24/04/2023
tubauzel.lifecoach
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from tubauzel.lifecoach, Personal coach, Istanbul.
24/04/2023
Selammmm,
Bugün beni çok zorlayan bir günü deneyimledim fakat benim seçimim NET!Benim seçimim VAR OLANI SULAMAK💫
☀️Gün içinde deneyimlediklerim DEĞİLİM,
☀️Gün içinde olan olay ve durumlar beni BELİRLEMİYOR!
Öfkelendim mi? Evet!
Üzüldüm mü? Evet!
İnsanım, duygularım var!Bir kaç saat olduğum hale,hatta kurbanliga da bilinçli olarak izin verdim. Sihir burada!
Sonra işlerimi kolaylastiran kişilerle,çok keyifli sohbetlerle maddi manevi desteklendiğim kolaylıkların kapısı aralandı ŞÜKÜRLER OLSUN 🙏🙏🙏
Hocam Esra "Acı okey, acıya tutunmak okey değil" derdi😍✨
Velhasıl canlar,
✨Odağında ÇÖZÜM yerine SORUN varsa sorunun bir parçasısınız!
Ve, soruna tutundukça,karşı oldukça,direndikçe yani,sorunun bir parçası oldukça ÇÖZÜMÜN bir parçası olamazsınız!!!
Kesin bilgi yayalım 😀
Ben bahçemi sulamaya devam edeyiim😉
Sevgiler😍
Seanslar hakkinda bilgi almak için;
👉DM veya [email protected] yazabilirsin☀️
09/05/2022
Herkese merhaba,
Zorlayıcı, hatta zayıf düşürdüğüne inandığımız için onaylamadığımız, bastırdığımız, görmezden geldiğimiz duygularımızı görmenin,o hisleri ötelemek yerine içinde oturmanın,o duyguları hissetmeye izin vermenin ardından gelen muazzam gücü hissediyorum.
✨Eğer o anda zayıf hissediyorsam, zayıf hissetmeye izin vermek GÜÇ!
✨Onunla savaşmayı, direnmeyi bırakıp; görmeyi seçtiğimde,
"gel acı, gel gözyaşı bana ne anlatmak istiyorsun" dediğimde; ağlak olmayı da,bazı şartlara, bazı durumlara zaafım olduğunu da kabule geçince HUZUR!
✨Dışarıya bol keseden verdiğin şefkat ve anlayışı önce kendime verince ÖZSEVGİ...
GÜÇ, lazımlardan,şartlardan özgürleşmek,izin vermek olduğun hale...
💫Bazen özlemek istemesem de özleyebilirim;
💫Bazen hallettim sandıklarımla tekrar karşılaştığımda sıçıp batırabilirim;
💫Bazen yürüdüğüm onca yola,farkındalığa rağmen yanlışlar yapabilirim;
💫Bazen sadece kendimle kalmak,sadece durmak isteyebilirim;
💫Bazen kendimi tanımladıklarımdan vazgeçmek isteyebilirim;
💫Birinin kalbine dokunurken,ben kaybolabilirim....
💫Sonra da tüm bunlar hiç olmamış gibi kalkıp devam edebilirim.
Pozitif hissetmek zorunda değilsin,
Negatife,acıya tutunmaya da...
Her ne oluyorsa,tamam!
İnsanım,olduğum her halimle TAMAMIM!
Tüm duygular cokkk değerli!O duygu yelpazesinde gezinmek hakkın.O duyguların içinde güvenle,sevgiyle adım adım ilerlemek istersen gel beraber yürüyelim.Sesini duyalım,elini tutalım,ilham olsun.
Kalbimden kalbinize...
Kalbini en çok kendine açtığın bir gün olsun.
Tuba❤️
21/03/2022
Selammm😀
Yeni haftaya ve doğanın uyanışı olan bu günde kendine söz ver,bunu hakediyosun!
İyi hissetmeyi bilinçli seçebilirim...
İletişim için DM'den ya da [email protected] dan ulaşabilirsiniz.
19/03/2022
Selaaammm🌼
Bir çoğumuz ne zaman, istediğimiz ya da olduğumuz halimizin dışında davranıyoruz,kendimize içten içe kızıyor, yargılıyor,suçluyoruz.
👉 Ben neden böyleyim?
👉Ben de bir yamukluk var!
👉Neden öyle demedim..
Bissürüü bıdı bıdı...
Bu ifadelerin daha fazlasını yıllarca kendine kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki;
Kendimize yaptığımız en büyük sevgisizlik, kötülük budur. Ki; o yüzden kötü hissederiz,normal olarak.
Biz bunu kendimize yaptığımız sürece evren'e beyanımız
👉 Ben suçlanıp,yargılanırım
👉Ben sevilmem....
oluyor.
Dışarıdaki olaylarda da sürekli kendimizi aynı döngüde buluyoruz.
☀️Kendime, olduğum halime izin veriyorum
☀️Kendimi hatalarımla, yaptıklarım ve yapamadıklarımla kabul ediyorum
☀️Kendime daha anlayışla yaklaşacağım
seçimiyle aslında evrene beyanını değiştiriyorsun 😘
✨Değişim içten dışa doğrudur unutma!
💫Önce farket,kabul et ve sonra izin ver.
Gerisi mi?
KEYİF ❤️🥰😘🌼🍀💫😂🎁🎉
Kendi içine yolculuğa çıkmak istersen,sana yol arkadaşı olmak için buradayım.
Daha fazlası için [email protected] den
ya da DMden ulaşabilirsin.
Sevgiler🥰
18/03/2022
⭐Mümkün değil diyenlerle değil, mümkün benim rızamdır diyenlerle;
⭐İnananlarla;
⭐ Odağı sorunda olanlarla değil,kazanan kişi olmayı seçenlerle;
⭐Korkuya rağmen,CESARETLE;
⭐Gücünü durum ve şartlara verenlerle değil, gücünü içine alanlarla;
⭐Umudu seçenlerle;
⭐ İstemediğine HAYIR, istediğine EVET diyenlerle;
⭐Netlik ve muhteşem bir vizyon ve inançla;
⭐Hayatımın sorumlusu,LİDERİ benim diyenlerle;
🔥Muhteşem bir ZAFER yazıldı.
Bu vatan size minnettar🙏
🍀Neyi sularsak onu büyütür, çoğaltırız...
💫Odağın neredeyse sen de oradasın...
🌹Neye odaklanırsak onu YARATIRIZ.
Sevgiler🌼
16/03/2022
🎆Hergün ve her ân kutlanacak zibilyon tane nedenimiz VAR🎇 Görmeyi Seçersen 😘
02/03/2022
💫Bolluk ve Bereket SINIRSIZ...
✨Bizi sınırlandıran yine bizim bakış açımız.
✨Biz izin verdiğimiz,hakettiğimize inandığımız zaman, Evren bizi des-tek-le-mek zorunda!
✨Peki SEN KENDİNE NE KADAR İZİN VERİYORSUN?
✨SEN NE KADARINI ALMAYA HAZIRSIN?
✨SEN NE KADARINI HAK ETTİĞİNE İNANİYORSUN?
✨Kendine izin vermek,hakettiğine gerçekten inanmak ve dahasına alan açmak için en en en önemli ve bir o kadar da basit olan adım;
✨Evine,
✨Ailene,
✨Kendine,
✨Kedine, köpeğine,
✨ Sağlığına,
✨Bedenine,
✨Yediğin yemeğe,içtiğin suya
✨ Gülümsemene
✨Hislerine
Kısaca,
✨HAYATINDA VAR OLAN HERŞEYEEE,
✨Bir çiçeği sular gibi, sulaya sulaya, köpürte köpürte
🙏ŞÜKRET, TEŞEKKÜR ET🙏
05/10/2021
Merhabaaaaaalaarrr🤗
Görselden ilhamla🌟 bi yazasım geldi😊
Bir çoğumuz ve ben dahil ailemizden birine,bir yakınımıza sesli ya da içten içe "Senin gibi olmıycaaammm" demişizdir😁
📌Annem çok titiz,onun gibi olmayacağım!
📌 Babam çok sinirli,hiç öyle değilim,sakinim ben!
📌O çok fedakar,ben de öyleyim ama istemiyorummmm!
🔎Annemiz/Babamız/Kardeşimiz...gibi olmayacağımızı söyleriz,inadına ters yöne gideriz.Aaa bir de bakmışız ki başladığımız yerde, kendimizi o kişi(ler) gibi davranır,konuşurken buluveririz🙄
Yolda mi bir yamukluk var? 🤔 Yol daire çıktı😁
Sebep nedir derseniz,
DİRENÇ😖gösteriyor olmamız
⚡Kendimizi ve diğerini reddediyor oluşumuz!
NEYE DİRENÇ GÖSTERİYORSAK; O OLUYORUZ! AYNEN DEVAM EDER!
EVREN ODAĞA🔎 BAKAR!
GERÇEK SEVGİ kendimize ve karşı tarafa(bahçemizi koruyarak elbette)aynen olduğumuz halimize izin vermek demekse;
"Direnmeyi bırakıp,kabule geçsen;
❤içindeki çocuğa❤ aynen olduğu haliyle izin versen
yol nereye,kime çıkar?"
İyi geceler😊
Tuba🦋
05/10/2021
Click here to claim your Sponsored Listing.