06/06/2026
Vorig jaar stonden we hier op het waar handwerk en hobbymaterialen verkocht worden om geld in te zamelen voor het .
Volgend weekend (vrijdag en zaterdag) staan we er weer. Nu heet het de en is het op een andere locatie - Manege Luxool in Nijkerk. Kom je ook?
27/04/2026
Deze drukte bij de is inmiddels weg, maar de gezelligheid gaat nog door in
14/09/2025
Vandaag viert een feest voor het 80 jaar bestaan! Daar dragen we graag bij. Kom je voor 16u een ijsje halen?
12/08/2025
Morgen zijn er leuk activiteiten op .emiclaer
Ik ben er ook bij met heerlijke Italiaanse schepijs đ¨ Kom je wat lekkers halen?
04/07/2025
Mijn plek voor de komende 3 dagen. Heet en ijs koffie, veel lekkernijen en vooral veel gezelligheid.
Kom je langs bij in ?
02/07/2025
Nog 2 dagen en dan barst het los in Nijkerk.
13/06/2025
Vandaag zijn we hard bezig bij het diabetes handwerk festijn. đ
âī¸đĨĒđ¨
31/03/2025
Bijna een jaar geleden stonden we in voor de đ
đĨĒâī¸
Zaterdag 12 april a.s. is de volgende editie en we hebben er zin in đ Kom je ook?
27/06/2024
Zo, de koffiebekers zijn weer gestempeld. Morgen en overmorgen staan we met zoals de als de op het diabetes handwerk festijn bij Hacro Hoveniersbedrijf in
23/06/2024
De zomer is eindelijk begonnen! đ
âī¸
Mijn dochter en haar vriend zijn aan het sparen voor reis en nemen de komende tijd de bakfiets van mij over om mensen op straat te voorzien van een ijsje đ¨ Vanmiddag gaan ze naar
Wil je dat ze jouw straat bezoeken? Laat het weten đĸ