17/06/2026
Vi har enkelte ledige pladser på kommende 8. klassetrin. Kontakt skolens kontor på mail: [email protected] eller tilmeld direkte på vores venteliste via hjemmesiden.
Landsbyskolen er en mindre, privatejet friskole med ca. 125 elever og 10 lærere. Skolens nye skoleleder fra 2023 er Christina Smidt Christensen. klasse til 9.
Landsbyskolen er en mindre privatskole under friskoleordningen med ca. 142 elever og 17 lærere. Skolen blev grundlagt af Martha Bak i 1974 og blev i 1988 overdraget til Stig Jørgensen. I august 2023 overgik skolen fra at være privatejet til nu at være en selvejende institution. Skolen er uden tilknytning til religiøse eller politiske bevægelser. Vores idégrundlag er en pædagogik baseret på respekt
17/06/2026
Vi har enkelte ledige pladser på kommende 8. klassetrin. Kontakt skolens kontor på mail: [email protected] eller tilmeld direkte på vores venteliste via hjemmesiden.
09/06/2026
Giv et kæmpe like til Silje ❤️ Vi takker 🥰 Stor fornøjelse 🤗 Vi er mega fan
29/05/2026
5. og 6. klasse arbejder med resteret, så det var oplagt at vi tog en tur til Arken for at se The Garbageman. En fuldstændig fantastisk udstilling af Thomas Dambo.
27/05/2026
Dejligt med udeværkstedet! Tak forældre for det nye arbejdsbord!🙏🏼❤️
19/05/2026
Når solen skinner bliver vores klasseværelser større ☀️😎 Vi nyder det gode vejr🤩
13/05/2026
Jens Emmerts mor har vundet langt flere is, end familien selv kan spise. De har derfor doneret is til hele skolen. Det er vi da ikke kede af🤩🥰❤️Tak🙏🏼
12/05/2026
Vores skønne 1. klasse er på lejrskole i Helsingør i disse dage🤩❤️ Vi savner dem på skolen ❤️ De skal på Kronborg i dag👍🏼
01/05/2026
Bæredygtighed del 2! I dag blev der knoklet med save, koben og samarbejde, så vi kan få lavet fuglehuse og insekthoteller i håndværk og design.
Skolens fødselsdag nåede vi også lige 🇩🇰❤️Kage til alle. God 1. maj🤩
29/04/2026
I går var en begivenhedsrig dag på Landsbyskolen ❤️Talentshow i SFO med efterfølgende personligt og fælles farvel til 3. klasse, som nu er så store, at de skal gå på klub🤩 Sidst men ikke mindst blev der også afholdt generalforsamling 🤗Skøøøøøn dag👍🏼
| Mandag | 07:00 - 17:00 |
| Tirsdag | 07:00 - 17:00 |
| Onsdag | 07:00 - 17:00 |
| Torsdag | 07:00 - 17:00 |
| Fredag | 07:00 - 17:00 |