25/07/2022
אני הרבה פעמים נתקל בהרמות גבה מהסביבה הקרובה שלי לגבי מה שאני עושה ומה שאני כותב כאן.
אז אני רוצה לכתוב הפעם על למה אני עושה את מה שאני עושה.
לפני שלוש שנים בערך עברתי סדנה שנקראת "סדנת מהות" מבית הומניקיישן. הלכתי אל הסדנה הזאת כי הרגשתי דיי תקוע. הרגשתי שאין לי את המוטיבציה שאני רוצה שתיהיה לי ושאני נופל מלא פעמים לבורות שאני לא יודע איך לצאת מהם. לא הרגשתי דפוק או שונה מרוב האנשים שהיו סביבי. ידעתי שאנחנו באותה סירה. רק שלי נפלה ההזדמנו ללכת לסדנה וקפצתי עליה מיד.
אחרי הסדנה כל כך הרבה דברים התבהרו לי והסתדרו לי פתאום שהייתי חייב להמשיך!
בתוך התהליך הזה התגבשו לי אמונות וגישות שממש שינו לי את החיים. פתאום ידעתי מה אני עושה ולמה, היו לי כלים להתמודד עם מחשולים נפשיים ופיזיים ביומיום.
מיד אחרי שתי סדנאות בהומניקיישן, כשהבנתי שאני רוצה לדעת להשתמש בכלים שקיבלתי שם באופן שיטתי ושאני רוצה לדעת להעביר אותם הלאה, והלכתי לקורס מאמנים שנקרא "אקסטרה מייל". שם הוכשרתי ליהיות מאמן. למדתי להשתמש בכלים פרקטיים ועוצמתיים מאוד ולמדתי להעביר את הכלים האלה הלאה.
כשאני פוגש מישהו או מישהי שמתעניינים באימון אני הרבה פעמים ממליץ להם ללכת לסדנת מהות במקום להתאמן אצלי.
אני ממליץ לכל האנשים שאני מכיר ללכת לסדנה הזאת.
אני לא מקבל על זה כסף, אני פשוט יודע מה זה נתן לי ומה זה יכול לתת לכל אחד ואחת.
בגלל שהרבה תוהים - אני לא בקשר ישיר איתם. הם לא מהווים שום חלק פעיל בחיים שלי. אף אחד לא ביקש ממני להמליץ על הסדנה. אין פה שיטת פרמידה וזה לא נראה כמו כת. בסך הכל סדנה.
מה ההבדל בין לבוא לאימון אצלי לבין ללכת לסדנת מהות?
בקצרה מאוד:
מטרת האימון היא ליצור תוצאות בחיים של המתאמן ולשדרג את היכולת ליצור תוצאות לאורך זמן תוך שינוי דפוסים והרגלים.
זאת אומרת, האימון איתי הוא פרקטי, הוא מדבר על התוצאות הפיזיות בחיים שלנו ועל איך לנהל אותם באופן שמיטיב איתנו.
סדנת מהות היא סיפור הרבה יותר ראשוני ועמוק מזה.
בסדנה עוברים תהליכים ומקשיבים להרצאות שממש נכנסות עמוק ועוזרות לנו להבין ולשנות את האמונות והגישות שלנו. וככה ליצור חיים מאושרים יותר.
בוגרי הסדנה שבאים אליי לאימון יקבלו הנחה.
אחרים ישלמו מחיר מלא.
תשלחו לי הודעה 0546654764
14/07/2022
חוק ה1%
הטמעה של שיפורים קטנים ורציפים לאורך זמן
מאז שעזבתי את העבודה במטבח אני עובד לפי השיטה הזאת. הרעיון הוא לקחת כל תחום בחיים ולמצוא איפה אפשר לשפר אותו אפילו באחוז אחד. אבל לא לעצור שם, להמשיך ולחפש את כל המקומות הקטנים בחיים שלי שאני מוותר או הולך על בינוני ושבעצם כבר הפכתי להרגל וגם שם לדחוף רק קצת לכיוון שיפור. וככה ליצור לאט לאט הרגלים שדוחפים אותי קדימה.
לפי השיטה הזאת כשמשפרים כל דבר באחוז אחד, השכלול הסופי של כל הדבר יהיה עם ריבית והצמדה והתוצאות יהיו בהתאם.
לדוגמה שמתי לב לאחרונה שאני יותר אומר שאני עושה ספורט מאשר באמת עושה. חיפשתי איפה אפשר לשפר, ראיתי שיש אפליקציות שממש כיף לי לעבוד איתן. גיליתי שבשעות מסויימות ביום אני מצליח להתמיד יותר. שמתי לב שאם אני עושה מקלחת קרה אחרי האימון אני מרגיש מדהים לאורך כל היום. אני אפילו מקריא לעצמי קטע קטן שמצאתי בספר שגורם לי להרגיש עוצמתי יותר.
ואני כמובן לא עוצר שם. אני דואג לשפר גם את כל הדברים מסביב שלא קשורים באופן ישיר שיכולים לעזור.
עכשיו אחרי חודש וחצי אני יכול להגיד בגאווה שאני עושה ספורט כל יום! ואפשר כבר לראות את התוצאות :)
הינה תמונה של מנת טופו טעימה שהכנתי לפני כמה ימים
20/06/2022
כבר שבוע לא נגעתי בסיגריות!
לפני שבוע בדיוק סיימתי את הספר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" של אלן קאר. בסוף הספר הוא מבקש מהקורא להדליק את הסיגריה האחרונה שלו. ועשיתי את זה. היא הייתה דוחה!
אלן קאר ושאר המורים שאני מעריך ולמדתי מהם אומרים שכשעושים צעד חשוב, צריך להכריז עליו. ואני מאמין בזה כי כשאנחנו מכריזים על הצעד שעשינו או שאנחנו מתכוונים לעשות, אנחנו יוצרים מחוייבות מול עצמינו ומול הסביבה.
אז אני פה גם כדי להכריז שהפסקתי לעשן וגם כדי להמליץ לכל חברי המעשנים לקחת את הספר הזה לידיים ולהתחיל לקרוא.
13/06/2022
חזרתי להופיע, חזרתי לאמן
אני חווה קושי עצום בלפרסם את עצמי פה. אבל אני יודע שזה הכלי הכי עוצמתי בשבילי להגיע אליכם.ן
במשך שמונה חודשים עכשיו החלטתי לקחת הפסקה מהשיווק ולראות איך הולך. הרשתי לעצמי ללכת לאיבוד במקום שאני לא צריך לחשוב בו יותר מידיי. עשיתי את זה מתוך בחירה ומודעות מלאה. חשבתי שאני צריך הפסקה, שאני צריך לעצור ולחשוב מה טוב לי. בדיעבד אני מבין שזאת הייתה טעות ואולי קצת נלחצתי מלהתחייב. אז אני מתקן! יצאתי מאיזור הנינוחות ועכשיו אני מתחיל לעשות שוב את הדברים שמרגשים אותי באמת! עם כל הקשיים שכרוכים בזה.
אז אני מחפש את המתאמן.ת הבא.ה שת.יבוא לעבור איתי תהליך משמעותי שמשנה גישות והרגלים, לחצות את המחסומים שתוקעים אותנו, להציב מטרות ולהגשים אותם!
בגלל שעברו אצלי כמה וכמה מתאמנים ומתאמנות עם תוצאות הרבה מעבר למצופה, אני יודע שאוכל לעזור בהרבה תחומים. אבל ספציפית אני מחפש את מי שיוצר מוזיקה, פרפורמנס, ווידאו, מחול או כל דבר שתקראו לו יצירה אומנותית ומרגיש שהוא נתקע במחסום. אני יכול לעזור לך לחצות אותו.
יש פגישת הכרות בחינם. כל מה שצריך זה לכתוב לי הודעה :)
22/12/2021
תהליך עמוק ומיוחד עם מתאמן אהוב מאוד.
זאת זכות גדולה לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות החיים וההצלחה שלהם!
הינה מה שהוא כתב:
"בזמן המפגשים עם יואב למדתי הרבה השגת יעדים, שליטה עצמית והתמודדות עם רגשות שליליים. יואב היה מאמן מעולה בשבילי ונתן לי את הפידבקים והעימותים שהייתי צריך. בתחילת האימון הצבתי לעצמי שתי מטרות והייתי סקפטי בנוגע להגשמתן אבל אחרי עבודה קשה הצלחתי להשיגן. יואב לא ויתר לי כשתירצתי תירוצים, נתן לי הרגשה שאני יכול להיפתח אליו ולדבר איתו על דברים גם אישיים ביותר, והרגשתי את מעורבותו בתהליך ברמה האישית. כמו שהוא תמיד אמר, הצלחה שלי היא גם הצלחה שלו, וככה הרגשתי במהלך האימונים!"
19/09/2021
למה אני מאמן אישי וגם מוזיקאי?
או
מה הקשר בין אימון אישי להפקת מוזיקה אקספרימנטלית?
אחד הדברים שמניעים אותי בחיים זאת התשוקה להעביר אנשים חוויה מרחיבת תודעה. אני יודע על עצמי שבמקומות שאני נותן לעצמי להתמסר להרחבת התודעה, אני מרחיב את מנעד האמונות והגישות שלי ואני מפתח מסוגלות ועוצמה בחיים האישיים שלי. הדבר הכי מספק בשבילי זה לתת לסביבה שלי פרספקטיבה אחרת, רחבה יותר, משנה גישות ואמונות, ולראות איך זה מצמיח אנשים.
איך עושים את זה? הדבר הראשון שאני מאמין שכדאי שיקרה הוא פירוק והטלת ספק באמונות והגישות הישנות שלנו. רק ככה אנחנו מפנים מקום ללמידה חדשה ופתוחים בהקשבה שלנו לעולם.
אפשר לעשות את זה בהרבה דרכים. היעילה ביותר היא יציאה מאיזור הנוחות שלנו.
באימון זה דרך פעולות חדשות ומאתגרות, עימותים, יכולת להסתכל ולאהוב את הטעויות שלנו ועוד.
במוזיקה, לפי הגישה שלי, זה דרך חוויה שלמה, עוצמתית וקיצונית, שמוציאה את התפיסה החושית שלנו מאיזון.
בשני המקרים זה יכול ליהיות מבהיל. אבל אם אנחנו מגיעים לזה במודעות ובחירה, אז אנחנו יכולים רק לצמוח מזה.
ואז, כשמה שהכרנו מתאוורר ומתרחב, אנחנו יכולים ליצוק למערכת האמונות שלנו משהו חדש מאפשר יותר, מכיל יותר ורחב יותר. וככה הביטוי העצמי שלנו בעולם מתעצם.
אני מזמין אתכם להסתכל אחורה על החיים שלכם ולנסות להזכר באירועים יחודיים שהצליחו "לפרום" קצת את מערכת האמונות שלכם. שלפני האירוע חשבתם משהו אחד על העולם או על עצמכם, ואחריו הבנתם שאולי טעיתם. מה קרה לכם אחריו? איך ההסתכלות שלכם על העולם השתנתה? איזה תובנות חדשות מלאו את החלל שנוצר?
13/09/2021
בתהליך עם מתאמנים אני לא חוסך בתקשורת בין הפגישות. אני מאמין שזאת דרך מעולה לתמוך ולהעצים את המתאמנים.
בשיחה הזאת עם מתאמן באמצע תהליך הוא חידד לי משהו מאוד חשוב על אחד הכלים בעזרת שאלה אחת. שיחה קצרה ולשנינו הייתה בהירות בנושא.
רוצים לדעת על מה הייתה השיחה?
בואו לפגישת הכרות בחינם ואולי נתחיל ביחד תהליך של צמיחה ופריצת גבולות!
07/09/2021
ביחד עם כמות נכבדת של הודעות בתפוצה רחבה עם ברכות לשנה החדשה, קיבלתי גם כמה הודעות אמיתיות ומרגשות, זאת אחת מהן ☺️
איזה כיף לפתוח ככה את השנה!
אני מאחל לעצמי לשנה הזאת לקבל עוד הרבה הודעות כאלה. זה הדבר שמניע אותי לעשות את מה שאני עושה.
מה אתם מאחלים לעצמכם?
31/08/2021
אתמול נודע לי שחבר קרוב שלי חולה בקורונה.
איך מתמודדים?
יכולתי להכנס ללחץ. כי וואללה יש לי הרבה מאוד דברים השבוע ואני אמור לפגוש הרבה אנשים.
אבל בחרתי לנהל את זה ברוגע.
התמודדות עם מצבים מלחיצים זה משהו שאני כבר מיומן בו.
לפעמים אנשים לידי חושבים שאני לא מודאג כי אני לא מראה את זה. אבל האמת היא שאני פשוט מתפקד הרבה יותר אפקטיבי ויעיל כשאני לא נכנע ללחץ.
אז ניגשתי לפתרונות:
- הודעתי למי שצריך ויצרתי הסכמים חדשים
- שיניתי את התכניות שלי שכוללות לצאת מהבית
- במקום לצאת לריצה, נשארתי לעשות אימון בבית.
- והכי חשוב הלכתי להבדק.
עכשיו אני מחכה לתשובה. בנתיים הכנתי לו"ז כפול, אחד למקרה שאצא שלילי ואחד למקרה שאצא חיובי.
תאחלו לי בהצלחה :)
28/08/2021
הייתי ילד עצלן וצדקן.
ב2019 עשיתי סדנה להתפתחות אישית. לסדנה קוראים "סדנת מהות".
הלכתי אליה כי רציתי להפיק יותר מהחיים שלי והרגשתי שאני תקוע, נכנע לעצלנות ומוותר לעצמי.
מאז הסדנה אני פועל בכל המישורים בחיים שלי כדי להשתפר ולצמוח.
- רכשתי מקצוע חדש שאני פעיל בו והוא מספק אותי
- יצרתי תוצאות בתור מפיק מוזיקאלי וגם שם אני מסופק מאוד
- אני חוסך כסף
- אני עושה ספורט
- אני חוצה פחדים ומכשולים בכיף והנאה
- אני עוזר לאנשים לחצות את המחסומים שלהם וליצור תוצאות בחיים שלהם
- אני נהנה מהשגרה שלי!
אני ממליץ בחום לכולם ובמיוחד למי שפונה אלי בהתעניינות לאימון, לכו לסדנה!
מעניין אתכםן?
תגיבו כאן או תכתבו לי ואני אחזור אליכם עם פרטים
14/07/2021
רגשות שליליים
בתקופה האחרונה אני מוצא את עצמי בחוסר עשייה ובחוסר חשק.
אני מוצא את עצמי כועס וחסר סבלנות.
זה יוצא על הסביבה הקרובה שלי בצורה של אטימות, ציניות, צדקנות ומרירות.
הבעיה היא שאני יכול להצדיק את זה בכל כך הרבה דברים, וקורים דברים, שאני לרוב מאמין לעצמי לגמרי שככה זה אמור ליהיות. אני תמיד יוצא צודק, וככה אני מנציח את המצב ולא מגיע לפתרון.
אתמול ניגש אלי השותף שלי אחרי שראה אותי בלופ של רגשות שליליים והזכיר לי משהו שאני מכיר אבל שכחתי, הוא אמר לי "עצור שניה ותסתכל, אל תפעל על אוטומט".
עצרתי, הסתכלתי, ראיתי שטעיתי ומשם יכולתי להמשיך למציאת פתרונות.
מהרגע שחזרתי לגישת פתרונות האנרגיה השתנתה.
הרגשות השליליים הפסיקו להטריד, במקומם עלו רגשות של שמחה ופעלתנות והדרייב והמוטיבציה עלו בהתאם.
יש משהו מאוד מיוחד בלקבל פידבק מהסביבה הקרובה. לרוב אנחנו אטומים לזה, נסגרים ולפעמים מתפוצצים ואנחנו לא רואים שהאנשים הכי קרובים אלינו כנראה יודעים הכי טוב מה אנחנו צריכים.
ואם כבר רגשות חיוביים, הינה תמונה של שפיץ בשביל להעלות את רמת הסרוטונין.