KELAB SIHAT PEKAN

KELAB SIHAT PEKAN Cafe Sihat Pekan adalah kelab nutrisi sah & berdaftar dengan syarikat Herbalife Nutrition Malaysia. akibatnya badan naik melebihi had.

Tujuan utama saya ialah untuk berkongsi pengalaman saya sendiri yang sudah hampir 10 tahun mengamalkan sarapan pagi yg seimbang. Hasilnya badan rasa sentiasa bertenaga & tahap kesihatan semakin baik. Dulu selalu sgt tidur disiang hari, tak boleh nak kawal selera makan. Alhamdulillah dgn didikan di kelab nutrisi kelab teruntum kuantan hari ini saya hidup lebih sihat & aktif di usia 48 tahun. Pada m

ulanya saya hanya menjadi ahli kelab untuk menikmati sarapan pagi saya, tapi bila melihat suasana yg positif di kelab saya mula tertarik untuk sama2 menjalankan misi nutrisi ini. Setelah berlatih 3 bulan di kelab nutrisi rumah jurulatih saya di bukit setongkol saya kini membuka kelab nutrisi rumah pekan khas utk bantu warga pekan mendapat sarapan pagi yg penuh dgn kebaikan. Saya percaya kesihatan menjana kekayaan & kebahagian hidup. Jika anda juga percaya kesihatan menjana kekayaan dan kebahagiaan hidup & serius untuk menjaga kesihatan jemput dtg ke kelab nutrisi rumah pekan. Beri peluang demi kesihatan yg berpanjangan... jumpa anda semua...

Sarapan di sini hari ni...  awok mer sarapan di mana?
01/09/2023

Sarapan di sini hari ni... awok mer sarapan di mana?

Santai pagi ahad bersama ibu gorjes ❤️❤️
16/07/2023

Santai pagi ahad bersama ibu gorjes ❤️❤️

Hai gorjes sekelian alam... jomm follow kawan-kawan yang nak turun berat. Mula sekarang ramadhan dan syawal dah dekat sa...
07/03/2022

Hai gorjes sekelian alam... jomm follow kawan-kawan yang nak turun berat.

Mula sekarang ramadhan dan syawal dah dekat sangat ni! Nak pakai baju rasa best dan shantek kan?

Jangan ketinggalan sekali lagi! Semua orang boleh kurus sihat dan enjoy dengan diet! Kita kena percaya dan yakin dengan diri kita 💪🏽

Okey ker liquid diet? Ada yang bertanya liquid diet ni okey ke? Mengikut kefahaman cng okey yang dimaksudkan  tu boleh k...
29/01/2022

Okey ker liquid diet?

Ada yang bertanya liquid diet ni okey ke? Mengikut kefahaman cng okey yang dimaksudkan tu boleh ker bantu turun berat?

Jawapan cng mengikut pengalaman pada diri sendiri "yes" sangat membantu penurunan berat! Dengan pengambilan nutrisi yang bagus dan trusted.

Selain perlu ada bimbingan dan sokongan dari coach yang telah berpengalaman dalam melakukan program diet sebegini.

Dalam program mko kami liquid diet dilakukan hanya 3 hari setiap musim atau selang seli dengan solid food sepanjang program berlansung terpulang kepada keperluan masing-masing.

Asasnya nak kurus kena ada usaha yang berterusan. Kena ada ilmu dan pastikan anda berada dalam suasana yang matlamatnya sama iaitu nak ada berat ideal!

Apa kelebihan liquid diet? Siapa ada jawapan? Tinggal komen anda yang mungkin boleh bantu kawan-kawan lain😏

PROGRAM MOH KURUS ONLINE INTAKE FEB 2022 DIBUKA SEKARANG!=============================INTAKE FEB 2022 DIBUKA SEKARANG!Ap...
28/01/2022

PROGRAM MOH KURUS ONLINE INTAKE FEB 2022 DIBUKA SEKARANG!
=============================
INTAKE FEB 2022 DIBUKA SEKARANG!
Apa beza program ni dengan diet sendiri?
☑ Diet sorang sorang ni senang sangat lemah semangat!
☑ Susah nak consistent! Kejap boleh, kejap tak boleh
☑ Senang keliru - tukar tukar style diet!
☑ Tak tahu nak rujuk siapa bila tak pasti tentang diet yang diamalkan
APA YANG KAMI TAWARKAN DALAM PROGRAM KAMI?
💟 Support group - sentiasa menyokong anda sepanjang program
💟 Meal Plan yang lengkap - makan 5x sehari!
💟 Coach sentiasa pantau untuk pastikan anda komited sehingga mencapai target impian anda
💟 Meal check by coach setiap hari!
💟 Consultation bila bila masa dari coach - nak tanya nak makan apa kat kenduri atau buffet pun boleh!
DAN YANG PALING BEST ADA HADIAH LUMAYAN serta kita ada banyak Hadiah Saguhati menanti anda👏👏😍🎉🎉🎉💖💖💖
BAYANGKAN BILA DAH KURUS NANTI...
✅😃bebas shopping baju kat semua kedai
✅😃 bebas try semua cutting dan warna idaman
✅😃 badan rasa ringan dan bertenaga!
✅😃 nak bergambar tak payah susah susah cari angle kurus (dah memang kuruskan!)
✅😃 Keyakinan lebih tinggi nak jumpa semua orang
✅😃 Paling best bila orang sampai dah tak cam!
=================================
Pendaftaran dibuka sekarang! Tempat SANGAT terhad!
=================================
Untuk info lanjut sila klik di bawah
http://www.wasap.my/601140285837/NakJoinMKO
Coach Kurus Peribadi Anda,
Cik Nor Gorjes

Cafe Sihat Pekan On seperti sediakalaBest dapat jumpa kawan-kawan kan. Cik nor tumpang bahagia tengok kawan-kawan berbor...
28/10/2021

Cafe Sihat Pekan On seperti sediakala

Best dapat jumpa kawan-kawan kan. Cik nor tumpang bahagia tengok kawan-kawan berborak sakan. Maklumlah lama tak berjumpa sepanjang pkp.

Apapun kami patuh sop. Semua ni dah settle 2 dos vaksin. Kesihatan masing-masing alhamdulillah. Semua tu owner cafe dah pesan siap-siap. Kami faham dan akur.

Kepada yang s**a lepak ngan kawan-kawan untuk acara breakfast jemput datang cafe sihat pekan ya. Kami berada di sekitar anda.

𝐏𝐑𝐎𝐉𝐄𝐊 𝐊𝐔𝐑𝐔S 𝐓𝐀𝐇𝐔𝐍 𝟐𝟎𝟐1. PROJEK KURUS HUJUNG TAHUN! 𝐈𝐧𝐭𝐚𝐤𝐞 November 𝐃𝐢𝐛𝐮𝐤𝐚 𝐒𝐞𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠!!!!

•Turun 5KG-30KG Tahun Ini
•Meal Plan Sihat disediakan
•Group & Personal Coaching
•Info+Ilmu+Tips Kurus secara sihat
• Resepi sihat disediakan
•COACH PERIBADI
~Coach Cik Nor Gorjes ~

10 TAHUN COACH TURUN BERAT BADAN

Direct wassap link ini ya
http://www.wasap.my/601110196189/NakJoinMohKurus

02/10/2021

Bukan badan jer kena slim tau!

Sama sahaja samada anda nak kurus , nak sihat atau nak cantik kena ada usaha dan tindakan bersungguh-sungguh.

Siapa buat dia dapat! Amacam nak ikut cng cuba? Mana tau jadi nanti.. runcing dagu cng kannnn

Pada yang nak ikut sama misi turunkan berat badan boleh DM atau terus tekan link di bio untuk join program. 😉
▫️
Turun 3KG-15KG semusim?
▫️

Another Star Team CngAlhamdulillah dan syukur ke hadrat Ilahi. Allah temukan kami dengan satu misi. Bantu orang kurus da...
01/10/2021

Another Star Team Cng

Alhamdulillah dan syukur ke hadrat Ilahi. Allah temukan kami dengan satu misi. Bantu orang kurus dan sihat dengan amalan pemakanan dan gaya hidup yang aktif.

Bermula join program moh kurus online untuk menurunkan berat badan sendiri. Hasil usaha sungguh-sungguh Insha Allah tidak mengecewakan.

Zara hilang lebih 10kg berat dan mula shaping dalam 2 musim sahaja @ bulan. Amazingly di muusim ke 3 Zara bukan lagi peserta tapi sudah berjaya upgrade diri kepada coach dalam program kami.

Tahniah dan syabas Coach Zara. Anda membuktikan sebagai seorang ibu dan juga guru kafa boleh melakukan yang terbaik untuk diri dan kini untuk orang lain juga.

Welcome to the family team cng/huda
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Pada yang nak ikut sama misi turunkan berat badan / bantu orang kurus boleh DM atau terus tekan link di bio untuk join team / program. 😉
▫️
▫️

Nabi Muhammad SAW  bersabda: “Wahai anak Adam! Janganlah sekali-kali kamu malas mengerjakan empat rakaat solat Dhuha, ma...
01/10/2021

Nabi Muhammad SAW  bersabda: “Wahai anak Adam! Janganlah sekali-kali kamu malas mengerjakan empat rakaat solat Dhuha, maka akan aku cukupkan keperluanmu sehingga waktu petang.”   (HR Al-Hakim dan At-Tabrani)

Best Feeling Ever 💯 I love this moment! So much! Bukan selalu boleh dapat. Kalau dapat kira rezeki seorang hamba daripad...
24/09/2021

Best Feeling Ever 💯

I love this moment! So much! Bukan selalu boleh dapat. Kalau dapat kira rezeki seorang hamba daripada sang Pencipta ❤️

Cng sentiasa doakan kita semua dapat petunjuk dan hidayah! Di kurniakan insan-insan yang baik dan positif! Online atau offline semuanya ada peranan.

Congratulations! You Owesome!Siapa menyangka dari hanya nak cuba-cuba turunkan berat dengan program moh kurus online kin...
24/09/2021

Congratulations! You Owesome!

Siapa menyangka dari hanya nak cuba-cuba turunkan berat dengan program moh kurus online kini Zamzarina Sarip atau lebih mesra dengan panggilan Ina mula menjadi sebahagian team coach.

Hanya perlukan 2 bulan beliau jatuh cinta dengan misi membantu orang menurunkan berat atas sebab beliau rasa seronok dengan badan baru yang Allah anugerahkan pada beliau.

Moh Kurus Online bukan sekadar program turun berat. Ia lebih dari itu. Nak tau? Anda di alu-alukan untuk join our next program. Just klik link do bio untuk bermula!

Pada yang nak ikut sama misi turunkan berat badan boleh DM atau terus tekan link di bio untuk join program kurus berjemaah 😉
▫️
Turun 3KG-15KG semusim?
▫️

Result Moh Kurus Online 70Tahniah peserta MKO70 anda luar biasa. Kehilangan 6kg lemak dan berat secara sihat! Satu permu...
24/09/2021

Result Moh Kurus Online 70

Tahniah peserta MKO70 anda luar biasa. Kehilangan 6kg lemak dan berat secara sihat! Satu permulaan yang hebat demi tubuh badan yang sihat!

Ramai yang mengadu nak turun 1kg pun susah🤭 tanpa sedar kita yang letak limit dalam hidup kita. Ibarat semua susah tak ada benda yang senang!

Berusahalah untuk diri kita sendiri. Orang boleh bagi nasihat dan semangat tapi selebihnya kita lah yang nak teruskan atau nak give up!

Result dalam program mko membuktikan tidak ada yang mustahil dengan izinnya. Jemput join the best program ever! Moh Kurus Online😉

Rasa nak bermula? Jangan tunggu lagi. Lagi lama lagi tambah kg anda! Klik link di bio untuk join program mko next musim.
▫️
Turun 3KG-15KG semusim?
▫️

Address

Pekan
26600

Telephone

601110196189

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when KELAB SIHAT PEKAN posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category