AIOU guide

AIOU guide This AIOU Swift Center is for the convenience of the people of GarhMore and Garh Maharaja .

05/11/2023

Semester Autumn 2023

**New Fee Structure*
*Allama Iqbal Open University Islamabad*

*AIOU Fee Structure*
ADP (BA) *4940*
ADP Commerce *4940*
Associate Degree Program in Open Courses *4940*

Associate Degree in Education 2 Years
1st Semester *24240*

*B.Ed Programs*
B.Ed 1.5 Year *24240*
B.Ed 2.5 Year *24240*
B.Ed 4 Year *24240*

*BS ODL 4 Years*
1st Semester Fee
BS Isamic Studies *16540*
BS Pakistan Studies *16540*
BS Accounting & Finance *16540*
BBA 1st Semester *16540*
BS Economics 1st Semester *16540*
BS History 1st Semester *16540*
BS Sociology 1st Semester *16540*

*BS ODL 2.5 Years*
BBA *16540*
BS Economics *16540*
BS Library & Information Science *16540*
BS Gender & Women Studies *16540*
BS English *16540*
BS Mass Communication *16540*

*AIOU UPDATE💥*👉Like and Follow AIOU guide For Allama Iqbal Open University Updates
05/10/2023

*AIOU UPDATE💥*

👉Like and Follow AIOU guide For Allama Iqbal Open University Updates

*AIOU UPDATE💥**رول نمبر سلپ الرٹ!*بی ایڈ، اور بی ایس کے طلباء کی امتحانات Spring 2023 کی رول سلپ ان کے CMS پورٹل پہ اپ ل...
28/09/2023

*AIOU UPDATE💥*
*رول نمبر سلپ الرٹ!*
بی ایڈ، اور بی ایس کے طلباء کی امتحانات Spring 2023 کی رول سلپ ان کے CMS پورٹل پہ اپ لوڈ ہو گئی ہیں۔ طباء اپنے CMS پورٹل سے اپنی رول نمبر سلپس Download کرلیں۔

22/09/2023

*ایڈمیشن الرٹ💥*

علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی
Please follow AIOU guide for more updates
Like
Share
خزاں 2023 کے نیو اور جاری ایڈمیشن شروع ہیں۔
جن طلبا نے کسی بھی پرگرام میں نیا داخلہ لینا ہے وہ 17 اکتوبر تک بغیر لیٹ فیس کے داخلہ بھیج سکتے ہیں۔
جاری طلبا جنھوں نے اپنے دوسرے، تیسرے یا کسی بھی سمسٹر کا داخلہ بھیجنا ہے وہ 25 اکتوبر تک بغیر لیٹ فیس کے داخلہ بھیج سکتے ہیں۔
جنھوں نے نیا داخلہ لینا ہے وہ مختلف پروگرامز میں داخلہ لے سکتے ہیں مثلا BS چار سالہ، BS اڑھائی سالہ، BS دو سالہ۔ ایسوسی ایٹ ڈگری Associate Degree (AD)، بی ایڈ 1.5 سالہ، بی ایڈ 2 سالہ، بی ایڈ 2.5 سالہ، بی ایڈ 4 سالہ اور اس کے علاوہ BBA، پوسٹ گریجویٹ ڈپلومہ، اور سرٹیفیکیٹ کورسز

_*جو طلبا BS کرنا چاہیں:*_
*بی ایس چار سالہ:*
جن طلبا نے انٹرمیڈیٹ کیا ہوا ہے وہ BS چار سالہ پروگرامز میں داخلہ لے سکتے ہیں۔

*بی ایس اڑھائی سالہ:*
جن طلبا نے B.A کیا ہوا ہے وہ BS اڑھائی سالہ پروگرامز میں داخلہ لے سکتے ہیں۔

*بی ایس دو سالہ:*
جن طلبا نے AD ایسوسی ایٹ ڈگری AD کیا ہوا ہے وہ بی ایس کے 2 سالہ پروگرامز میں داخلہ لے سکتے ہیں۔

_*جو طلبا B.ed کرنے کے خواہش مند ہیں:*_
*بی ایڈ چار سالہ:*
جن طلبا نے انٹرمیڈیٹ کیا ہوا ہے وہ بی ایڈ چار سالہ پروگرام میں ایڈمیشن لے سکتے ہیں۔

*بی ایڈ اڑھائی سالہ*
جن طلبا نے B.A یا BSC کی ہوئی ہے وہ بی ایڈ اڑھائی 2.5 سالہ پروگرام میں داخلہ لے سکتے ہیں۔

*بی ایڈ دو سالہ:*
جن طلبا نے ADE ایسوسی ایٹ ڈگری ان ایجوکیشن کیا ہوا ہے وہ دو سالہ بی ایڈ میں داخلہ لے سکتے ہیں۔

*بی ایڈ ڈیڑھ 1.5 سالہ:*
جن طلبا نے BS یا M.A کیا ہوا ہے وہ بی ایڈ ڈیڑھ سالہ پروگرام میں داخلہ لے سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ BBA پروگرامز، پوسٹ گریجویٹ ڈپلوماز، اور مختلف سرٹیفیکیٹ کورس میں بھی داخلے اوپن ہیں، خواہش مند طلبا داخلہ لے سکتے ہیں۔

یار رہے جو جاری continues طلبا ہیں وہ اپنے اگلے اگلے سمسٹر کا داخلہ 25 اکتوبر تک بغیر لیٹ فیس کے بھیج سکتے ہیں۔ اور جن طلبا نے نیا داخلہ لینا ہے وہ 17 اکتوبر تک بغیر لیٹ فیس کے داخلہ بھیج سکتے ہیں۔

01/09/2023

11/08/2023

I am Malik Safdar Rasheed Awan (SSET at Govt. Special Education Shadab School, Jhang)
▶️I am the head of this Allama Iqbal Open University Swift Center in Noor Shah Town, Garh Mahraja.
▶️This Swift Center is made for the convenience of the open university students living in GarhMore and Garh Maharaja.
▶️ Students of Garh More and Garh Maharaja can easily contact for for any help like
*Assignment Submission
*Online Workshops
*LMS portal
*Degree Verification
*Find your tutor

We will be pleased to help you 😊
Thank You

Contact us for any help .
11/08/2023

Contact us for any help .

Address

Noor Shah Town

35080

Telephone

+923016995017

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when AIOU guide posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Want your school to be the top-listed School/college?

Share