale føles overfladisk og du savner dybde? Tiden i brugte sammen måtte gerne have føltes mere meningsfuldt, på en eller anden måde.. Du ville måske gerne tættere på den anden. Det kan være svært, især i nye relationer. Det var måske nemmere dengang vi var yngre? Der er overhovedet ikke noget galt med small talk, og jeg har faktisk selv fundet en stor glæde ved det med tiden. Og jeg har fundet ud af, hvor meget det egentlig handler om min egen tilstand og nærvær. Men - HVIS man godt kunne tænke sig, at komme lidt tættere på én, så kan det være en god idé at være mere åben og sårbar selv - at turde fortælle om noget, som betyder noget for én, eller gå mere i dybden. Jeg har i hvert fald lagt mærke til, at åbenhed og sårbarhed smitter. Forleden dag blev jeg helt overrasket over, hvor meget jeg åbnede op overfor en ny veninde. Og én af grundene var helt sikkert, at hun selv delte meget af sig selv og samtidig spurgte ind og var lyttende og nærværende. Jeg værdsætter virkelig sådan nogle samtaler 🤍

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Copenhagen?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Telefon

Internet side

Adresse


Saxogade
Copenhagen
1661