29/12/2025
Ønsker alle et dejligt nytår🎇
Tak for året der er gået. Tak til børnene for at være spændende, skønne og herlige. Tak til jer forældre fordi jeg må dele hverdagen med jeres dejlig børn. 2026 byder vi Valde, Karl og Jens velkommen i flokken. Vi glæder os♥️🦋
12/12/2025
Ingen jul hos os uden Lucia-optog. I år havde vi også en skøn lille Rudolf med. Vi sang, dansede og pustede lys🕯️🦋♥️
01/01/2025
Godt nytår fra alle os i Sommerfuglen. Jeg kan ikke prale med at have delt meget med jer herinde det sidste halve år og det skal der laves om på fremadrettet. Vi er her nemlig endnu, klar på leg, læring og hverdagshygge🦋♥️
18/06/2024
I håndbold skulle der være noget der hedder dobbeltdribling…. Her er Sommerfuglens version af en fodbold dobbeltdribling🤣
27/05/2024
I måneder har børnene og jeg varmet op til den her dag. Vi har snakket om at flytte. Tegnet huse. Leget med og pakket legetøj i flyttekasser. Cyklet og gået forbi det nye hus. I dag var børnene med til at flytte de fleste af deres ting hen i den nye hus. Alle 5 børn var en del af processen og vi har hygget os. Fra på mandag er vi at finde på Frueløkke 521♥️🏡🦋
17/05/2024
Nu har vi flere gange cyklet forbi Ilse og Jens’ båd. Den blev mere og mere spændende, så i dag måtte vi tæt på og se hvad sådan en båd er for noget. Formiddagen sluttede i cyklen hvor vi fik et kig til sidste skoledag for 9. klasserne på Høje Kolstrup Skole.
God pinse til alle☀️
01/05/2024
2 dage med legeplads hygge. Hurra for forår og for den lune det nu har med sig☀️
29/02/2024
Nu er der ca 3 mdr til vi skal flytte🥳🏡 Vi skal ikke så langt. Bliver på Frueløkke og får mere plads. Børnene og jeg har de næste mdr særlig fokus på temaet ‘flytte’, på den måde vil jeg sikre mig, at alle børn er med i processen. Stuen er pt fyldt med tomme papkasser. Det er det sjoveste legetøj. Vi har lavet labyrint, stablet og hygget i dem🦋🦋🦋🦋🦋 (videoer bliver tilføjet i kommentarfeltet)
13/02/2024
I dag er det international pandekagedag🥞♥️
Jeg spørger derfor Esther om vi skal finde på noget lækkert til frokost (jeg tror svaret vil være ja og så kan jeg sige tadaaa og have pandekager, men…) Esthers svar er: ‘Sushi’!!! Jeg synes svaret er genialt, så vi bliver enige om, at jeg i middagspausen vil se om jeg kan lave noget pandekage-sushi.
Så tadaaaaa eftermiddagsmaden bliver ‘sushi’🤣🍣🇯🇵
13/02/2024
🎼Fastelavn er mit navn, boller vil jeg have🎼 sidste uge sluttede vi udklædningmåneden af med fastelavn. Vi har klædt os ud, sunget, danset, bagt & spist boller og klippet & klistret. En sand fornøjelse♥️