05/09/2022
Hi TEACHER diay ko,
DSWD pud usahay,
Tig follow-up sa 4PS.
Tig fill in sa mga forms.
Ug NURSE pajud diay,
Magporga ug magpainom ug iron. Mo limpyug samad tungud sa kakiat.
ACCOUNTANT pud, tig liquidate sa kwarta sa skwelahan kada bulan.
COUNSELOR pajud,
maghatag advice ug mo inspire para jud nga magtarong ang mga students.
GARDENER sab,
Tig lay-out,
Tig plastar,
Tig tanom, ug
Tig bisbis.
Sahay pud SECURITY GUARD,
Tig bantay sa mga bata na di manibat. Pro lagekai abtik pas manatad, maestra ramai lipaton.
SAFETY OFFICER sab ko,
Making sure that the students are safe always. Mao bitaw nga abtik kaayo mi sa mga earthquake drill and etc.
LAWYER pajud,
Tig defend sa bata. Mulaban ug magkalisud.
ENGINEER sab,
Tig assess ug tig plano sa mga dapat idugang/e repair sa room. E.g. CR, Lababo and etc. Mupanday kung mahimo.
Mama/Papa sab ko. Tighinguto, tig nail cutter, tig bugkos sa buhok nga nangalkag. Bsta kai, matupngan pro di malabwan. Ahahaha
DOCTOR sab diay ko,
(Basta kay doctor ko)🤣🤣🤣
I love my job jud ay, unsaon nalang. HAHA 😂 Unya di ka mo appreciate sa amo?😅😅😅😢
Ayaw pud mi igna TEACHER LANG ha. 😘
Happy world teacher's day sa tnang maestra ug maestro!
P.s
Teacher pa more!