26/08/2026
⭕ මේ වෙද්දිත් Combined Maths Theory පුළුවන්,
👉2026 A/L කරලා ඉන්න
Combined Maths පුළුවන් උනත් අනිත් Subject 2කේ අවුලක් නිසා නැවතත් A/L කරන්න ඉන්න ළමයි
👉කලින්ම Syllabus Cover කර ගත්ත 2027 A/L කරන්න ඉන්න ළමයි
⭕ඔයා තාමත් Normal theory class එකකට හරි Revision class එකකට හරිද යන්නේ ?
⚠️එහෙනම් ඔයා ඔයාගේ වටිනා කාලය නාස්ති කර ගන්න ගමන් ඉන්නේ....
🔥ඔයාටම හරියන පන්තියට සම්බන්ධ වෙන්න මේක තමයි Chance eka ....
✅2027 Combined Maths "ADVANCED REVISION" ආරම්භය
👉ඉගෙන ගත්ත Combined Maths - ADVANCED විදියට මොළයට දාගන්න...
🔥ADVANCED විදියට වැඩ කරලා RANK දාන්න එන්නම ඕනේ පන්තිය...
✅ලංකාවට ONLINE
සැප්තැම්බර් 9
ප.ව. 8.00
✅ WHATSAPP GROUP https://chat.whatsapp.com/HoI0je4Cbsp7X2eJGJWeMd?s=sh&p=a&mlu=4
✅ WHATSAPP CHANNEL
https://whatsapp.com/channel/0029Vb7Vcuz0LKZImau6kN1W
✅ TELEGRAM CHANNEL
https://t.me/Dilan_CombinedMaths
📞විමසීම් - 0755641998
Dilan Jayasinghe - Combined Maths