14/03/2026
https://www.facebook.com/share/1B27txubGV/?mibextid=wwXIfr
DE ER TILBAGE! 😍🙌
Eleverne fra nu 2.a og 5.b fra DIA skolen er tilbage igen i år og de har gjort det helt fantastisk!
De har henholdsvis indsamlet 6.381,50 kr. og 6.618,50 kr. blandt familie og venner, hvilket giver PRÆCIS 13.000 KRONER! 🎉
De seje elever har selv valgt, at pengene skal gå til vores medmennesker i Palæstina.
Kan vi lige tage et øjeblik og værdsætte, hvor seje både eleverne og deres lærere er? ❤️
Flere af eleverne holdt også deres egne taler om vigtigheden af at hjælpe og gøre noget godt for vores medmennesker!
11/01/2026
14/05/2025