28/05/2026
-wofägt
Sötsch no der VKU mache? De bisch bi üs genau richtig.
Mir si es Team us motivierte Fahrlehrer/inne u ungerrichte mit viu Härzbluet. Üses Ziu isch, Dir a dene 4 Kursteile, müglechst viu Awändbars mit ufe Wäg ds gäh.
28/05/2026
-wofägt
06/12/2025
so fägt nid „nume“ dr vku - sondern sogar d Pouse! 😉
Härzleche Dank liebe John für dini feini Pouseverpflegig i üsem Kurs! 🥰🥳
Mir schliesse üses vku-Jahr mitere wiitere coole u fägige Gruppe ab u fröie üs scho itze ufs nächschte Jahr! 🥳
safe the date: am 10. Januar isch dr nächscht Kurs u immoment hets no paar freii Plätz… 😊
12/05/2025
…üse nächscht Kurs… 😀
am beschte grad aamäude u ä fägige VKU mache… 💪🏽😀
-Sicherheit-fägts 😉
23/04/2025
…parat füre 2. Teil vom Kurs… 😀
bisch o du im Bsitz vom Lernfahruswiis u bruchsch dr VKU ono?
uf vkuthun.ch fingsch du die nächschte Kursdate…
lueg verbi u mäud di aa - mir fröie üs uf di… 😀