Tentera Online

Tentera Online Panduan menjual secara live, Online marketing, Shopee Trainer, Supplier, Dropship, Reseller, Buyer

11/03/2024
Kawan ni pakai telco Maxis, Hari ni dia tukar ke simkad Tone Wow,Boleh kekal no lama dan tak ada kontrak pun.Dia nak jad...
10/03/2024

Kawan ni pakai telco Maxis,

Hari ni dia tukar ke simkad Tone Wow,

Boleh kekal no lama dan tak ada kontrak pun.

Dia nak jadi dealer,

Biasanya mesti kita tertanya , macam mana kalau orang kata coverage Tone Wow ni ok ke tak?

Ada 2 cara,

1. Semak kan coverage digi di kawasan dia.

2. Test je speed simkad Tone Wow depan dia

Saya s**a buat cara ke-2 bila jumpa depan2.

Orang s**a bila kita tunjuk bukti.

Bila dia puas hati, apa simkad kita nak offer pun mesti jalan punya.

Mana nak dapat internet laju, boleh klik
https://habiburrahman.wasap.my/
/NakDaftar




Ini salah satu pelanggan saya yang dah bertukar ke simkad Tone Wow.Sebelum ni dah 7 tahun dia guna simkad ###XSelama ini...
09/03/2024

Ini salah satu pelanggan saya yang dah bertukar ke simkad Tone Wow.

Sebelum ni dah 7 tahun dia guna simkad ###X

Selama ini dia ingat line ###X yang problem, sebenarnya tak pun.

Hakikatnya adalah kelajuan data telah disekat oleh simkad ###X.

Itu yang pergi mana saja speed tak pernah lebih dari 6mbps.

Memang nak buka video pun tersekat-sekat. Pusing aje memanjang dengan penuh kesabaran menunggu.

Hari ni dia Test simkad Tone Wow agak jauh berbeza.

Nak buka video, download gambar semua cepat. Speed lebih 100mbps!

Bukan saja internet laju, data tak habis pun boleh bawa kedepan.

✅ Tak ada kontrak,
✅ Tak ada cas tersembunyi,
✅ Boleh kekalkan no lama
✅ Tiap kali topup dapat point

Siap dapat perlindungan takaful Rm34,000 percuma.

Pakej Rm19 je, tapi dapat 34k perlindungan percuma, eh memang berbaloilah.

Sepanjang bulan ni ada offer 48gb data hispeed percuma, sesuai nak cuba dulu.

Tapi tak banyak, hanya 90 orang yang terawal

Klik sekarang :
https://habiburrahman.wasap.my/
/NakSimTW




Alhamdulillah, satu lagi penerima Takaful Kemalangan Tonewow.Suami dia adalah pengguna simkad Tonewow.Ditakdirkan mening...
08/03/2024

Alhamdulillah, satu lagi penerima Takaful Kemalangan Tonewow.

Suami dia adalah pengguna simkad Tonewow.

Ditakdirkan meninggal dunia akibat kemalangan, hari ini isterinya menerima pampasan RM30,000. Dapatlah teruskan hidup menyara ahli keluarganya.

Korang dah ada takaful kemalangan?

Kalau takda, saya cadangkan tukarlah ke simkad Tonewow.

Korang dapat perlindungan takaful kemalangan Rm30k-Rm50k percuma jer.

Bukan kena bayar pun,

Simkad pun sangat berbaloi dengan Unlimited data, unlimited Speed dan unlimited call.

Simkad ni bukan saja beri kepuasan dalam penggunaan, tapi ia boleh lindung kita dan keluarga.

Pada saya Rm30,000 tu adalah 1 jumlah yang BESAR.

https://habiburrahman.wasap.my/
ToneWow+TakafulLindung




UNLIMITED DATA TAPI SPEED 3MBPS Je? Sedeyhnya🥲😭Bosan dah guna Unlimited Data tapi speed 3mbps je, nak buat kerja pun sus...
06/03/2024

UNLIMITED DATA TAPI SPEED 3MBPS Je? Sedeyhnya🥲😭

Bosan dah guna Unlimited Data tapi speed 3mbps je, nak buat kerja pun susah🥲

Nak try upgrade sim speed laju?

wassap sy, nti sy bantu check kan coverage dulu ok?

Check coverage:
https://habiburrahman.wasap.my/
/SimLaju




PUAS HATI BETUL LEPAS UPGRADE NI !Bosan dah guna Unlimited Data tapi speed 3mbps je, nak buat kerja pun susah🥲Nak try up...
05/03/2024

PUAS HATI BETUL LEPAS UPGRADE NI !

Bosan dah guna Unlimited Data tapi speed 3mbps je, nak buat kerja pun susah🥲

Nak try upgrade sim speed laju?

wassap sy, nti sy bantu check kan coverage dulu ok?

👉🏻https://habiburrahman.wasap.my/
CheckCoverage




INI BARU REAL LAJUUU !Bosan dah guna Unlimited Data tapi speed 10mbps je, nak buat kerja pun susah🥲Nak try upgrade sim s...
04/03/2024

INI BARU REAL LAJUUU !

Bosan dah guna Unlimited Data tapi speed 10mbps je, nak buat kerja pun susah🥲

Nak try upgrade sim speed laju?

Wassap saya, saya bantu check kan coverage

👉🏻 https://habiburrahman.wasap.my/
checkCoverge




Berbaloi ke guna simkad TONE WOW berbanding simkad lain ??Ya, berbaloi banyak perbezaan kita perolehi dengan kelebihan y...
02/03/2024

Berbaloi ke guna simkad TONE WOW berbanding simkad lain ??

Ya, berbaloi banyak perbezaan kita perolehi dengan kelebihan yang ditawarkan oleh simkad Tone Wow

Salah satu kelebihan simkad tonewow yang ramai tak tahu.

Setiap kali kita daftar ahli baru, atau Topup wowlet di mywow apps, join event2 HQ tonewow boleh dapat point..point tu kumpul byk2.. nanti boleh redeem di merchent terpilih

Hari ni saya REDEEM POINT WOWCHER di IIaollao..guna simkad tonewow boleh redeem dessert secara percuma. mmg berbaloi

beli makan pon Tone Wow sponsor secara PERCUMA? 😅

Haa tuan jom cuba pakai simkad tonewow boleh guna nombor lama👍🏻

nak guna nombor lama terus bagitahu dekat saya semula ok?
https://habiburrahman.wasap.my/




Testimoni dari customer yang baru saja guna simkad Tone Wow.  Internet laju,   Bayar murah pulak tu.  Siap dapat perlind...
01/03/2024

Testimoni dari customer yang baru saja guna simkad Tone Wow.

Internet laju,

Bayar murah pulak tu.

Siap dapat perlindungan takaful 34 ribu.

Kalau kat luar setiap bulan kena bayar caruman.

Tapi bila guna simkad Tone Wow automatik percuma je.

Tak ada kontrak,

Tak ada cas tersembunyi,

Boleh kekalkan no lama.

Kebetulan sekarang tengah ada FREE penerangan tentang simkad dan peluang buat duit tepi.

Boleh komen, terhad kepada 5 orang

Nak Info Simkad
https://habiburrahman.wasap.my/




Salah satu pelanggan dah bertukar ke simkad Tone Wow  Sebelum ni dah 7 tahun dia guna simkad maxis,   Selama ni dia inga...
29/02/2024

Salah satu pelanggan dah bertukar ke simkad Tone Wow

Sebelum ni dah 7 tahun dia guna simkad maxis,


Selama ni dia ingat line maxis yang problem, tapi sebenarnya tak pun.

Tapi sebab kelajuan data telah disekat oleh maxis.

Itu yang pergi mana saja speed tak pernah lebih dari 6mbps.


Hari ni dia test sim Tone Wow memang jauh beza.

Nak buka video, download gambar semua cepat. Speed lebih 100mbps!

Bukan saja laju, data tak habis pun bawa kedepan.

✅ Tak ada kontrak,
✅ Tak ada cas tersembunyi,
✅ Boleh kekalkan no lama
✅ Boleh dibayar royalti seumur hidup!

Siap dapat perlindungan insuran Rm34,000 percuma.

Modal simkad rm19 je, tapi dapat 34k perlindungan. Memang berbaloi lah.


Tengah ada offer percuma 48gb data, sesuai utk test dulu.

Boleh dapatkan sekarang.

Nak Info Simkad Klik :
https://habiburrahman.wasap.my/




Address

Kulim

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Tentera Online posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share