18/08/2026
ایمرجنسی کی حالت میں عمران خان صاحب کو LRH لایا گیا ۔ ایمرجنسی روم دس میں علاج جاری ۔ عمران خان کو ایڈمٹ کیا مگر وارڈ میں بیڈ خالی نہیں ہے ۔ اس لیے دو دن اس ایمرجنسی روم میں رہیگا پھر شاید بیڈ مل جائے۔ عمران خان صاحب شکر کر رہا کے کم از کم روم دس میں بیڈ تو ملا ہے ورنہ دو دن سٹریچر پر گزارنا ہوتا۔
ڈاکٹر نے colonoscopy اور MRCP advise کیا ہوا ہے۔ مگر یہ دونوں مشین LRH میں کہی مہینوں سے خراب ہے اس وجہ سے باہر پرائیویٹ میں یا KTH سے یہ دو procedure کرکے آئیگا۔
ان سب حالات کو دیکھ کر عمران خان صاحب ہسپتال کے ڈائریکٹر کو بلایا مگر اطلاع ملی وہ نیو بلڈنگ میں tiktok کے لیے ویڈیو بنا رہا۔ غصّے میں اگر انہوں نے اپنے cousin ڈاکٹر برکی کو بلایا پھر پتہ چلا وہ تو امریکہ میں ہے ۔
خیر ، عمران خان صاحب کا صحت کارڈ کھول دیا گیا ۔ ڈاکٹر نے ایک دوا لکھا اور attendant کو pharmcay بھیجا کے خان صاحب کے لیے یہ میڈیسن لاؤ ۔ وہ واپس آیا اور کہا کہ یہ میڈیسن فارمیسی سے نہیں مل رہا کہہ رہا باہر سے لے آؤ۔ بیچارہ attendant بھاگتا ہوا باہر سے وہ میڈیسن لے آیا۔
اسکے بعد کی کہانی کسی اور دن ۔
اللہ خان صاحب کو صحت دے۔