Salam aleykum herkese! Kimler bizim mektebi bitirib ve ne necenci ilde?
8 Nömreli ORTA Mekteb
8 nomreli mekteb bir addim qabaqda :)
Özgənin həyatından ogurlayıb öz həyatını tamamlamaga çalışırsansa bu tənhalıq deyil.... Bu
özünə inamsızlıqdır.
Orxan
Neden olmadı dersen Söyleyeyim!
Uğruna gösterdiğim sabrı anlamadığın için. Ne kadar inkar etsekte birbirimize çok benzediğimiz için.
İkimizde inatçı, ikimizde alttan almayan huysuz olduğumuz için.
Deli doluyduk biz...
Eğlenirdikte beraberken, Ağlamayıda bilirdik ama olmadı işte. Küçücük şeyleri dağ yaptık aramızda!
İkimizde çok sevdik ama aşkımızdan çabuk vazgeçtik... Yada öyle bilinsin istedik...
Bir gün oldu birimiz gitti, diğerimiz DUR bile diyemedi...
15/08/2013
Daha doymamışız yaşamasına
Günlerimiz dün bir, bugün iki
Sakın bir şey bırakma yarına
Yarın yok ki.
Erkeğin iki şansı vardır iyi kadın kötü kadın.
Ama kadınların öyle mi?Bunun Ayısı var. Öküzü var . Odunu var.Kütüğü var,var da var ... :)
21/07/2013
14/07/2013
:)
Balıklar hiç trip yemiyordur lan.
-Aşkım bugün doğum günüm bana ne aldın?
+Aa unuttum aşkım ya
-Neyi?
+Ne neyi?
-Sen kimsin?
+Tanışalım mı?
Gel oğlum kalk bakalım tahtaya, sana bi sorum var.
+ Buyurun, sorun öğretmenim.
- Canlılar kaça ayrılır?
+ Dörde ayrılır öğretmenim.
- Bana yanlış gibi geldi ama say bakalım..
.. + Bitkiler, hayvanlar, insanlar, çocuklar.
- Çocuklarda insan değilmi oğlum?
+ Haklısınız, o zaman canlılar üçe ayrılır öğretmenim.
- Peki, şimdi yeniden say bakalım..
+ Bitkiler, hayvanlar ve çocuklar..
- Oğlum insanlara ne oldu?
+ "Kalplerinde sevgiyi yeşertip düşünebilenler hep çocuk kaldılar,
Diğerleri de hayvanlaştılar öğretmenim!"
"Rəssam, sevgilimin rəsmini gəl ək, Sevgilim gözəldir, sən də gözəl çək. Nazına çatanda fırçadan əl çək, Qoy onun nazını mən özüm çəkim..." :D
Canımı Yakacak Kadar Cesareti Olanın
Sonucuna Katlanacak Kadar Gücü Olmalı
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Category
Telephone
Website
Address
Bagbanlar
G***a