08/05/2025
💡 Tekoälytaidot on nyt tärkein juttu, johon kannattaa panostaa, jos haluat pysyä mukana kehityksessä – ja mä autan sua siinä. 💛
Tervetuloa mukaan matalalla kynnyksellä oppimaan tekoälyn käyttöä arjessa, työssä ja elämässä – ilman paineita, rennossa ja kannustavassa yhteisössä. 💬
👉 Tämä sopii ihan kaikille: olit sitten vasta-alkaja tai jo tekoälyä kokeillut, m***a kaipaat rutiinia ja konkreettista hyötyä.
Ilmainen testijakso voimassa rajoitetusti – kokeile rauhassa ja jää jos tykkäät. Ei sitoutumista, voit lopettaa milloin tahansa.
✅ Mitä saat mukaan?
Selkeää kilpailuetua muihin nähden
+10h säästöä viikossa (kyllä, oikeasti!)
ChatGPT haltuun + parhaat tekoälysovellukset käyttöön
Opit tekemään omia tekoälybotteja 💻🤖
Rutiinia ja varmuutta tekoälyn käyttöön
Parhaat ideat suoraan sovellettavaksi
Kurssi päivittyy jatkuvasti
Viikottaiset livesparraukset yhteisön kanssa 🎥💬
🎯 Teemat, joita käsitellään:
Fiksut työtavat, markkinointi, myynti, yrittäjyys, opiskelu, urakehitys, automaatiot.
Jos yhtään kutkuttaa, tuu kokeilemaan! 💛
AI - Aloittelijasta mestariksi
Suomen monipuolisin tekoälykurssi - Täältä saat kaikki, mitä tarvitset tekoälyn oppimiseen ja kilpailuedun saavuttamiseen - Tervetuloa!
27/03/2025
Tekoäly ei ole teknologia.
Se on uudenlainen tapa hahmottaa maailmaa ja toimia siinä fiksummin.
Mieti Marvel elokuvien Iron mania, korvaako tekoäly Tony Starkin? Ei se on hänen apuri joka tekee suuren osan työstä.
Osaisiko Tony laskea itsekin paperilla kaavat? Ehkä, m***a ei tee niin koska se ei ole järkevää. Kyllä kynälle ja paperille löytyy myös paikkansa, ei tekoäly estä niiden käyttöä.
Sam Altman (OpenAI:n toimitusjohtaja) käyttää edelleen paljon kynää ja paperia ideoinnissaan.
Parhaat ideat tulevat ihmisiltä, m***a niiden toteutukseen kannattaa usein käyttää tekoälyä.
Ymmärrän hyvin ne ajatukset, jotka helposti nousevat pintaan:
"Osaan kyllä itse."
"Ei tähän mitään tekoälyä tarvita."
"Onko pakko kokoajan oppia uutta"
"Mun osaamista se ei korvaa."
"En halua nähdä AI roskaa".
Nämä ajatukset ovat inhimillisiä.
Muutos tuntuu usein epäreilulta ja pelottavalta, koska se on epävarmaa. ihmiset rakastavat varmuuden tunnetta.
Varsinkin silloin tulee vastareaktio, kun tekoäly tekee jonkin taitoa vaativan asian nopeammin tai tarkemmin kuin sinä, vaikka olet harjoitellut sitä vuosia. Ei ole kivaa. Maailmaa ei vain valitettavasti kiinnosta, mikä sinusta on kivaa.
Osaamisesi ei mene hukkaan koskaan vaan tehtäväsi on valjastaa nämä uudet mahdollisuudet käyttöösi yhdistämällä kokemuksesi ja teknologian tehokkuuden.
Maailma ei ole koskaan ollut reilu paikka.
Eikä se tule olemaankaan.
Silti jokaisella on nyt mahdollisuus tehdä valinta:
Joko yrittää pitää kiinni vanhasta tai lähteä mukaan ja käyttää uutta voimaa oman osaamisen ja kehittymisen mahdollistajana.
Tekoäly ei vie sinulta kykyä ajatella.
Se vapauttaa aikaa ajatella enemmän.
Keskity postiiviseen ja niihin asioihin joihin voit vaikuttaa.
Tämä muutos ei ole tekninen.
Se on henkinen.
Mitä ajatuksia herää?
09/11/2024
Ainutlaatuinen kurssiyhteisö Suomessa, joka tarjoaa parhaat ohjeet tekoälyn käyttöön osana työtä! Tervetuloa 7 - päivää ilmaiseksi ilman sitoutumista!