19/08/2025
Office මීටිං තියමු ඒත් වදයක් වෙන්න එපා ඔයාගෙ ස්ටාෆ් එකට.
මේක ලියන්න හිතුනෙ කාලයක් තිස්සෙ මමත් අත්දැකපු අමිහිරිම අත්දැකීම් එක්ක. සමහර so called leaders ඉන්නව හැම මඟුලකටම ඉවරයක් නැතිව office වල meeting දාන්නම ඕනෙ.
සමහර ඒව කිසිම තේරුමක් නැහැ. මෙලෝ රහක් නැහැ. අන්තිමට කතා කරපු දේකුත් නැහැ, ලොක්කගෙ පම්පෝරිය අහගෙන ඉන්න එකයි, කාට හරි බනින එකයි විතරයි.
Office meeting තියන්න ඕනෙ. වැදගත් official දේවල් කතා කරන්න, progress review කරන්න. ඒත් ඒව කලින් plan කරල, agenda එකක් හදල professional විදියට කරන එකයි නියම leader කෙනෙක්ගෙ ක්රමය. අනිත් අයගෙ වෙලාවට ගරු කරමු.
එහෙම නැතිව, එක පාරම meeting schedule කරල, "participation is compulsary" කියල දාන එක කොච්චර අසාධාරණද. විශේෂයෙන් office ටයිම් එකෙන් පස්සෙ තියනවනම් ඒක හරිම unfair.
ඉස්සර මම හිටපු ඔෆිස් එකෙත් ඔය වගේම බොස් කෙනෙක් හිටිය. හැම මඟුලටම "machan, pull a chair" කියල දානව කට්ටිය වට කරගෙන මීටිං එකක්. ඔන්න ඊට පස්සෙ පටන් ගන්නව ලංකාවට ඉන්ටර්නෙට් එන විදියෙ ඉඳල Aritificial Intelligent, Big Data Analysis > Cost cutting > අන්තිමට No bonus. මීටිං වලට ආවෙ නැත්නම් , ඔෆිස් ටයිම් එකෙන් පස්සෙ හිටියෙ නැත්නම් adaptability නැහැ කියල appraisal එකේදි අරිනව.
Leader කෙනෙක් වෙන්න කලින් හොඳ මනුස්සයෙක් වගේ හිතන්න. තමන්ට හිතෙන වෙලාවට meeting දාන එක හරිද?. ඒ වෙලාවට staff එකේ අනිත් අයට ඔෆිස් ටයිම් එකෙන් පස්සෙ කොච්චර පර්සනල් දේවල් තියනව ඇත්ද?
මෙහෙමයි මහත්තයො,
ඔයා ලොකු ඔෆිස් එක්ක ලොක්කෙක් වෙන්න පුළුවන්. ඉස්කෝලෙක ප්රින්සපල් කෙනෙක් වෙන්න පුළුවන්, පෙර පාසලක මැඩම් කෙනෙක් වෙන්න පුළුවන්. ටියුෂන් ක්ලාස් එකක ප්රධානියෙක් වෙන්න පුළුවන්, ඕනම ආයතන ප්රධානියෙක් වෙන්න පුළුවන් -- ඒත් ඔයා යටතෙ වැඩ කරන්නෙ *හැඟීම් දැනීම් තියන, නාඩි වැටෙන මිනිස්සු කියල චුට්ටක් හිතන්න*. රොබෝල නෙවේ.
* සමහරු ඔෆිස් ටයිම් එකෙන් පස්සෙ part time එකක් කරන්න යන්න බලාගෙන ඇති. ඒකෙන් වෙන්න පුලුවන් මාසෙ රෝල ගහ ගන්නෙ. ගෙදර අමතර වියදම් ටික හොයා ගන්නෙ.
* සමහරු ඉන්න පුළුවන් ඩොක්ටර් appointment දාල අම්මව බෙහෙත් ගන්න එක්කගෙන යන්න බලාගෙන. පොඩි උන්, wife, husband, girl friend, boy friend එක්ක film එකක් බලන්න යන්න.
* හැමෝටම එක වගේ personalaty එකක් නැහැ ඔය reason කියල යන්න. එහෙම කිව්වත් ඒව performance වලට count කරනව
* ඔෆිස් එක කියන්නෙ ජීවිතේම නෙවේ. ගොඩක් අය ඔෆිස් එක ජීවිතේම කරගෙන ඉන්නෙ කැමැත්තෙන්, ආසාවෙන් නෙවේ. වෙන කරන්න දෙයක් නැති නිසා. අසරණ කමට
* සමහරුන්ගෙ අන්තිම බස් එක/ට්රේන් එක මිස් වෙලා ගෙදර යන්න නැතිව කටු කන අවස්ථා ඇති. ඒවට ටිකක් රෙස්පෙක්ට් කරමු.
දන්න අයට share කරමු. පුළුවන් අය mention කරමු.
"Great leaders don’t just manage tasks, they feel the heartbeat of their people — understanding their struggles, lifting their spirits, and walking with them through challenges."
By
Chandana Kumara Pothotuwa
Personal Development Trainer