23/08/2018
Fantastisk fremmøde. Dejligt at se jer. Tusinde tak for mange indvendinger.
Vi ses til næste møde.
Officiel gruppe for elevrådet på Christianshavns Gymnasium.
23/08/2018
Fantastisk fremmøde. Dejligt at se jer. Tusinde tak for mange indvendinger.
Vi ses til næste møde.
Deres kamp er vores kamp
Her er en lille opsumering på forhandlingerne. Skræmmende.
22/02/2018
Dårlige nyheder oven i dejlig solskinsdag, men et emne der skal tages seriøst! Der vil være en demonstration senere i dag kl 17:00
Deres kamp er vores kamp!
Lige nu forhandler blandt andre vores lærere overenskomst.
Finansministeriet vil bl.a. fratage lærerne retten til betalt frokostpause - det svarer til, at man ville kunne fyre 7,25% af vores lærere til samme mængde elever og undervisning.
Det vil lærerne ikke acceptere - og det vil vi heller ikke!
Desværre ser det, her én uge inden deadline, ud til, at Finansministeriet ikke vil bøje sig. Og det betyder, at der kan komme konflikt.
En konflikt, der meget vel ville kunne ramme vores eksaminer.
Så kære Finansministerium; indgå nu en aftale, så vi kan komme til eksamen!
God sommerferie 💗⛱⛏💎💰
Kan dem der i ryge-udvalget ikke lige skrive det i en kommentar så vi kan få stablet et møde på benene?
Hej, kære CG'ere!
Vi håber fra CIAs side, at i alle har haft en god ferie, og at 3.g'erne klarede deres SRP uden alt for mange problemer. Der vil i løbet af de næste par dage komme mere information op omkring næste møde, og vi glæder os selvfølgelig til at se jer alle igen!
Indtil da, så håber vi, at i overlever at vende tilbage fra ferien.
Med venlig hilsen,
CIA
Hej dejlige elevråd:)
Vi holder møde på fredag! Info er på vej. Der er ikke rigtigt noget på dagsordenen endnu og derfor er der super vigtigt at i skriver en kommentar med et punkt til diskussion, hvis i har et. Torvholdere: husk at i kan spørge i jeres klasser om der er noget i skal tage op på klassens vegne.
Vi glæder os til at se jer!
Mvh CIA
God søndag, CG!
Så er det i morgen, mandag 31/10/16 kl. 11:30-13:00, at vi kalder til elevrådsmøde! Vi ser frem til at se rigtig mange af jer igen, og vi vil blandt andet tale evaluering af undervisningsnedlæggelsen, og om torvholdere, og hvordan vi kan forbedre ordningen, så flere husker at komme til møderne!
Vel mødt i morgen,
CIA
Dagsorden:
Formalia
- Valg af dirigenter
- Valg af referent
Nyt fra udvalgene
Evaluering af undervisningsnedlæggelse og demonstration
Torvholdere
Evt.
Evaluering
13/10/2016
Flere billeder fra undervisningsnedlæggelsen!
13/10/2016
CG holdte undervisningsnedlæggelse og her er der nogen stemningsbilleder!
13/10/2016
PONY ELLER P***O? Det var CGerne rigtig gode til, og det var så fedt! Tusind tak til glædesudvalget, som stod for det!