10/06/2021
I dag har 1.-4. trinn tatt turen til Mebond.😊 3. og 4. tok syklene fatt, og resten møtte opp ved kirka. Der fikk vi være med på Symboljakt, og ble bedre kjent med kirkegården og hva man bør tenke over når man ferdes der.😃🚴🏼♂️ Deretter tok vi turen til Sansehagen ved Selbu sykehjem. Der spiste vi lunsj, før vi til slutt fremførte fire sanger for beboerne på sykehjemmet.🎼☀️ Dette ble en super dag!😎
09/06/2021
I dag har hele skolen vært på blåtur 😊 Målet for dagen var B. Langseth Arena. Først fikk alle servert frokost, før vi ble delt inn i våre to kohorter. Da fikk alle prøve seg på kajakkpadling og ulike samarbeidsoppgaver 🤩🛶 Etterpå ble det pizza og is på alle sammen 😊🍕🍦 Mange avsluttet dagen med et bad 💦 ☀️ Takk til B.langseth Arena for en super dag ☀️😎
08/06/2021
2. klasse har skrevet egne dikt på nettbrettet i word. De har lært å endre skrift og å sette inn bilder i et dokument. Fine dikt om "året rundt". 🌞🍁❄🌱
07/06/2021
I dag har alle vært å sett på et rotorblad som skal på vindturbinene på Stokkfjellet. Alle tippet hvor langt bladet var før vi dro for å se, og målte den da vi kom frem. Den var ca. 66 m lang!😊
04/06/2021
5.-7. klasse har syklet til Årsøya og prøvd sykkelbanen i dag, samt gjennomført en samarbeidsøvelse 😊🚴🏻♂️☀️ Etterpå var det godt med avkjøing på Vikaengene 😎
04/06/2021
I dag har 3.-4. kl jobbet mye med kartkunnskap og orientering.🗺🧭 Vi fikk også besøk av to tilskuere.😃🦉
28/05/2021
I dag har 1.-4.kl. forsket på hvordan de kunne få et egg til å overleve et fall. Med to poser, fire A4-ark, ti papirtørk, hyssing og tape skulle de få egget velberget ned på asfalten. 3 av 10 egg overlevde fallet👍🏻😊 Et lite besøk fikk vi også, noe som var veldig spennende!🦎
21/05/2021
Det ryktes om liv og røre og nye sprell i Kalvåa.😉🤗
07/05/2021
1.-2.kl. hadde uteskole på Sagmoen i dag😊 Vi arbeidet med temaet vår og vårtegn, og hadde noen matematikk- og skriveoppgaver😊🌱🌼🐝 En fin dag i nydelig vær☀️
07/05/2021
5.-7. klasse ordnet minigolfbaner og spilte minigolf på uteskole i dag 🏌🏻♂️😊