02/06/2026
Stakkels bager!
"Hvorfor kan folk dog ikke tale sproget rent? Hvorfor skal det forvrænges så hæsligt og gement?"
HUSORDEN
Man kan ikke selv bidrage direkte, men forslag modtages med kyshånd via besked. Vær opmærksom på, at gruppen ikke er en diskussionsklub, men et udhængsskab, og kommentarer, der forstyrrer budskabet, slettes uden varsel. Hvis du har noget at kritisere, lytter vi gerne, men send det som en besked.
02/06/2026
Stakkels bager!
01/06/2026
Dagens hansine.
01/06/2026
Weekendavisen vil også være med.
01/06/2026
Jøsses!
01/06/2026
Årets foreløbig bedste slåfejl.
https://www.tvmidtvest.dk/midt-og-vestjylland/signe-svendsen-synger-om-vestjysk-partnerdrabdrab-nogen-skulle-skrive-den-sang-69c10
25/04/2026
Et bur, to bure. Er det virkelig så svært?
https://www.dr.dk/nyheder/indland/nyt-halvmaraton-i-koebenhavn-endte-i-kaos-og-3-5-timers-ventetid-folk-led-fordi-de-froes-saa-meget
25/04/2026
Dagens hansine Fra Dosmopol.
25/04/2026
Brug dog ai'er. De staver bedre end journalister.
27/03/2026
Vi ved alle sammen, at TV2.dk hverken kan stave eller tegnsætte korrekt. En god begyndelse kunne dog være at indføre stavekontrol. Så var denne fejl i hvert fald undgået.
27/03/2026
EB's journalister trænger hårdt til et danskkursus. Men hvad kan man forvente af en sprøjte, der særskriver sit eget navn? De er desværre heller ikke de eneste, der ikke ved, at der er forskel på binde- og tankestreger.