11/05/2026
مرة انا و الطلاب بتوعى 🙄
مع دكتور جيرمين الكيمياء بالعربي هتبقى فيتامين 💊→🧪
11/05/2026
مرة انا و الطلاب بتوعى 🙄
21/02/2026
فى حاله انك اتدلعت و مذاكرتش فى رمضان☺️
18/02/2026
ميس عايزين المحاضره قبل الفطار
ميس خلينا بعد الفطار
ميس خلينا الساعة 7 الصبح نكون لسه منمناش
ميس خلينا الفجر و نتسحر سوا
ميس خلينا نأجز عشان نعرف نتعبد
ميس عايزين نخلص بسرعه عشان نلحق المسلسل
ميس أنا كده مش هلحق الف مع أمي المحشي
ميس كده مش هلحق البشاميل سخنه
الميس :
كل سنه وانتوا طيبين حبايبى الغاليين رمضان كريم ❤️❤️❤️❤️
07/02/2026
😂🧪 اللي بيقول العلوم المتكاملة صعبة… غالبًا ماجربش يذاكرها صح!
معانا هتفهمها وتحبها كمان 😎💥
✨ العلوم هتبقى VITAMIN
مع Dr. Germeen Maher 💪🔥
📌 شرح بسيط
📌 حل كتير
📌 أفكار الامتحانات متغطيّة
📌 ومفيش حاجة اسمها "مش فاهم" ❌😌
🎯 لطلاب:
✅ أولى ثانوى
📍 المواعيد الرسمية:
🟠 الإثنين الساعة 7 مساءً — سنتر بولا
🔴 الأربعاء الساعة 4 مساءً — سنتر 6 أكتوبر
📞 للحجز والاستفسار:
📱 01221989091
📱 01281780200
🚨 العدد محدود… اللي يتأخر هيلحق نفسه فين؟ 😅
#كيمياء #إمبابة #تعليم
04/02/2026
🔥 بداية الترم التاني… جاهزين نكسر الكيمياء؟ 🔥
مع Dr. Germeen Maher 🧪✨
هتفهم الكيمياء بطريقة سهلة وبسيطة… وهتحل كتير لحد ما تبقى مادة مضمونة 💯
✅ شرح مبسط
✅ تدريبات مكثفة
✅ امتحانات دورية
✅ متابعة مستمرة لحد الامتحان
📌 مواعيد تانية ثانوي:
🟡 السبت 11:00 صباحًا – سنتر Perfect (المحكمة)
🟡 الأحد 6:30 مساءً – سنتر طلعت حرب
🟡 الإثنين 4:00 مساءً – سنتر بولا (شارع الأقصر)
🟡 الثلاثاء 5:30 مساءً – سنتر المختار (امتداد الوحدة)
فيتامين البداية الاسبوع الدراسى الأول بدايه من السبت ٧/٢
📞 للحجز والاستفسار:
01221989091
01281780200
⚡ اوعى تنسى أن مع دكتور جيرمين الكيمياء هتبقى فيتامين
🧪💊
#كيمياء #إمبابة #تعليم
03/02/2026
جاهزين حبايبنا ٣ ثانوى ؟ 🔥
🧪 دكتور جيرمين
الكيمياء هتبقى فيتامين
📚 مراجعات كيمياء
الصف الثالث الثانوي
الأربعاء
🕔 5 مساءً — سنتر بولا
الخميس
🕔 5 مساءً — سنتر بولا
الجمعة
🕑 2 ظهرًا — سنتر بولا
مراجعة شاملة
تثبيت أفكار
واستعداد حقيقي للامتحان🔥🔥🔥💪🏻💪🏻
#كيمياء #إمبابة #تعليم
02/02/2026
مع دكتور جيرمين الكيمياء هتبقى فيتامين 🧪
⚡ الكيمياء مش صعبة…
الصعب إنك تذاكرها لوحدك 😎
⚡ لو الترم الأول عدى…
الترم التاني لازم يتظبط 🔥
⚡ افهم → تطبق → تحل → تقفل 💯
🔥مفيش حفظ… في فهم
🔥 مفيش تعقيد… في تبسيط
🔥 مفيش خوف من الكيمياء بعد كده
💣 البداية الصح
💣 في الترم التاني
💣 مع دكتور جيرمين
استنوا بوست بالمواعيد و بالاماكن و بالبدايه بتاعتنا 👀💪🏻💪🏻💪🏻
#كيمياء #إمبابة #تعليم
ربنا ما يقطع لينا عادة 😂❤️❤️❤️🥰
خروجه الامتحان الشامل بتاعت كل سنه ❤️❤️❤️👀
23/12/2025
🧪 هنراجع الباب الثالث لكل طلبة تالتة ثانوي
هنحل كتير، ونركز على النقاط اللي بتيجي في الامتحان فعلًا
من غير لف ولا تعقيد 💪
لو حاسس إن الباب محتاج لمّة وترتيب 👀
تعالي احجز بسرعة في المواعيد 👇👇
✨ الهدف مش بس تذاكر
الهدف إنك تفهم وتدخل الامتحان مطمن
22/12/2025
📚 مراجعة شاملة تالتة ثانوي – الباب الثالث
🧪 شرح + حل + تركيز على أهم النقاط
يعني هتطلع فاهم ومطمن 💪
📅 المواعيد:
▪️ الأربعاء ⏰ 9 صباحًا
▪️ السبت ⏰ 11:30 صباحًا
✨ لو لسه محتار أو حاسس الباب كبير…
تعالى وهنلمه سوا خطوة خطوة 😉
09/12/2025
⏳ جه وقت الامتحان الشامل!
بعد ما جاوبنا على أسئلتكم… وعملنالكم فيديو ورشة حل كاملة مجانًا على يوتيوب ✨
دلوقت جه دوركم 💪🔥
📍 أولى ثانوي: عندكم امتحان شامل على الباب الأول
📍 تانية ثانوي: عندكم امتحان شامل على الباب الثاني
جاهزين ؟ 👀💚🧡
💊مع دكتور جيرمين الكيمياء هتبقى فيتامين 💊