Hyggeudvalget - Aarhus Gymnasium

Hyggeudvalget - Aarhus Gymnasium

Del

Vi vil som udvalg gerne styrke fællesskabet på skolen, gennem hyggelige, alkoholfrie arrangementer. Der har vi altid snacks, hygge og en god stemning.

17/03/2019

Hey allesammen!
Husk at vi holder fasterlavn her på onsdag d. 20!

Vi har købt tønder, så vi kan slå katten af tønden og kåre dette års katte konge og dronning! 🤩

Der vil også være en konkurrence om hvem der har det bedste kostume, så kom i det bedste du har😉

29/01/2019

Hey alle sammen!
Husk at der er et åbent møde i dag i spisepausen, i lokale 109.

Kom til dette møde hvis du gerne vil være medlem af hyggeudvalget:))

Photos from Hyggeudvalget - Aarhus Gymnasium's post 21/03/2018

Gæk, gæk, gæk, mit navn det står med blæk...

Hyggeudvalget gentager successen fra vores valentines-væg, og hænger i anledning af påske gækkebreve op.

I dag til hyggecaféen, vil der være mulighed for at lave dem. Der skriver I hvem den er til, I laver et rim og evt en sød besked, og håber på at personen ikke gætter den er fra jer.

Der vil også være mulighed for at hente jeres beskeder fra kompliment-væggen til hyggecaféen i dag, og i resten af denne uge ved at henvende sig til Maria Frisch i 1.A i lokale 367

Vi glæder os til at læse alle jeres beskeder,
Kh Hyggeudvalget!

16/03/2018

ÅRETS SIDSTE LAN FT. HÜGGEUDVALGET

I dag starter årets sidste LAN-weekend på skolen. Vi har i samarbejde med LAN arrangeret en lille hüggecafé på skolen i morgen, så man kan komme forbi og se hvad det der LAN er for noget. Der vil desuden være brætspil i annex på 1. sal og masser af lækker kage😋 Det er gratis at kigge forbi til LAN, så tag en ven i hånden og snup et stykke kage sammen os og LAN-crew🎂
Der vil desuden være mulighed for at kigge med når de tilmeldte til LAN spiller i diverse turneringer.

Vi håber på at se mange af jer! God weekend! :D

Fastelavnshygge d. 19. februar 28/02/2018

Billeder fra da katten blev slået af *Tønning*

Hvis et billede skal tages ned så skriv til Frederik Hansen

20/02/2018

Hyggeudvalget takker for et succesfyldt og super hyggeligt fastelavnsarrangement i går! Det var dejligt at se så mange tilmeldte og fremmødte, og vi formåede at have kage nok til alle!

Tillykke til katte-konge og -dronninger og bedst udklædte - fra venstre til højre:
Rasmus 2.R - Katte-dronning for drengetønden
Markus 3.R - Katte-konge for drengetønden

Natalie 1.A - bedst udklædte

Hebba 1.D - katte-dronning for pigetønden
Mathilde 1.A - katte-konge for pigetønden

Vi glæder os til at se os til næste arrangement!

14/02/2018

👨‍❤️‍👨GLÆDELIG 💑VALENTINESDAY👩‍❤️‍👩

Da vores kompliment-væg har været en stor succes, har vi valgt at fortsætte efter ferien. Det er derfor stadig muligt at sende beskeder ind i anledning af valentines💞💗💓!

Vi har samlet nogle af beskederne vi ikke har nået at hænge op endnu i billedet nedenunder, da vi ikke har nået at hænge alle 130 beskeder op!❤️

Her kan du selv efterlade en besked:😻
https://goo.gl/forms/GRsp1qg4mmE0OI513

06/02/2018

Så er den første planche hængt op, I kan se den på opslagstavlen på første sal foran 110/109!!

04/02/2018

I anledning af valentinesday, vil hyggeudvalget gerne sprede en masse hygge. Vi kommer til at hænge to plancher op hvor vi vil skrive komplimenter til jer, fra jer. For at skrive en besked skal du bare udfylde dette skema.

Vi glæder os til at få spredt en masse gode ord om hinanden, så vi kan skabe en god stemning i den kolde vintertid! ❤
https://goo.gl/forms/TdJiy5Rz7L22ZDLp1

Hüggecafè 30/01/2018

29-01-2018

28/01/2018

Hils på hüggeudvalget!!!

Bagerst:
Astrid 3.A, Gwion 2.R, Frederik 2.R, Rasmus 2.R, Bjørn 1.E og Markus 1.Q

Forrest:
Simon 2.P, Clara 2.P, Anna 1.A, Frida 1.C, Anna-Sophia 2.B og Maria 1.A

Andre medlemmer af Hüggeudvalget:
Emil 3.P, Kat 3.A, Peter 3.R, Philip 1.Q og William 2.F

HVEM ER VI?
Vi er et udvalg på skolen, der gennem vores arrangementer på skolen, gerne vil styrke fællesskabet. Der er altid snacks, hygge og en god stemning til vores arrangementer, og det er helt gratis at deltage, du skal bare medbringe dit gode humør!!

HVAD GØR VI?
Vi holder hyggecaféer med brætspil, kage og Wii, hvor du kan mødes med dine venner, og også møde nye mennesker. Selvom der er brætspil og Wii, kan du snildt komme selvom du ikke spiller, du kan nemlig også bare komme for selskabets, hyggens og kagens skyld. Næste hyggecafé er i morgen d. 29. januar i anneks.

Vi holder også filmhygge, hvor dem der deltager får lov til at vælge film, da vi er et demokratisk udvalg, og gerne vil høre din mening. Næste filmhygge er d. 8. februar i anneks.

Derudover, holder vi også arrangementer i anledning af højtider, som fx Fastelavn d. 20. februar.

HVAD VIL VI?
Vi er et åbent udvalg, og vil rigtig gerne have din mening om os, så hvis du har en god idé til et nyt arrangement eller konstruktiv kritik, vil vi meget gerne høre jeres ris/ros. Du kan bare skrive til vores facebookside, eller kontakte en af vores medlemmer, vi vil nemlig gerne forbedre os hvis vi kan.

Kh Hüggeudvalget, vi glæder os til at høre fra jer, og se jer til kommende arrangementer!!!!!

Vil du plassere din skole på toppen av Skole-listen i Aarhus?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Internet side

Adresse


Dollerupvej
Aarhus
8000