09/03/2024
Ini salah satu pelanggan saya yang dah bertukar ke simkad Tone Wow.
Sebelum ni dah 7 tahun dia guna simkad ###X
Selama ini dia ingat line ###X yang problem, sebenarnya tak pun.
Hakikatnya adalah kelajuan data telah disekat oleh simkad ###X.
Itu yang pergi mana saja speed tak pernah lebih dari 6mbps.
Memang nak buka video pun tersekat-sekat. Pusing aje memanjang dengan penuh kesabaran menunggu.
Hari ni dia Test simkad Tone Wow agak jauh berbeza.
Nak buka video, download gambar semua cepat. Speed lebih 100mbps!
Bukan saja internet laju, data tak habis pun boleh bawa kedepan.
✅ Tak ada kontrak,
✅ Tak ada cas tersembunyi,
✅ Boleh kekalkan no lama
✅ Tiap kali topup dapat point
Siap dapat perlindungan takaful Rm34,000 percuma.
Pakej Rm19 je, tapi dapat 34k perlindungan percuma, eh memang berbaloilah.
Sepanjang bulan ni ada offer 48gb data hispeed percuma, sesuai nak cuba dulu.
Tapi tak banyak, hanya 90 orang yang terawal
Klik sekarang :
https://habiburrahman.wasap.my/
/NakSimTW