سلام دوستان،
عيد مبعث، اعياد گذشته و اعياد پيش رو بر شما مبارك باد.
ببخشيد كه مدت ها به خاطر مشكل در حساب فيس بوك ادمين، گروه بي رونق مونده بود، ولي به احترام روز هاي زيبايي كه در كنار هم گذرونديم سعي كردم مشكل رو بر طرف كنم.
گرچه متاسفانه اخيرا خبر تعطيلي مدرسه رو شنيدم ولي خيلي دوست دارم كه همگي از بهترين خاطراتتون برامون در گروه بنويسيد يا اينكه اگر عكسي دارين در گروه پست كنيد.
موفق باشيد 😁
AdMiN.X
Barobache bruksel-BIS
BIS (Brussels Iranian School) is a school we spent a lot of memories in. All i want from you student
ورود دانش آموز جدید ،خانم زهرا افشار ،رو تبریک می گیم (البته با تاخیر) :D
19/03/2014
آخرین روز مدرسه در سال 1392
ADMIN NO.2
17/03/2014
سلام دوستان ...
پیشاپیش عید نوروز رو بهتون تبریک میگم . . .
ADMIN NO.2
یه خبر درباره ی ADMIN NO.1 :
بله این ادمین فاطمه آقاخانی بود که امروز متاسفانه برگشت ایران . . .
(البته لازم به ذکر است که درسته رفته ولی همیشه به یادش می مونیم )
ADMIN NO.2
ADMIN NO.2 خان، لطفاً اندكي فعاليت
Admin no.1
21/02/2014
ورود دانش آموز جدید آقای امیر محمد قلی پور رو به مدرسه تبریک میگیم . (البته با کمی تاخیر )
ADMIN NO.2
لطفاً انتقادات و پيشنهادات درمورد پيج رو ذكر كنين
اگه خواستين تعريفم بكنين خخخخ :D
Admin no.1
14/02/2014
14/02/2014
Klik hier om uitgelicht te worden.
Plaats
Type
Telefoon
Website
Adres
Brussels
1150