Vell møtt til trening idag på Eberg :)
KRIK Ultimate Frisbee Trondheim
KRIK Ultimate Frisbee er under Student-KRIK Trondheim. Treningene fremover blir på Eberg. Det stilles
Hei frisbee folk;) Lørdag 1.november arrangerer NTNUi frisbiturneringen "TrønDisk 2014". Vi syns det hadde vært råkult om KRIK hadde stilt med lag:)
For å stille må vi være minst 6-8 spillere, og vi må melde oss på som lag innen 27.okt. Turneringen koster ca 200,- pr.pers(inkl. mat, lisens og div) Det stilles ingen krav til dyktighet, som KRIK lag skal vi være med for å ha det gøy og score høyt på Teamspirit!:) Derfor vil vi gjerne ha deg med, om du har spilt frisbee i mange år eller kun har vært med en gang;)
Om du vil være med vil vi gjerne vite det, kommenter innlegget, eller send ei melding til Espen 97034451;)
15/10/2014
Hei alle sammen!
Etter å ha tatt en avstemning på treningen i går har vi valgt å ha neste trening på Eberg. Hvis noen ikke vet hvor det er kan det se lenken under :)
Gleder meg til å se dere der!
http://www.fotball.no/Community/Anlegg/Hjem/?fiksId=6416
Hei dere!
I morgen blir det i duedalen :)
Inviter gjerne andre frisbeeglade KRIKere til å like denne siden!
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.
Sted
Nettsted
Adresse
7046