Make+learn

Make+learn

Teilen

Make&Learn promou l'educació STEM & STEAM i la cultura maker a Catalunya a través de noves tecnolo

make+learn vol esdevenir una empresa de serveis basada en tecnologia educativa. Es vol promoure l’educació i/o concepte STEAM, referent a les àrees de Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics a Catalunya mitjançant la robòtica educativa principalment i altres noves tecnologies com la impressió 3D, aplicacions mòbils, etc. D’aquesta manera es busca motivar i generar interès entre els

20/05/2026

Participa en una competició de programació i robòtica amb els teus companys/es de classe. En aquesta situació d’aprenentatge l’alumnat treballa en equip per dissenyar, construir i programar el seu propi robot amb l’objectiu de superar diferents reptes i preparar-se per a un torneig respectuós a l’aula.

11/05/2026

Tecnologia, creativitat i aprenentatge pràctic!

08/05/2026

SHERPA: una manera pràctica d’aprendre tecnologia, robòtica i pensament computacional a l’aula.

24/04/2026

El pròxim dissabte 25 d’abril de 2026, organitzem la primera fase estatal de la Robotics for Good Youth Challenge, una competició internacional de robòtica impulsada per Nacions Unides, dins del marc del programa .

Aquest primera edició, on hi participaran 19 equips, la seu serà a , a qui agraïm molt la cessió de l'espai i totes les facilitats. També volem donar les gràcies a tots als col·laboradors que ens ajuden a què aquesta jornada sigui possible: , .co, , , i .

Una jornada oberta al públic:
📍 Escola Pia de Granollers
🕤 De 9.30 h a 14.00 h
🏫 Edifici d’infantil i primària

Vine a gaudir d’una jornada plena d’emocions.

Photos from Make+learn's post 23/04/2026

Aquest Sant Jordi, porta a l’aula una proposta creativa, tangible i amb sentit pedagògic 🌹

Al nou article del blog compartim un recurs gratuït per crear titelles de pal de la llegenda de Sant Jordi amb Cricut.

Una activitat que combina:
• dibuix a mà
• disseny digital
• tall amb Cricut
• decoració i muntatge final
• representació de la llegenda a l’aula

Vols l’enllaç de l’article per sol·licitar el recurs?

Comenta “SANT JORDI” i te l’enviem per missatge directe.

Photos from Make+learn's post 18/04/2026

Hi ha jornades que deixen molt bon gust de boca.

A la fira de la ens ha fet especial il·lusió veure projectes i materials nostres formant part de propostes creades pels centres i l’alumnat.

Més enllà dels projectes, ens quedem també amb les retrobades amb docents, les converses compartides i les ganes de continuar impulsant experiències STEAM significatives a les aules.

Gràcies per una jornada tan inspiradora.

10/04/2026

Nova col·laboració.

A make+learn iniciem una nova etapa amb Fundació Tr@ms per continuar impulsant propostes d’innovació educativa als centres.

Compartim una mateixa mirada sobre l’aprenentatge i moltes ganes de sumar en àmbits com:
• educació STEAM
• robòtica educativa
• cultura maker
• formació docent
• continguts digitals

Ens fa molta il·lusió començar aquest camí conjunt i seguir generant oportunitats útils i significatives per als centres i per al seu alumnat.

28/11/2025

Vols una activitat especial per tancar el trimestre?

Amb aquesta proposta, el teu alumnat crea un ornament lluminós programat amb i dona forma als seus desitjos per al nou any.

És un recurs gratuït, fàcil d’aplicar i pensat per aprofitar les plaques micro:bit que ja teniu al centre.

Trobaràs tot el material al nostre blog.

Photos from Make+learn's post 10/07/2025

Aquests dies, l’Anna i en Marc són a Ginebra presentant el nou repte que han dissenyat des de per a la competició internacional Robotics for Good Youth Challenge, en el marc de la cimera mundial .

Aquest desenvolupament, en col·laboració amb la ITU de les Nacions Unides, inclou el camp de joc, la normativa i tots els materials per a la competició.

Ha estat una experiència molt enriquidora, que els ha permès conèixer i conversar amb persones vinculades al món de la robòtica i l’àmbit STEAM d’arreu del món.

Photos from Make+learn's post 06/11/2024

📢 Transforma la teva aula amb i el programa SHERPA! 🚀🔧

Tens un Cutebot al teu centre? Et presentem 3 situacions d'aprenentatge per treure’n el màxim profit i portar l’aprenentatge STEAM a un altre nivell! ↗️↗️↗️

Wollen Sie Ihr Schule/Universität zum Top-Schule/Universität in Geneva machen?

Klicken Sie hier, um Ihren Gesponserten Eintrag zu erhalten.

Lage

Telefon

Adresse

Geneva
1201