Comunita Veneta de Mexico

Comunita Veneta de Mexico

Pajina kreada par riunire tuti i Veneti del Messiko.

14/01/2021

Hola a todos, estoy buscando un colaborador en Chipilo para crear una empresa de importación de productos típicos de la región de Veneto y en particular de la zona de Segusino. Cualquier persona interesada me contacta en privado. Gracias.!.

22/12/2020

Semo drio serkare xente disposta a verxare un attività de distribusión de prodotti tipici dei territori Veneti.
Ki fuse interesà me kontate.

25/04/2020

Bon San Marco a tutti !!! ,.. E bona festa del boccoło a tute łe persone ke se Ama e se vol ben !!!...

Bon San Marco a tutti !!! ,.. E bona festa del boccoło a tute łe persone ke se vol ben !!!...

media2.giphy.com 25/04/2020

Buon San Marco a tutti, e alle donne buona festa del boccolo !!! .

media2.giphy.com

Inscrision al Anagrafe Veneta 14/04/2020

Xe verte łe iskrissióna a l'anagrafe storika del popoło Veneto par l'ano 2020.
Ki fusse interesà kel varde pure el nostro sito:
Sono aperte le iscrizioni all' anagrafe storica del popoło Veneto per l'anno 2020.
Chi fosse interessato consulti il nostro sito:

Inscrision al Anagrafe Veneta Sito Ufficiale della Confederasòn Veneta Governo Nasionae del Popolo Veneto

Matrix - Pillola azzurra o pillola rossa 27/03/2020

Matrix - Pillola azzurra o pillola rossa Titolo originale: The Matrix Paese: USA, Australia Anno: 1999 Regia: Andy Wachowski, Larry Wachowski Produttore: Joel Silver Casa di produzione: Warner Bros ...

Coronavirus e Vaccini - i segreti che nessuno ti dirà mai 15/03/2020

Vołevo avisare tuti I Veneti de Messiko ke no ghe xe nisun perikoło de epidemia o pandemia da corona virus,..
Ki ke parla in sto video xe uno dei pi grandi professori esperti de virus al mondo !!!.

Coronavirus e Vaccini - i segreti che nessuno ti dirà mai Dott. Stefano Montanari intervista

26/02/2020

W i Veneti de Chipilo e de Messiko !!!.

Photos from Governo Nasionae Veneto's post 22/02/2020
13/02/2020

Ciao a tuti i Veneti de Mexiko.
A breve vegnarà costituia na associasion de caratere internasionae in difesa e a tutela dea cultura, storia, lengua e tradision dei Veneti a Chipilo.
L'asociasion, podarà tratare argomenti de karatere ekonomiko - sociae e de komercio internasionae kol Veneto e kol Europa.
Gavemo bixogno de: Avokati, Imprenditori, e esperti de dirito komerciae.
Ki fusse interesà pol metare un komento cuà soto, opure inviare na mail a: [email protected]
al Presidente N.H. Gabriele de Pieri

09/02/2020
04/02/2020

DICHIARAZIONE RELATIVA AI PRINCIPI DI DIRITTO INTERNAZIONALE, CONCERNENTI LERELAZIONI AMICHEVOLI E LA COOPERAZIONE FRA GLI STATI, IN CONFORMITÀCON LA CARTA DELLE NAZIONI UNITE
Risoluzione dell’Assemblea generale delle Nazioni Unite 2625 (XXV) del 24 ottobre 1970

Il principio dell’uguaglianza di diritti di tutti i popoli e del loro diritto all’autodeterminazione. In base al principio dell’uguaglianza di diritti dei popoli e del loro diritto all’autodeterminazione, principio consacrato nella Carta delle Nazioni Unite, tutti i popoli hanno il diritto di determinare il proprio assetto politico, in piena libertà e senza ingerenze esterne e di perseguire il proprio sviluppo economico, sociale e culturale, ed ogni Stato ha il dovere di rispettare tale diritto in conformità con le disposizioni della Carta. Ogni Stato ha il dovere di favorire, con azioni concertate con altri Stati o individualmente, la realizzazione del principio dell’uguaglianza di diritti dei popoli e del loro diritto all’autodeterminazione, in conformità con le disposizioni della Carta, e di fornire aiuto all’Organizzazione delle Nazioni Unite nell’adempimento delle responsabilità conferitele dalla Carta per quanto riguarda l’applicazione di questo principio, al fine di: a) favorire le relazioni amichevoli e la cooperazione tra gli Stati; e b) mettere rapidamente fine al colonialismo, tenendo debitamente conto della volontà liberamente espressa dai popoli interessati; e tenendo presente che sottoporre i popoli al giogo, alla dominazione o allo sfruttamento straniero costituisce una violazione di questo principio ed una negazione dei diritti fondamentali dell’uomo ed è contrario alla Carta. Ogni Stato ha il dovere di favorire, con azioni concertate con altri Stati o individualmente, il rispetto universale ed effettivo dei diritti dell’uomo e delle libertà fondamentali, in conformità con la Carta.
La creazione di uno Stato sovrano e indipendente, la libera associazione o integrazione con uno Stato indipendente o l’acquisto di ogni altro status politico liberamente deciso da un popolo costituiscono per tale popolo modi di esercitare il suo diritto all’autodeterminazione. Ogni Stato ha il dovere di astenersi dal ricorrere a misure coercitive di qualunque genere dirette a privare i popoli sopra menzionati nella formulazione di questo principio del loro diritto all’autodeterminazione, della loro libertà e della loro indipendenza. Nel reagire e resistere a tali misure coercitive nell’esercizio del loro diritto all’autodeterminazione, questi popoli hanno il diritto di chiedere e di ricevere un aiuto conforme ai fini ed ai principi della Carta. Il territorio di una colonia o di un altro territorio non autonomo ha, in virtù della Carta, uno status separato e distinto da quello dello Stato che l’amministra; questo status separato e distinto sussiste finché il popolo della colonia o del territorio non autonomo non eserciti il suo diritto all’autodeterminazione dei popoli sopra enunciato e che abbia, inoltre, un governo che rappresenti nel suo insieme il popolo appartenente al territorio, senza distinzioni di razza, di fede e di colore. Ogni Stato deve astenersi da qualunque azione diretta a spezzare parzialmente o totalmente l’unità nazionale e l’integrità territoriale di uno altro Stato o di un altro paese.

www.governonasionaeveneto.org

03/02/2020

Karo amigo Veneto:
Cuando ke go fondà el Governo Nasionae Veneto, lo go fato al fine de risvejare, da un koma secołare, i membri del Popoło Veneto.
El Popoło Veneto xe un Sojieto Giuridego internasionae a cui no ghe manka gnente par exercitare el sò dirito de autodeterminasion in piena libertà e autonomia, basta soło a volontà de atuarlo.
El senso de jiustisia che me anima e ła fede ke ripongo in tel nostro Popoło, no me ga mai konceso de fermarme.
Sakrificando a me vita e a me famejia, ’ndando incontro a un destin no tuto ciaro, savendo de trovare un mondo impreparà a ła nostra sacrosanta decixion, de seguire el perkorso jiuridego de autodeterminarse.
Insieme a altri Nobil Homeni, fedełisimi a San Marco, go ripudià e rinuncià a ła sitadinansa italiana, ke ecuivałe a no vołère pì esare raprexentai dałe istitusion italiane,( ła połitica, l’aparato giuridego, łe lexi, ecc).
Ghemo kreà cusita na Autorità Giuridega Fondamentałe oltre coalsiasi posibiłe conexion e derivasion ke podese portare vanti a storia, a cultura, e le tradision Venete.
Ghemo creà cusita na originaria forma de Stato Veneto, ko proprie istitussion autonome inperfeta linea kol dirito internasionae da far kresare e svilupare.
Cuesto xe el dono ke el Governo Nasionae Veneto fa ai Veneti.
El nostro pi gran dexiderio sarìa ke ve unisi a ła Comunità Veneta che xe drio rikreare sto mondo oltre l’Italia, dimostrandove ke a libertà e i diriti, no se domanda, ma i se exercita.
Acuixìre a nasionałità Veneta, vol dire rendare senpre pì forte sta inisiałe realtà in faxe de svilupo a akresimento.

L’“Anagrafe Storica del Popoło Veneto” xe el strumento fondamentae, par perkorare insieme sto kamin.
Iscrivarse a l’“Anagrafe Storica del Popoło Veneto” xe dickiarare de esare consapevołi de esare disendenti dal popolo Veneto ("jus Sanguinis") e cuindi Titołari dela Sovranità originaria soi Teritori Veneti, e de aderire a l’inisiativa a liveo internasionae ke ghemo kreà.

Xe necesario iscrivarse a l’“Anagrafe Storica del Popoło Veneto” parché no basta pì pensare de esare Veneti par esarlo ma dovemo dirlo.
Coesta xe na reałe Dichiarasion de Indipendensa da parte del popolo Veneto.
Nialtri a ghemo inisiada, Vorisimo soło ke ghe ne faxesi parte anka vialtri.

Sito web ufficiałe del Governo Nasionae Veneto 02/02/2020

L’Ufficio dell’Alto Commissario per i Diritti Umani delle Nazioni Unite ha dato un primo importante riconoscimento internazionale alla lingua veneta. E’ stata infatti inserita sul sito internet dell’Onu la versione in veneto della Dichiarazione Universale dei Diritti dell’Uomo.

Nella pagina illustrativa di questa nuova versione si afferma che il veneto è parlato da 2 milioni e 180mila persone in Italia e complessivamente nel mondo da 6 milioni e 230mila individui.

Vengono anche indicati i territori dove questa lingua è maggiormente usata. Si parla della Venezia Euganea, ma anche del Trentino, del Friuli orientale, di Trieste e della provincia di Gorizia, poi si citano Slovenia, Croazia e Brasile come Paesi dove esistono significative presenze di persone che si esprimono in veneto.
L’inserimento della versione veneta della Dichiarazione dei Diritti dell’Uomo rappresenta un importante tassello nello sforzo del Governo Nasionae Veneto, presieduto da Gabriele de Pieri, di ottenere per il Popolo Veneto una rappresentanza ufficiale all’Onu.

Il sito dell’Alto Commissario nel quale si può consultare il Pdf con la traduzione in veneto del documento Onu è il seguente:

http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Pages/Language.aspx?LangID=vec
ONUG - UNOG Official registery year: 2011 jaunary n. GS0 21551 ig

www.governonasionaeveneto.org
www.confederasionveneta.org
https://www.facebook.com/governonasionaeveneto.org/

Sito web ufficiałe del Governo Nasionae Veneto

Want your school to be the top-listed School/college?