Et Sundere Liv

Et Sundere Liv

Del

Få professionel hjælp til dit vægttab. Privat træningscenter i Hellerup.

14/04/2026

☝️Rettelse!
Træning kommer til at være MANdag og torsdag.

Udendørs holdtræning i Hellerup. 💪

Selvom Et Sundere Liv ApS er lukket, kan vi jo godt fortsætte med at træne sammen.

Jeg arrangerer fælles træning hver mandag og torsdag aften kl. 19.30 (ganske som jeg plejer), og du skal være meget velkommen til at være med. Første træning i denne omgang bliver d. 4/5 2026, og sidste gang bliver d. 25/6 2026.

Alle kan deltage uanset alder og niveau. Vi har det sjovt, og der er en skønt sammenhold på holdet!🤩

Pris: 1200,- som engangsbetaling for alle 16 gange. Du kan også vælge at betale 100,- pr. gang.

Kommenter på dette opslag eller send mig en besked, hvis du vil deltage. Obs: først til mølle - max 12 deltagere på holdet😃

Jeg glæder mig til at høre fra dig! ☺️🌼

08/04/2026

Udendørs holdtræning i Hellerup. 💪

Selvom Et Sundere Liv ApS er lukket, kan vi jo godt fortsætte med at træne sammen.

Jeg arrangerer fælles træning hver tirsdag og torsdag aften kl. 19.30 (ganske som jeg plejer), og du skal være meget velkommen til at være med. Første træning i denne omgang bliver d. 5/5 2026, og sidste gang bliver d. 25/6 2026.

Alle kan deltage uanset alder og niveau. Vi har det sjovt, og der er en skønt sammenhold på holdet!🤩

Pris: 1200,- som engangsbetaling for alle 16 gange. Du kan også vælge at betale 100,- pr. gang.

Kommenter på dette opslag eller send mig en besked, hvis du vil deltage. Obs: først til mølle - max 12 deltagere på holdet😃

Jeg glæder mig til at høre fra dig! ☺️🌼

Photos from Et Sundere Liv's post 03/04/2026

En lille update fra mig. Det er vist også på tide!

Min virksomhed (Et Sundere Liv ApS) blev lukket ned efter nytår, og jeg vil derfor fremover bruge denne profil til at dele inspiration fra mit liv. Du er velkommen til at følge med 😊.

Efter jeg bestod min Masteruddannelse (Master of Public Health) med et 12-tal i januar, har jeg været i gang med at søge nyt job. Det bliver spændende, når jeg kan fortælle nyt om det.

Jeg brækkede desværre anklen sidst i februar… 😫 Den slags kommer aldrig belejligt. Jeg skvattede ned ad en trappe - altså sådan virkelig grundigt, og jeg tog nærmest kun fra med anklen. Spørg mig ikke hvordan, men jeg slog mig (heldigvis) ikke rigtig andre steder.

Min ankel har i de sidste 5 uger væretop til dobbelt størrelse og alle regnbuens farver. Heldigvis har smerter ikke været et stort problem.
Det har været nogle lange uger, men heldigvis lader det til, at den heler som den skal. På fredag forventer jeg at få støvlen af.

Jeg har tilbragt uhyggeligt meget tid hjemme i de sidste 5 uger. Jeg kan jo hverken køre bil, cykel eller motorcykel med den her fod. Heldigvis har jeg en terrasse der er perfekt til en kop kaffe i solen, og både venner og familie været søde til at hjælpe med at få mig lidt ud af huset! 🙏🏻🤩

Jeg egner mig bestemt ikke til at sidde stille, så jeg har været ved at gå op i limningen. Nu er mit aktivitetsniveau heldigvis ved at være nogenlunde normalt igen. Jeg kan også træne en lille smule (som man nu kan med sådan en støvle på 🤪), men det kommer uden tvivl til at tage tid før jeg er helt tilbage til mit normale niveau.

Jeg satser dog alligevel på at arrangere holdtræning i min indkørsel som jeg plejer - i år dog først fra maj måned. Mere om det senere 😃💪.

19/07/2025

☀️ Nyt forløb! ☀️

Jeg fortsætter succesen med udendørs holdtræning. Det er sjovt og hyggeligt, og vi holder os i form og bliver stærkere. 💪

Alle kan være med, og vi vil meget gerne byde velkommen til nye deltagere.

Det næste holdtræningsforløb bliver d. 5/8 2025 til d. 23/9 2025. Vi træner hver tirsdag og torsdag kl. 19.30.

I alt 15 x træning for kun 1.500,-.

Send mig en besked, hvis du vil være med, eller hvis du vil høre mere. ☺️🤗

25/04/2025

Der er fortsat stor tilslutning til min udendørs holdtræning! 🤩 Det er også rigtig sjovt og hyggeligt!

Jeg har derfor besluttet at forlænge forløbet frem til sommerferien. Har du lyst til at være med?

Du vil opleve at få fornyet energi og mærke at din krop bliver stærkere og mere udholdende. Og det er jo en skøn følelse at gå på sommerferie med! 😜💪.

Vi træner hver tirsdag og torsdag kl. 19.30. Vi træner sammen i 45-60 minutter.

Dog er der lidt anderledes tidspunkter i uge 22 (tirsdag d. 27/5 kl. 20.00 og torsdag d. 29/5 kl. 10.00).

Der er stadig ledige pladser på holdet, og alle kan være med. Intensiteten og belastningen kan nemt justeres til den enkelte.

Prisen er 1200,- for 12x træning (uge 21-26).
Skriv til mig her eller på [email protected] hvis du vil være med. 🤗

19/03/2025

Det er sundt og sjovt at træne sammen 🏋🏻‍♀️💪🤩.

Jeg opretter derfor igen udendørs holdtræning med start tirsdag d. 22/4 og i første omgang 4 uger frem. Dette forlænges højst sandsynligt, men i første omgang binder du dig kun til 4 uger.

Kom og vær med! Det er hyggeligt og sjovt og alle kan være med. 😃

Vi træner udendørs tirsdage og torsdage kl. 19.30-20.30 i Hellerup. 8x træning for 800,-.

Send mig en besked, hvis du vil være med, eller hvis du har spørgsmål. 🤗

24/11/2024

🖤 Black week! 🖤

Vanvittigt billigt!
Helt særligt tilbud på personlig træning! 💪

Spar 50%!*

Black Week-klippekort:
6 x 45 min. personlig træning: 1500,-

Kom i gang med træning igen eller boost din nuværende form! Start 2025 med fornyet styrke og energi 💪🤩.

Kontakt mig her eller på [email protected].
Jeg glæder mig til at høre fra dig! ☺️

Vilkår og betingelser:
⚫️ Black Week-klippekortet kan kun købes i perioden 24/11 - 28/11 2024.

⚫️ De 6 træninger på klippekortet skal bookes umiddelbart efter købet, og skal være afholdt i perioden 7/12 2024 - 31/1 2025. (Der er lige nu MASSER af ledige tider i kalenderen).

⚫️ Træninger fra Black Week-klippekortet der ikke bookes/udføres i dette tidsrum kan ikke garanteres gennemført, og vil derfor muligvis gå tabt.

⚫️ Begrænset antal - først til mølle.

⚫️ Black Week rabatten på 50% gælder kun det særlige Black Week klippekort (gælder dermed ikke øvrige klippekort eller forløb, som det heller ikke er muligt at booke/købe i perioden).

⚫️ Der kan godt købes flere Black Week klippekort, men alle træninger skal afholdes i perioden 7/12 2024 - 31/1 2025.

⚫️ Black Week træningerne foregår i Et Sundere Liv’s lokaler i Hellerup.

* Sammenlignet med prisen på et normalt 10 x 45 min. klippekort til personlig træning.

08/09/2024

Vi støtter brysterne 🎗️🩷

27/06/2024

Linda har tabt 17 kilo i et forløb hos mig i Et Sundere Liv. Hun har knoklet med en helt fantastisk motivation og stædighed, og hun har gennemgået en stor udvikling - både fysisk og mentalt. 🔥🌟
Det har været en kæmpe fornøjelse at få lov at følge med i hendes rejse! 🤩💪

Linda siger følgende om sit forløb:

“Jeg har fået stor hjælp i dette forløb. Jeg har følt mig forstået i mine udfordringer, og jeg har ikke skulle klare mig alene”.

“Jeg har generelt tidligere har kedet mig i træningsforløb, men hos Et Sundere Liv har jeg fået en alsidig og sjov træning med stor adspredelse og diversitet”.

“Jeg har mødt stor forståelse, og resultatet er ikke til at tage fejl af. Jeg har lært mig selv bedre at kende, og jeg har fået knækket koden til trivsel i at bevæge mig, og jeg har nu en stærk krop”.

“Tænk at jeg nu kan lave både burpees og dips!
Kønne er de ikke - men de er der, og det troede jeg ikke for et halvt år siden. Endda med et smil på læben”.

Linda stopper ikke her. Hun vil gerne tabe yderligere 10 kilo, og det skal hun nok nå i mål med.
Hun fortsætter med træningen og den sunde livsstil, for hun kan mærke, at det gør en kæmpe forskel for hende. Hun er begyndt at træne sammen med sine børn og efter sommerferien deltager Linda på Et Sundere Livs udendørs holdtræning. ☀️🏋🏻‍♀️💪

12/06/2024

Malene er super sej! 💪

Hun har tabt 17 kilo indtil videre, og i dag løftede hun 50 kilo i dødløft for første gang! 👏🏻🏋🏻‍♀️🙌🏻

Malene har knoklet, og hun har virkelig rykket i den tid, jeg har kendt hende! Så flot gået af hende! 🤩

04/03/2024

Så er jeg hjemme igen hos familien efter en fantastisk træningsferie i Egypten - skønt!

Selvom jeg har haft en pragtfuld tur med de skønneste træningsveninder, har jeg selvfølgelig savnet min mand og mine børn. 🥰Jeg kan dog på alle måder kun anbefale sådan en ferie - det kan virkelig noget! 💪👌😁

Denne træningsrejse har blandt andet budt på gode doser af sol, gode grin, hygge, både fællesskab og alenetid, god mad og masser af træning (naturligvis).

Desuden har jeg haft masser af tid til reflektion over mine egne styrker og svagheder, som sjovt nok trådte virkelig tydeligt frem på denne tur 😆. Det blev derfor også i løbet af den forgangne uge klart for mig, at jeg har nogle områder, jeg måske bør arbejde lidt på (det har vi jo nok allesammen, hvis vi tænker over det 😜).

Mine tre områder, jeg derfor gerne vil arbejde på i den kommende tid er:

1: At komme mere ud af min comfort-zone
2: Mere “ja-hat” og mindre “nej-hat” 🤠
3: At forbedre min løbeform.

I dag har jeg både arbejdet med nr. 1 og nr. 3. Jeg har kørt på motorcykel for første gang, og jeg har løbet 5 km. 💪… Så mangler jeg bare at arbejde lidt på “nej-hatten”. Det må blive i morgen 🤪.

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Copenhagen?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Adresse


Niels Andersens Vej
Copenhagen
2900