19/06/2026
De kleuters van 2KAC beleefden een fijne dag op uitstap naar het Provinciedomein Halve Maan. Eerst konden we volop spelen op het domein en brachten we een bezoekje aan de dieren. Daarna namen we deel aan de workshop ‘Molleke Mol’. Molleke Mol was op zoek naar een nieuw huisje en samen gingen we hem helpen. Onderweg ontmoetten we verschillende vrienden van Molleke Mol, zoals de slak, de uil en de haas. Bij elk dier kregen we een leuke opdracht die we samen moesten uitvoeren. Na heel wat zoeken, ontdekken en samenwerken vonden we uiteindelijk een nieuw huisje voor Molleke Mol. Het was een leuke en leerrijke dag vol avontuur! 🌳
11/06/2026
🍦 Vandaag werden er heerlijke ijsjes verkocht op de speelplaats! 🍦
Bedankt aan iedereen die een ijsje kocht en zo mee hielp.💛 De opbrengst gaat naar de woensdagactiviteiten.
Samen maken we er weer leuke momenten van! 😊
07/06/2026
Good vibes, great people, unforgettable memories. ✨📸
Schoolfeest 09.05.2026 🎉
04/06/2026
Vandaag gingen 3 LAC en 4 LAC op bezoek in hun eigen museum in het Elzenhof om hun prachtige kunstwerken te bewonderen. 🎨
03/06/2026
📬✉️ Internationale post voor 4LAC!📮
Onze leerlingen van 4LAC kregen brieven uit Engeland en stuurden met veel enthousiasme een antwoord terug! Sommige leerlingen schreven in het Nederlands, anderen waagden zich aan een brief in het Engels. Een leuke en leerrijke ervaring! ✉️🌍
03/06/2026
De kleuters van de tweede kleuterklas genoten van een fijne uitstap naar zoo Planckendael. We gingen op ontdekking en bewonderden heel wat dieren, zoals giraffen, apen, pinguïns, kamelen en nog veel meer 🦒🐒🐧🐫
Het was een leuke en leerrijke dag vol verwondering, plezier en mooie herinneringen!
03/06/2026
👕🎨 Kleuren, stiften, fantasie en een heleboel plezier! Tijdens de woensdagvoormiddag opvang van vorige week maakten de kinderen van een eenvoudig T-shirt een echte blikvanger. Kijk eens naar deze kunstwerkjes! ✨
29/05/2026
☀️ De leerlingen van 4LAC maakten optimaal gebruik van het mooie weer! Buiten gingen ze creatief aan de slag door elkaars schaduwen te tekenen. Een leuke en leerrijke activiteit in het zonnetje! ✏️🌞
29/05/2026
🌳🧺 Gisteren genoten we van een heerlijke picknick in het park samen met al onze kleuters en hun families. Wat was het een gezellige voormiddag vol plezier, leuke gesprekken en mooie momenten. Bedankt aan iedereen die erbij was! 💚☀️
21/05/2026
Wat een gezellige voormiddag! ☀️
Onze kleuters genoten samen met hun ouders van gezelschapsspellen, de spa-hoek 💅 en voetbal ⚽
Bedankt voor het fijne samenzijn! 💛