❄️❄️❄️
محبوب من!
شما دست روی هر درختی میگذارید بهارنارنج میشود.
شما نیستید آسمان بیحوصله است، درخت انجیر گیج است.
آینه گریه میکند. زیرا که هم من و هم آینه هر دو دلتنگیم.
محبوب من!
از دور شما را میبینم. آسمان به حرکت درمیآید، ابر میشود، باران شورانگیزی میبارد. غرق باران میشوم.
شما که نیستید، ابر سمی میبارد. بارانی که مرا زنده میکرد، حالا مسمومم میکند.
غزل سرا
یارب تو چنان کن که پریشان نشوم....
میروم تا تَهی عمرم ، به خودم تکیه کنم...
#غزل سرا
اگر به من بگویند زیباترین واژهای که تاکنون یاد گرفتی چیست؟! میگویم: «پذیرش است!» «پذیرش» یعنی:
پذیرفتن اینکه من کامل نیستم!
پذیرفتن آدمها با تمام نقصهایشان!
پذیرفتن شرایط با تمام سختیهایش!
پذیرفتن اینکه انتظار از دیگران نداشتن!
پذیرفتن اینکه گاهی من هم اشتباه میکنم!
پذیرفتن اینکه خودم مسئول زندگیم هستم!
پذیرفتن اینکه مشکلات هست و باید به مسیر ادامه داد!
داشتن پذیرش توی زندگی یعنی پایان دادن به تمام دعواها و اختلافها
🌱تولد دوباره🌱
نصفه شب بوی تو
پیچید از آن سوی خیال
تا دمِ صبح اگر
زنده بمانم خوب است...
#غزل
🍃🍃🍃
تو ﺑﺎﺷﯽ یا نباشی کم نخواهم آورد!
ﺑﺎﺷﯽ یا نباشی ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نخواهم کرد!
ﻧﻔﺲ کشیدﻥ ﺭﺍ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
خوب ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ
و ماندن را...
ﺑﺎشی یا نباشی دلم آسمان را
ﻟﻤﺲ خواهد کرد!
ﻧﻔﺲ خواهد کشید!
پرواز خواهد کرد!
حال خوبم را یاد گرفته ام به هیچکس و هیچ چیز گره نزنم...
من شاهکار خلقت پروردگارم هستم...
انسانم...
چیزی که خیلیا نیستن!...
تحریری از نذیر امیری👤
⏳
در موردِ دختری عاشق که به زور به عقدِ مردِ دیگهای در میارن
وقتی حلقه رو به دستش میندازن میگه :
هرگز گمان نمیکردم که آدمیزاد
ممکن است از انگشتانش هم به دار آویخته شود
و چقدر غمگین ...!
اصیل که باشی
جنس متعهد بودن را خوب میدانی
عالم وادم هم بیایند
فقط دلت ميخواهد
براي يك نفر باشي....
#لطفا اصالت داشته باشید🙏
چه فایده ای دارد
نگران کسی باشی ولی، ازش دفاع نکنی؟
خیلی دوسش داشته باشی، اما او را نفهمی؟
جای خالیش رو حس کنی، اما سراغش را نگیری؟
چه فایده ای دارد...
در بین وسایلت باشد و مهم ترینشان نباشد😏??
بعضی از انسان ها انسانیت خیلی های دیگر را زیر سوال میبرند.
آنقدر می آیند و نمیمانند،
می آیند و بلاتکلیفمان میکنند،
می آیند و دل میشکنند ..
می آیند با احساست بازی میکنند...
که اگر کسی بیاید و
اهل ماندن هم باشد،
ما دیگر نمیمانیم !
میان جنگلِ کاج های تلخ
هر نیمکتِ خالی
می تواند جای تو باشد .
و این جا
چه قدر نیمکت ها خالی هست
هر غروب!
#غزل
پا به پا کردم و...
جان کندم و گفتم آخر
دوستت دارم و...
گفتی نظر لطف شماست
😂💔😏
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Category
Address
Herat