11/03/2016
Idag har Aalborg Pirates og deres sponsore fra Cool East meldt gratis koncerter ud, jeg vil opfordre alle til at deltage i størst mulige omfang da Fyrtårnet jo ligger i hjertet af 9220 som er Cool East´s primære område
coolbeats.dk
15/11/2015
Hej Allesammen. Skal vi ikke se om vi kan få noget liv i siden her igen ?
Siden har været lidt "Stille" på det sidste, måske fordi der mangler nogle der har lyst til at opdatere den med nyheder? Skulle du være en af dem der ønsker at hjælpe lidt til med at lægge nyheder op modtager siden gerne din hjælp.
Smid en besked og du vil blive kontaktet
15/05/2015
Da denne side er drevet af forældrene vil jeg gerne have at der er et par forældre der opdatere denne side da jeg ikke længere selv har mulighed for at vide hvad der sker i børnehaven.
Hvis det var noget du kunne tænke dig så skriv gerne til mig enten ved at skrive en besked herunder, eller en privatbesked.
Det er ikke det store det kræver, enlig bare at du engang i mellem skriver hvad der sker i børnehaven, og skriver vigtige beskeder hvis der kommer nogle sådanne...
03/11/2014
Vinteren er på vej, vejeret skifter, og skoene bliver beskidte af at gå ude.
Derfor henstiller vi til at enten skoene tages af, eller der tages blå "Futter" på over skoene, det spare børnene for at rende rundt på et beskidt gulv hele dagen
02/07/2014
grilhygge 11. Juli - kom og vær med. Se desuden opslag I Børnehaven (bliver hængt op d. 3. juli)
04/02/2014
Så er det nu at talenterne skal findes til den kommene danske ishockeyliga, kom og prøv det i gigantium. Kom gerne i god til, omkring 30 min før så vi kan finde udstyr og være på isen til tiden.
Med venlig hilsen
Morten Morten Tim Kielskov, Frederik Kielskov ´s far og træner ved AaB Ishockey
AaB Ishockey er på udkig efter nye talenter til vores ungdomsafdeling. Alle børn mellem 3 og 7 år er velkomne til at komme og prøve ishockey helt gratis. Man behøver ikke at kunne skøjte i forvejen. Det vil vi gerne hjælpe med at lære.
Så hjælp med at dele budskabet med alle I kender. Ishockey er sjovt!
08/01/2014
Kære medforældre.
Godt nytår!
Til de af jer der ikke var med til generalforsamlingen inden jul vil jeg bare fortælle at vi, i forbindelse med luciaarrangementet fik godt gang I en "forældrenetværksgruppe" som vi håber, der er rigtigt mange flere, der gerne vil være med i, og støtte op om.
Formålet er at støtte op om børnehavens og forældrebestyrelsens arrangementer og give en øget mulighed for at mødes med andre forældre. Indtil videre består vi af Trine (mor til Mathias E), Clea (mor til Anne Marie), Oluf (far til Erik), Erzebet (mor til Andras) og mig selv Iben (mor til Mathias A.)
Så giv en melding hvis du vil/kan/har lyst til at hjælpe med at skabe opbakning og fællesskab I Fyrtårnet blandt forældregruppen (jo flere vi er, jo bedre)
24/12/2013
Ønsker alle børn og forældre en god juleaften, og et godt nytår. 🌲🌲🌲
09/12/2013
Husk at det er på fredag den 13. December at der er julehygge i børnehaven.
Måske børnene har en hemmelig overraskelse til forældrene :P
22/09/2013
Vinteren er på vej, vejeret skifter, og skoene bliver beskidte af at gå ude.
Derfor henstiller vi til at enten skoene tages af, eller der tages blå "Futter" på over skoene, det spare børnene for at rende rundt på et beskidt gulv hele dagen :)
03/09/2013
Sådan ser det ud når "Profilen" slår noget op på siden...